Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Spa 2019, 18:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 371 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bal 2013, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
29
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
mdsub rašė:
numynus tapke cia vietoj stovint ar prie apkrovos?

Stovint vietoj. Bet siurblys atrestauruotas, taip kad su juo viskas gerai..


StandartinėParašytas: 24 Bal 2013, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
30
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Cl0wN rašė:
Stovint vietoj. Bet siurblys atrestauruotas, taip kad su juo viskas gerai..

tai su siurbliu gal ir gerai, o kaip su kuro filtru reikalai? teko tureti viena toki atveji, labai panasus simptomai :)

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 24 Bal 2013, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.06.30
Pranešimai:
3
Automobiliai:
Bmw 525 E39 tds 1997-06 dyzelis
Paskaites beveik visa tema supratau kad pas mane lygiai tokia pati problema su
Oro srauto davikliu, BMW E39 TDS 97m nes seniau pasiekdaves 2 stuk apsuku snioksdavo kaip reikent, o pastaruojiu metu padidejo kuro sanaudos nuo 8l iki 10l taigi siandien issiemiau ta oro srauto davikli buvo pilnas visokiu S... plunksnu ir t.t taigi issivaliau ji :) pasikeiciau oro filtra vistiek neveike nevaziavo kaip vazeves, taigi issiemiau dar karta svelniai trinktelejau per el dali surinkau viska ir opa eina vel kaip eidavusi, taigi sutaupiau 450lt uz nauja oro srauto davikli ( manau cia pasiseke ). Beje viska issiemes isvaliau visus kanalus per kur eina oras, nes buvo labai visko daug prisikaupe.


StandartinėParašytas: 09 Geg 2013, 01:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
34
Pranešimai:
3080
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Kazkada tai prisiskaiciau irgi temu ir nusprendziau pravalyt OSM. Siap viskas buvo gerai, problemu nebuvo. Nupirkau elektros schemu purskala, kuris papurskiant iskarto isgaravo. Pravaliau ta OSM, bet jis ir taip buvo svarus. Nieko nepasikeite, tiktai buvau patenkintas kad nesugadinau ta detale po valymo :D Siap dabar mano variklis ( M52/2.8 ) ant laisvos eigos vartoja 14.2 kg/h oro. Nezinau ar cia gerai ar ne, nes visur zmones raso skirtingai, vieni 1sako kad normalu yra 14 kg, kiti 16kg. Bet variklis dirba graziai, todel manau kad cia turbut normalus parodymai butent 2.8 varikliui. O kaip pas jumis tie vartojimo parodymai?


StandartinėParašytas: 10 Geg 2013, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
Ronaldas rašė:
o del oro srauto matuokles kartais gali dinginet trauka? pas mane m52 2.0litru variklis :)

dar ir kaip gali

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


StandartinėParašytas: 30 Geg 2013, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
33
Pranešimai:
76
Miestas:
Ignalina
Automobiliai:
E39 530d 99'
F10 535d 11'
Sveiki,

na pateršiu truputį forumą ir aš: pas mane su senąja osm netraukė prie žemų apsukų, seniau diagnostikoje sakė, kad osm grybauja (kei keičiau naująja tai, mažiau, kad bloga, nes tas siūlas nutrūkęs buvo). Nusprendžiau išbandyti auto atjungęs - auto taip smagiai dar niekad nevažiavo. Prisiskaičiau forumą, nusprendžiau dėti naują. Nusipirkau Bosch identišką manajai (osm.lt, pagal metus, pagal detalės kodą viskas kaip ir atitinka). Viskas tas pats, kas su senąja. Jungsiu šiandien prie inpos, žiūrėsiu, ar srauto parodymai pasikeitė. Bet skaitydamas forumą, taip ir nesupratau (taip, taip, tūpas mašinose, pats žinau, bet kur gyvenu tokia situacija: kol pats nepasidarysi - niekas nepadarys), kas dar blogai gali būti? Vakuumo šlangos? Kuro siurblys tikrai ne - netrauktų su atjungta osm, bei slegį rodo 3,9 baro. Kas dar? Iš anksto dėkoju už protingų žmonių idėjas.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.06.12
Amžius:
35
Pranešimai:
78
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52 1999
Skype:
tomass1278
nesenai irgi turėjau reikalų su osm, tai pradžioje keičiau į kinietiškas, bet problema vis tiek liko, tai apsukos šokinėdavo tai dusdavo variklis, tada nusipirkau dėvėtą orginalą osm, a/m kaip naujas tapo, dirba tolygiai trauka nepalyginamai geresnė.
Taigi patariu visiems neekspermentuokit su tuo kinietišku š... ,


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2013, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
29
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Nekuriant naujos temos, uzduosiu klausima:

530d, su pajungta OSM netraukia, atjungi OSM masina atsigauna, traukia zymiai geriau nei su pajungtu OSM.
Dabar esu pasimetes nes:
1. per realoem.com pasiziurejau pagal VIN'a, kas per matuokle man priklauso (detales nr.: 13627787076)
2. nuejes i osm.lt randu toki dalyka:
Paveikslėlis
informacijoje prie OSM desineje toks aprasymas: Bosch kodai ant korpuso: 0928400527 arba 0928400468, orig.: <...>, 13627787076, <...> (Pierburg analogas - 7.22684.09.0).
3. tam kad isitikinciau koks mano OSM issiardziau paziureti. Issiemiau plunksna, korpusas esancio OSM toks kaip nuotraukoje kaireje puseje.

Taigi ka jus darytumet? Ar pirktumete OSM toki, koks pagal VIN priklauso, ar detumet toki pati, koks buvo? Dairausi tik i bosch'a. P.S. automobilis chipuotas.

Laukiu nuomoniu :)


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2013, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
ar esi tikras kad as tave originalus? gal kas jau pakeites buvo. tau priklauso kaip is desines ...527, ....468.
apie tai jau mineta cia.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2013, 00:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
29
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
DmK rašė:
ar esi tikras kad as tave originalus? gal kas jau pakeites buvo. tau priklauso kaip is desines ...527, ....468.
apie tai jau mineta cia.

Neesu tikras. Buvo problemos man su osm, pasikeiciau plunksna i analoga pierburg'a, atlaike apie metus.
Paskaites daugiau tam osm tinklalapyje radau:
Cituoti:
Į E46 - 320d ir E39 - 520d matuoklis 0928400468 (naujas) vietoj 0928400314 (senas) pradėtas montuoti nuo 2000.11 mėn, o į E46 - 318d, 330d, 330xd, E39 - 525d, 530d ir E38 - 730d nuo 2001.08 mėn.


Manasis E39'as 2001-04, tai pagal tai, turetu buti senas. Ar gali buti taip, kad realoem.com rodo detale ta, kuri gaminama dabar?


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2013, 01:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
montuojamos nuo sausio, o nuo lapkricio parduodamos tik naujos. cia temoj yra linkas i tis. viewtopic.php?p=991971#p991971 ten turi buti tikslesne informacija. kiti tinklalapiai gali pateikti netikslios, arba informacija is kitu gamintoju.
seniau ten skaiciau, tai ju siulomos plunksnos numeris buvo vienodas visiems E39 dyzeliams. daugiau nebeskaitau.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2013, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.13
Pranešimai:
529
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E34 535i M30B35 '88m.
E34 525tds M51D25 '92m.
Ex E28 525i M50 '87m.
Ex E39 525tds M51D25 '98m.
Ex E30 325i M20B25 '90m.
Ex E32 730i M30B30 '89m.
Ex E34 525tds M51D25 '92m.
del blogai veikiancios osm gali nevisada gerai traukti? kartais lupa jau gerai kartais taip nenoriai traukia. bandziau ir atjunges pravaziuoti, bet skirtumas labai mazas, su atjungta gal kiek maziau traukia, bet nezymiai.


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.20
Amžius:
42
Pranešimai:
25
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
E38 730d '99
Opel Senator 3.0i '88
Opel Calibra 16v 2.0i '90
Sveiki, automobilis 730d 99' ~130kw problema tokia: kartais pajudant iš vietos trauka didelė, kartais traukos visai nelieka (spaudi iki dugno vos važiuoja) pradžioje taip būdavo tik kartais, vėliau (metų bėgyje) vis dažniau. Inpa jokių klaidų nerodo. Atjungus OSM automobilis atsigavo. (Gal net per daug apsukų tuščia eiga, greičių dežės darbas lyg pasidarė aštresnis). Bandymas išvalyti OSM daviklį nepasiteisino. (po išvalymo gavosi taip: jei spaudi daug važiuoja labai gerai, jei iš lėto, tai visai nevažiuoja, net nestipriai trukčioja. Valiau OSM tikrai atsargiai, bet kaip reikia nesigavo).

Problemos sprendimas: www.osm.lt nupirkau Bosch daviklį: F00C2G2032 skirtą VW-AUDI už 280Lt (originalus daviklis F00C2G2029 kaina 400Lt) pagal aprašymą jis turėtų tikti, tik nesifiksuos fiškutė. Įdėjus daviklį fiškutė tikrai tinka, tik nesifiksuoja, baimės kad iškris tikrai nėra, nes įsistato stangriai, automobilio apsukos tuščia eiga šiek tiek sumažėjo, trauka iš vietos atsirado, prie didesnių greičių, lenkiant irgi viskas gerai, na kaip seniau, greičių dežė dirba lyg švelniau, arba tik taip atrodo. (Senas daviklis buvo originalus F00C2G2029).

Daug prirašiau, bet gal kam padės? Šaunu, kai visi dalinatės savo problemomis ir mažiau reikia kreiptis į "specialistus". Iki.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2013, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
29
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Taigi mistinis klausimas (E39, 530d, 142kw stock'e):

Siandien parejo OSM is vokietijos, bosch, originali. Susidejau, pasijungiau osm ir toks vaizdas pirmu bandymu: spaudi gaza iki dugno masina letai letai renka greiti, apsipila juodais/melsvais tirstais dumais, tada prasimusa baigiasi dumai ir lipdo prie sedynes, geriau, nei su atjungta osm. Pavaikius auto duminimas dingo, bet esme nesikeicia - spaudi gaza iki dugno masina galvoja ir ilgai galvoja, o po to lipdo prie sedynes kaip ir turetu chipuotas 530d. (su bloga OSM masina prie didesniu sukiu trukciodavo ir zinoma buvo buka)
Atjungus OSM masina vaziuoja, nedumina ir i gaza reaguoja normaliai. Paprasciausias variantas spjauti ir vazinet su atjungta OSM, bet noriu susitvarkyti ir tureti sveika varikli.

Itariu turbinos slegio reguliatoriu. Gal kas turit minciu ?


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2013, 00:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8185
Miestas:
Rumšiškės
Cl0wN rašė:
Taigi mistinis klausimas (E39, 530d, 142kw stock'e):

Siandien parejo OSM is vokietijos, bosch, originali. Susidejau, pasijungiau osm ir toks vaizdas pirmu bandymu: spaudi gaza iki dugno masina letai letai renka greiti, apsipila juodais/melsvais tirstais dumais, tada prasimusa baigiasi dumai ir lipdo prie sedynes, geriau, nei su atjungta osm. Pavaikius auto duminimas dingo, bet esme nesikeicia - spaudi gaza iki dugno masina galvoja ir ilgai galvoja, o po to lipdo prie sedynes kaip ir turetu chipuotas 530d. (su bloga OSM masina prie didesniu sukiu trukciodavo ir zinoma buvo buka)
Atjungus OSM masina vaziuoja, nedumina ir i gaza reaguoja normaliai. Paprasciausias variantas spjauti ir vazinet su atjungta OSM, bet noriu susitvarkyti ir tureti sveika varikli.

Itariu turbinos slegio reguliatoriu. Gal kas turit minciu ?


Reik ziureti pradzioje kaip tas reguliatorius veikia ir veliau tikrinti ar jis ne issireguliaves, buna jo truakes varztai atsilaisvina nuo vibracijos ir ten jis pats "pasireguliuoja"


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 371 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery