Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Spa 2020, 00:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 371 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Bal 2013, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.03
Pranešimai:
46
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 525d
ar wd-40 tiktu oro srauto matuoklei pravalyti? bedu neturiu kolkas, bet jei pravalyciau manau blogiau nebus.

_________________
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...


StandartinėParašytas: 07 Bal 2013, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
33
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
Manu netiktu Lieka riebalai kurie pritraukia dulkes. Spiritas gal?

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 07 Bal 2013, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
33
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
aferists rašė:
ar wd-40 tiktu oro srauto matuoklei pravalyti? bedu neturiu kolkas, bet jei pravalyciau manau blogiau nebus.

tai ir neieskok bedu :D
patarimas is patirties, nes paciam po noro pravalyt, teko nusipirkt nauja osm #-o


StandartinėParašytas: 07 Bal 2013, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
33
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
marukaaz rašė:
tai ar turi kas daugiau nuomoniu apie kinietiskas oro srauto matuokles, seip man aktualiausia tds osm.ga kas isidejes vazineja sau sekmingai ?

geriau nereikia tokios. kas jau susije su visokiais elektros davikliais, tai reiktu deti tokios firmos, kokios jie eina originaliai, t.y. jei bosch, tai bosh, jei siemens, tai siemens ir t.t.
paskui gali turet kitokiu problemu - gal diagnostika bedu ir nerodys, o masina vistiek nevaziuos taip kaip turetu :roll:


StandartinėParašytas: 11 Bal 2013, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.17
Pranešimai:
18
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E36 320 M50 95', E39 525 96'
na gal but jo, tai va kad china lieka china, bet kad naujAS OMS PIERBURG 720LT. o china 198lt... tai skirtumas yra ...

_________________
nieks nemirsta nekaltas - gyvenimas visus ''isdulkina''....


StandartinėParašytas: 12 Bal 2013, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
30
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Perskaičiau visą temą, atsakymo konkretaus neradau. Taigi situacija:

Prieš metus laiko, daugiau gal kiek, mirė OSM. 530d, 142kw, čipuotas. Dumijo kaip velnias, trauka buvo plius minus normali. Po diagnostikų ir t.t., kurios parodė, kad OSM grybauja, pakeičiau ją nauja - pierburg (tik plunksna). Viskas susitvarkė, mašina galbūt turėjo 170kw, trauka maždaug prilygo prieš tai turėtai čipuotai mechanikai. Prieš kelias savaites važiuojant atsirado tokie simptomai: trasoj lenkiant mini per tapke, kad automatas susižemintų bėgį, jis sužemina, bet nebetraukia, sukiai vos vos kyla virš 3k. Pirma mintis - siurblys po sėdyne. Padarius diagnostika, ant laisvu rodo apie 4bar, numynus tapke, krenta 2.8. Atrestauravau siurblį, problema nedingo. Pavažinėjau daugiau, atsirado truksėjimas greitėjant.
Neapsikentęs, nuvažiavau į Kestauto, padare diagnostika, neva bloga OSM. Pakeitė osm į naudotą boshą, turėjo vietoje. Mašina kaip ir atsigavo, traukė geriau nei su atjungta. Parvažiavau iki namų (max 10km), palikau mašiną ir kitą ryta važiuojant į darbą mašinai visiškai negyva buvo (su mano sena "neveikiančia" pierburg plunksna ji dar kažkiek gyva buvo, bet toli gražu iki visų 170kw čipuotų).
Nuvažiavau į vilkpėdę, į BMW šrotą, pasiskolinau 3 Bosch naudotas plunksnas, ir su jom - į Kestauto. Su visom 3 plunksnom mašina visiškai negyva. Po visų šitų operacijų su bosch'ais, įdėjus atgal mano pierburgą, mašina kažkiek gyva, bet atjungus OSM mašinos trūkčiojimai dingsta, trauka irgi atsigauna (bet ne tas, kaip buvo anksčiau).
Paklibinę turbinos ašelę serviso meistrai taip pat pasiūlė ją restauruoti, bei keisti turbinos valdymo vožtuva (keistas 2012m rugsėji, dėtas naudotas)
Taigi pagal servisą, vožtuvas - 340lt, turbinos restauravimas 600-1500lt, ir OSM 720 lt. Finalas 1660 - 2760lt už remonta?
Klausimas, ar bandyti rizikuoti ir pirkti iš osm.lt naują bosch OSM su visu korpusu ir žiūrėti kas bus?
Egr atjungas, auto 2001-04.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2013, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
44
Pranešimai:
8011
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
visas remontas naudotom dalim, jokiu garantiju. kas per boschai buvo, ar atitinkantis, kokia garantija kad nebuvo pries tai keisti buvusiu seimininku.
remonto kaina nemaza, bet tokios jos jau yra. turbina atmesciau. jei trauka tai atsigauna, tai dingsta.
kiek siurblys pucia po restauracijos?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 12 Bal 2013, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
30
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
DmK rašė:
visas remontas naudotom dalim, jokiu garantiju. kas per boschai buvo, ar atitinkantis, kokia garantija kad nebuvo pries tai keisti buvusiu seimininku.
remonto kaina nemaza, bet tokios jos jau yra. turbina atmesciau. jei trauka tai atsigauna, tai dingsta.
kiek siurblys pucia po restauracijos?


Siurblį restauravau kaune taikos pr. prie automobilių turgaus. Išėmę siurblį, sake kad jis dar geras, bet pasinešiojęs, tai vistik keitė kitu. Vadinasi pučia normą 3.8 - 4 bar. Jeigu po sedyne siurbliukas nesamones pūstų, jis netrauktų ir trukčiotų netgi atjungus OSM.

OSM.lt originalus bosch'as su korpusu 460 lt. Nuoroda

Gamintojas - BOSCH, Vokietija, originalas! ( Made in Germany! ). Naujas aukščiausios kokybės oro srauto matuoklis dyzeliniams BMW <...> 530d <...> automobiliams, kurių išmet.dujų norma yra EURO3 (D3).

Su šiuo OSM reikia perprogramuoti DDE, tačiau toliau sekanti informacija:

Matuoklio su kodu ant korpuso 0928400314 BOSCH-as jau nebegamina nuo 08/2002m (gamina tik kiniečiai). Jis pakeistas matuokliu 0928400468 (arba 0928400527- visiškai toks pat). Į E46 - 320d ir E39 - 520d matuoklis 0928400468 vietoj 0928400314 pradėtas montuoti nuo 2000.11 mėn, o į E46 - 318d, 330d, 330xd, E39 - 525d, 530d ir E38 - 730d nuo 2001.08 mėn. Statant šiuo metu Boscho gaminamą 0928400527 vietoj matuoklio 0928400314, kompiuterį reikia perprogramuoti BMW servise, o tai nemažai kainuoja, todėl jeigu jūsų automobilyje stovi dar senesnio tipo matuoklis su kodu ant korpuso 0928400314, o jūs pageidaujate orig.detalės, kad nereikėtų perprogramuoti kompiuterio, siūlome į savo seno matuoklio korpusą statyti daviklį išimtą iš Roveriui skirto matuoklio. Nes šį matuoklį Boschas dar gamina ir jame stovi lygiai toks pats daviklis, kaip ir matuoklyje 0928400314, t.y. F00C2G2029

taigi, iš pateiktos informacijos, manau reikia pirma pasitikrinti OSM korpuso numerį, ir jeigu jis senesnis, tada pirkti roveriui skirta plunksną nuoroda ? Gal kas bandė tokia operaciją?

P.S. Kestauto meistrai teigė, kad į pierburgą neverta žiūrėti, nes jis skaičiuoja kažkaip kitaip, todėl ir nelaiko.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2013, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
44
Pranešimai:
8011
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
kam tokios manipuliacijos, jei tau priklauso naujo tipo matuokle? tai yra ....468 arba ...527. tik po tokiu "plunksnu" kaitaliojimo b b z kas ten ideta i korpusa su paminetu numeriu. perki nauja ...527 ir ziurek.
o pajungti inpa ir paziureti parodimus gal pigiau iseitu?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 12 Bal 2013, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
30
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Gal gali priminti konkrečiai kur žiūrėti inpoj (engine -> ... ), ir kokios reikšmės turi būti ?
P.S. ant stovinčios auto pajungus OSM sukiai kyla iki galo, variklis dirba tolygiai. Simptomai tik važiuojant.
OSM.lt puslapyje pateiktoje informacijoje, pas mane turėtų būti dar senesnio modelio, nes į E39 naujesnes pradėjo dėti nuo 2001.08, maniškis 2001.04. Jeigu tik plunksnos keitaliotos, tai turėtų vis tiek ant pačio OSM korpuso būti numeris, pagal kurį ir bus aišku koks modelis pas mane. Pataisykit, jeigu klystu.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2013, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
44
Pranešimai:
8011
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
ten prie variklio bus 2 ar 3 variantai, f2 ir f3 atrodo, (m57 gal daugiau). surasi. sioje temoje yra screen'ai prikabinti, ten ir duomenys yra. jei egr uzglusintas, tai ant laisvu turetu daugiau rodyti. per inpa ir kuro slegi paziurek vaziuojant, gal ant laisvu ir uztenka, o prie apkrovos jau nebe.
taip pat sioje temoje yra nuoroda i tis, kur parasyta nuo kokiu metu tiksliai eina naujasnes matuokles. kazkodel man atrodo nuo sausio. koks numeris tavo korpuse? ar nesi tikras originalus ten, ar jau nebe.
daug neaiskumu.
bet kokiu atveju pries imantis kazka remontuoti reiketu normalia diagnostika padaryti, pravaziuoti su kompu, paziureti ka rodo. cia dar aibe priezasciu gali buti del netraukimo.

na sausis http://tis.bmwcats.com/doc1068164/ , blogai skaitei tema vienu zodziu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Bal 2013, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
30
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Dėkui už info, bandysiu nužiūrėti kodą, jeigu jis bus ne į temą, nusiimsiu šlangą ir matysiu pagal sandarą korpuso.
Jeigu jis ovalus ir viduryje apvalumas, tai naujesnis, jeigu ovalus ir grotelės - senas.

Su inpa pavyks pasijungti tik geriausiu atvėju savaitgalį, ir live datos važiuojant pažiūrėti nepavyks. Gal kas nors vilniuj turit inpa ir žinot parametrus ir jų ribas, ir norit pabandyt prisijungti ? :)


StandartinėParašytas: 16 Bal 2013, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.01.08
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 530d 135kw
E39 3.0D Diagnostika parode kad vaziuojant dingsta slegis turbinos ir oro srautas. Ar gali buti kalta OSM?


StandartinėParašytas: 16 Bal 2013, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
31
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Cl0wN rašė:
Perskaičiau visą temą, atsakymo konkretaus neradau. Taigi situacija:

Prieš metus laiko, daugiau gal kiek, mirė OSM. 530d, 142kw, čipuotas. Dumijo kaip velnias, trauka buvo plius minus normali. Po diagnostikų ir t.t., kurios parodė, kad OSM grybauja, pakeičiau ją nauja - pierburg (tik plunksna). Viskas susitvarkė, mašina galbūt turėjo 170kw, trauka maždaug prilygo prieš tai turėtai čipuotai mechanikai. Prieš kelias savaites važiuojant atsirado tokie simptomai: trasoj lenkiant mini per tapke, kad automatas susižemintų bėgį, jis sužemina, bet nebetraukia, sukiai vos vos kyla virš 3k. Pirma mintis - siurblys po sėdyne. Padarius diagnostika, ant laisvu rodo apie 4bar, numynus tapke, krenta 2.8. Atrestauravau siurblį, problema nedingo. Pavažinėjau daugiau, atsirado truksėjimas greitėjant.
Neapsikentęs, nuvažiavau į Kestauto, padare diagnostika, neva bloga OSM. Pakeitė osm į naudotą boshą, turėjo vietoje. Mašina kaip ir atsigavo, traukė geriau nei su atjungta. Parvažiavau iki namų (max 10km), palikau mašiną ir kitą ryta važiuojant į darbą mašinai visiškai negyva buvo (su mano sena "neveikiančia" pierburg plunksna ji dar kažkiek gyva buvo, bet toli gražu iki visų 170kw čipuotų).
Nuvažiavau į vilkpėdę, į BMW šrotą, pasiskolinau 3 Bosch naudotas plunksnas, ir su jom - į Kestauto. Su visom 3 plunksnom mašina visiškai negyva. Po visų šitų operacijų su bosch'ais, įdėjus atgal mano pierburgą, mašina kažkiek gyva, bet atjungus OSM mašinos trūkčiojimai dingsta, trauka irgi atsigauna (bet ne tas, kaip buvo anksčiau).
Paklibinę turbinos ašelę serviso meistrai taip pat pasiūlė ją restauruoti, bei keisti turbinos valdymo vožtuva (keistas 2012m rugsėji, dėtas naudotas)
Taigi pagal servisą, vožtuvas - 340lt, turbinos restauravimas 600-1500lt, ir OSM 720 lt. Finalas 1660 - 2760lt už remonta?
Klausimas, ar bandyti rizikuoti ir pirkti iš osm.lt naują bosch OSM su visu korpusu ir žiūrėti kas bus?
Egr atjungas, auto 2001-04.

numynus tapke cia vietoj stovint ar prie apkrovos?

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.13
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 530d '01
Sveiki, pas mane E39 3d pradejo dingineti turbina,o praejus porai savaiciu ji isvis nebeveikia ir kai iskarto uzkures bandai vaiziuoti automobilis gesta, bet praejus minutei nebegesta, taciau turbina vistiek neveikia.Ar cia OSM kalta?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 371 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery