Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Bir 2020, 01:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Bir 2016, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
Deivasis rašė:
Sveiki, auto bmw E39 530d 2002m. Nuresetinus dezes adaptacijas, kuriant pasigirdo toks duslus garsas (manau is dezes). Poto pavazinejus atsirado vibracija ant laisvu, bet vibruoja ne pastoviai, kartais i diena kelis kartus sustojus, buna ir i pora savaiciu karta. Buna riedant ant D ir prilaikant truputi stabdi, jauciasi trukciojimas (kaip kreivu stabdziu disku, bet jie geri). Sis simptomas irgi ne visada pasireiskia. Kame gali buti problema? Inpa jokiu klaidu nerodo.


O vat klausimas, kam reikėjo trinti wear addapt'ą? Šitas dalykas trinamas tik po kapitalinio remonto.

Trumpai: dėžė prisitaiko prie savo susidevėjimo ir reguliuoja parametrus pagal tai, kiek susidevėję jos pagrindiniai mazgai. Dabar jūs uždavėte dėžei, kad ji yra nauja, kątik išvažiavusi iš gamyklos. Šitas dalykas dėžę gali sugadinti, nes buksavimai didėja, kadangi nauja dėžė visiškai nelaukia velenų greičių sinchronizacijos ir paleidžia frikcionus praslysti taip sakant pilnais pajėgumais. Senstant dėžei ir didėjant ridai šitas parametras yra vėlinamas pagal programą, todėl kaip daugelis sako seni automatai "nevaliat".

Jeigu nutrynėt tik važiavimo režimo programos adaptacijas, tai pasivažinėkite daugiau mieste ir lėtai startuokite iš vietos-atsistatys po kokių 20 km.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Bir 2016, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.12.15
Amžius:
27
Pranešimai:
20
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D Touring M57 '02
Is pradziu jautesi siokie tokie dezes pabuksavimai, bet greit dingo. Bet va ta vibracija ant laisvu ir trukciojimas riedant ant D padeties prilaikant stabdi, labai labai erzina, nors ir ne daznai pasitaiko. Ar imanoma kaip nors programiskai ta dalyka sutvarkyti?

O adaptacijas sugalvojau nuresetinti prisiklauses liaudies patarimu, jog po ju istrynimo deze veikia staigiau, geriau reaguoja i gazo pedala, svelniau metosi begiai ir t.t....


StandartinėParašytas: 28 Bir 2016, 08:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
Deivasis rašė:
Is pradziu jautesi siokie tokie dezes pabuksavimai, bet greit dingo. Bet va ta vibracija ant laisvu ir trukciojimas riedant ant D padeties prilaikant stabdi, labai labai erzina, nors ir ne daznai pasitaiko. Ar imanoma kaip nors programiskai ta dalyka sutvarkyti?

O adaptacijas sugalvojau nuresetinti prisiklauses liaudies patarimu, jog po ju istrynimo deze veikia staigiau, geriau reaguoja i gazo pedala, svelniau metosi begiai ir t.t....


Turint memory dampą, galima surašyti atgal, bet kiek supratau jo nėra, todėl belieka važinėti toliau. Ir patarimas ateičiai-netrukdyti mazgams dirbti. Jeigu viskas veikia, nėra ko lįsti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 28 Bir 2016, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.12.15
Amžius:
27
Pranešimai:
20
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D Touring M57 '02
Supratau. ačiū uz info Einorai :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2016, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.23
Pranešimai:
6
Automobiliai:
520i
Sveiki, taigi atsitiko tokia beda - nusipirkau bmw 520i 2003 metu automatas, kol tikrinau vazinejaus viskas buvo be problemu, nuvaziavus 60km~ pastacius ir veliau uzkurus pradejo smugiuoti, ir ismete bc error trans fail prog, pakelus ja ant kelto pamateme, kad pro karteri sunkiasi tepalas, nuemus karteri pamatem, kad ten nei tarpines nei tepalo yra, o kiek jo buvo tai buvo ne tepalas, o vanduo.. taigi pakeitem tepala, tarpine, filtra, atrode viskas pasitvarke iki 3 begio, ant trecio begio apsukos sukyla, bet begio neimeta, o poto imeta smugiuodama, poto nuo 4 begyje imeta trans fail prog klaida , ir vel tas pats, kas gali buti dezei? Kas pigiau keisti i kita ar tvarkyti ta pacia? Nes kita nupirkes vel nezinia ka gausi...
p.s radiatorius, pusle, sveiki neapsitepalave, busiu dekingas uz, bet kokius atsakymus.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2016, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
Dainius520 rašė:
Sveiki, taigi atsitiko tokia beda - nusipirkau bmw 520i 2003 metu automatas, kol tikrinau vazinejaus viskas buvo be problemu, nuvaziavus 60km~ pastacius ir veliau uzkurus pradejo smugiuoti, ir ismete bc error trans fail prog, pakelus ja ant kelto pamateme, kad pro karteri sunkiasi tepalas, nuemus karteri pamatem, kad ten nei tarpines nei tepalo yra, o kiek jo buvo tai buvo ne tepalas, o vanduo.. taigi pakeitem tepala, tarpine, filtra, atrode viskas pasitvarke iki 3 begio, ant trecio begio apsukos sukyla, bet begio neimeta, o poto imeta smugiuodama, poto nuo 4 begyje imeta trans fail prog klaida , ir vel tas pats, kas gali buti dezei? Kas pigiau keisti i kita ar tvarkyti ta pacia? Nes kita nupirkes vel nezinia ka gausi...
p.s radiatorius, pusle, sveiki neapsitepalave, busiu dekingas uz, bet kokius atsakymus.



Jeigu ten tikrai buvo vanduo (H2O, dėl viso pikto) tai keisti dėžę. Remontas nerentabilus. Galėjot nekeisti nei tepalų-ieškoti iškart kitos dežės, dabar išmetėt pinigus į balą. Hidrotransformatorių irgi keisti, taip pat ir radiatorių su vamzdeliais (visą sistemą).

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2016, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.23
Pranešimai:
6
Automobiliai:
520i
Na tepalas buvo, bet jis skystas kaip vanduo


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2016, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
49
Pranešimai:
1842
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E32 730i ex
E30 318i ex
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car
Nikas:
Rolkis
Dainius520 rašė:
Na tepalas buvo, bet jis skystas kaip vanduo

Tepalas ir vanduo - du skirtingi dalykai.
Tepalas, nors ir blogas dar kažkiek palaiko dėžės darbą.
Vanduo ( emulsija - vanduo su tepalu ) - užmuša dėžę ( kaip ir minėjo anksčiau ).

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2016, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.23
Pranešimai:
6
Automobiliai:
520i
Na as ta ir turejau galvoje, kad tas tepalas tiek susidevejas buvo, kad jo konsistencija vos ne kaip vandes.
Tai dabar ir nebezinau, ka daryti, pakeitem tepalus, bet padetis negeresne, nujauciu naujos dezes pirkima.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2016, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.22
Pranešimai:
288
Automobiliai:
523i
Buvau apziuret siandien E39 automato, 98m. Keistas man jo veikimas pasirode. Is vietos, tai soka i prieki staigiai, bet kai persimeta i kita saiba, tai toks vangesnis palieka. Pvz 60 km/h vaziuojant ir norint kazka tai aplenkt turi iki tabletes nuspaust, kad begis zemesnis isijungtu ir traukt pradetu. O jeigu po truputi akseleratoriu spaudi, tai is kyla greitis, bet labai jau letai. Turejau pora mersu, tai ant ju buvo ECU reset, deze grinai nuo nulio prisitaikydavo prie rezimo, o sita atrodo, kaip, kad butu irgi pripratus prie senuko kuris i baznycia vazinejo.. Turit gal kas atsakymu i si klausima mano?:) ačiū


StandartinėParašytas: 02 Lap 2016, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Sveiki kolegos:) 530d turiu idomu dalyka:riedant ant D atsirades toks kaip kaukimas,lyg troleibuso,vos padidinus greiti nutyla,ijungus per steptronica i 2 begi,taipogiai nutyla..bandziau riedant ant D kai yra tas kaukimas,ijungt N,irgi iskart nutyla..kaip suprantu garsas is dezes.. taipogi zinau kad pusle mano reik keist,nes vaziuojant 5 begiu kai jau pusle turi blokuotis ir isijungt tas vadinamas eco begis(na tipo 6 kazkas ji vadina) paplaukioja kartais apsukos..retai tai pasireiskia.Tepalu dezei norma:) Asmeniskai as galvojau kad tai del pusles yra atsirades tas kaukimas,bet paklausinejus pas apd servisus,praktiskai vyai teigia,jog ten nera kam kaukt,kad pusles nekaukia..apie siurbli tare ta pati. Taigi gal kas susidures esat ir zinot kame cia gali but problema?Iskur tas kaukimas atsiranda ir tik tada kai riedu ant d be gazo,veliau tylu..mano pamastymu tai galety buti apd siurblys,nesukelia slrgio ir gal todel kartais 5 begio perjungt nenori..


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.05
Pranešimai:
16
Sveiki,

klausimas kiek ne i tema, bet kiek apsuku vaziuojant 100km/h ir 130 km/h buna pas E39 530d automata 142kW?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1548
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Karolis_e36 rašė:
Sveiki,
klausimas kiek ne i tema, bet kiek apsuku vaziuojant 100km/h ir 130 km/h buna pas E39 530d automata 142kW?

Prikabintas failas:
100-180km_aps-min.jpg
100-180km_aps-min.jpg [ 43.44 KiB | Peržiūrėta 4343 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 10 Sau 2017, 10:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
27
Pranešimai:
229
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Sveiki norėjau paklausti ar čia labai blogai jog kartais prieš pat persimetant kitam bėgiui jaučiamas lengvas timptelėjimas į priekį viso automobilio?? Čia ne visada, o kartas nuo karto. Labiau juntamas lėčiau akseleruojant.


StandartinėParašytas: 22 Sau 2017, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.28
Amžius:
27
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330d touring
sveiki pirmas automatas ir ant dienu ismete klaida egs signal disturbed or transmission limp home program
kas cia per klaida masina vaziuoja kaip vaziavus paskaiciau truputi tai gali ja mesti del mazo voltazo genero krovimo bet krovimas 14.2V


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery