Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 10:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Renarde008 rašė:
Buvo išbėgę važiuojant autostrada iš automatinės dėžės tepalai,
buvo pravažiuota su tepalų trūkumu,
užpylus naujus tepalus pavaros jungiasi gerai, bet atsirado ūžimas nuo 30km\h
greičiui didėjant ūžimas didėja, įjungus N padėtį ar važiuojant užgesinus variklį vistiek ūžia.
Garsas eina daugiau iš apačios, kas čia gali ūžti?


Keisk dėžę. O jeigu ir toliau tikrinsi dėžes gesinedamas mašiną važiuodamas, tai nusipirk dvi ar tris iškart geriau.
Jeigu iš variklio išbėgtų tepalas, irgi važiuotum toliau?


P.S. Gaila man mašinos su tokiu savininku.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.02
Pranešimai:
39
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530i
Ex: E39 530d
Ex: E46 330d
tai čia problemos su siurbliu pavarų dėžės?
gal užtektų tik remonto?

Einoras R. rašė:

Keisk dėžę. O jeigu ir toliau tikrinsi dėžes gesinedamas mašiną važiuodamas, tai nusipirk dvi ar tris iškart geriau.
Jeigu iš variklio išbėgtų tepalas, irgi važiuotum toliau?


P.S. Gaila man mašinos su tokiu savininku.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Renarde008 rašė:
tai čia problemos su siurbliu pavarų dėžės?
gal užtektų tik remonto?


Bet tepalo važiuojant greičiausiai supjovei viską (hidrotransformatorių, siurblį, guolius), paskui dar kai važiavai variklį gesinėdamas dapjovei viską. Gali nuvežti į servisą, bet vien už nuėmimą sumokėsi, o suvarytos dėžės kapitalinis kainuos tikrai pasaką, o kai mašina ir dėžė sena, tai neapsimokės.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
O kodėl ant N negalima riedėt su užgesinta? Čia tas pats kas automato tempt negalima... Taip tepalo nevarinėja ir neaušina, bet ir sukibimo nėra su dėžės mechanika, todėl nemanau, kad turėtu labai devėtis. Žinoma nekalbam apie pastarajį atvėji, tik šeip teoriškai įdomu.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
O kodėl ant N negalima riedėt su užgesinta? Čia tas pats kas automato tempt negalima... Taip tepalo nevarinėja ir neaušina, bet ir sukibimo nėra su dėžės mechanika, todėl nemanau, kad turėtu labai devėtis. Žinoma nekalbam apie pastarajį atvėji, tik šeip teoriškai įdomu.


Viskas tepasi dėžėje su tuo pačiu tepalu. Jeigu nesisuka siurblys (kai nesisuka variklis, nesisuka ir siurblys), negauna tepimo mazgai, tau įjungus N, nėra taip, kad dėžėje viskas atsikabina ir niekas nesisuka-sukasi tam tikra grupė elementų, o kai jų guoliai negauna tepimo+skiriasi papildoma šiluma apie pasekmes pagalvok pats. Kai viską darai teisingai-automatas labai patvarus ir patikimas daiktas, bet kai pradedi jį prievartauti, tai užmušti jį labai lengva.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
ShypaZ rašė:
O kodėl ant N negalima riedėt su užgesinta? Čia tas pats kas automato tempt negalima... Taip tepalo nevarinėja ir neaušina, bet ir sukibimo nėra su dėžės mechanika, todėl nemanau, kad turėtu labai devėtis. Žinoma nekalbam apie pastarajį atvėji, tik šeip teoriškai įdomu.


paprasčiausiam user manual'e net rašo, kiek km gali tempti, ir iki kokio greičio. ten tikrai nėra daug tų km parašyta, bet skaičius jau pamiršau.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Na taip gi teisingai automate nėra sankabos, kad visiškai ją atjungt.. Patikimumu nesiskundžiu kolkas, ypač dėl BMW dėžių. Turėjau daug problemų su Volvo GM'u, bet ten kita istorija, dėžę idėjo gamintojas per silpna ant 200kw. Dėl tempimo tai girdėjau kažkur kad ant 40kmh lyg galima tempt, bet nežinau kiek toli.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
Na taip gi teisingai automate nėra sankabos, kad visiškai ją atjungt.. Patikimumu nesiskundžiu kolkas, ypač dėl BMW dėžių. Turėjau daug problemų su Volvo GM'u, bet ten kita istorija, dėžę idėjo gamintojas per silpna ant 200kw. Dėl tempimo tai girdėjau kažkur kad ant 40kmh lyg galima tempt, bet nežinau kiek toli.


Sankaba net ir paprastoje mašinoje atjungia nuo variklio, nuo pusašių/kardano dėžės niekas neatjungia, tik mechaninės dėžės ir automatinės konstrukcijos skiriasi iš esmės. Todėl ir automatą tempiant kardanas suka ją. Jeigu atjungsi kardaną, galima tempti kiek nori. Principas paprastas-geriau netempti automatų išvis, nors naujesni (nuo 1998) automatai su daugiau bėgių yra atsparesni tempimui.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2014, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.02
Pranešimai:
39
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530i
Ex: E39 530d
Ex: E46 330d
Na suprantama kad pasekmes be tepalo pavazuavus me kokios,
Dar tikejausi kad kardano pakabinamas guolis gali uzti..
Dar klausimas prie to pacio ar galima kazkiek pavazinet su tokia uziancia deze kol kitos paieska bus?
Realiai 1-2 savaites, mieste nedaug vaziuojant.


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2014, 18:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
Renarde008 rašė:
Na suprantama kad pasekmes be tepalo pavazuavus me kokios,
Dar tikejausi kad kardano pakabinamas guolis gali uzti..
Dar klausimas prie to pacio ar galima kazkiek pavazinet su tokia uziancia deze kol kitos paieska bus?
Realiai 1-2 savaites, mieste nedaug vaziuojant.

tai kol nebevaziuos


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2014, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
Einoras R. rašė:

Jeigu neturi įrankių ir geros vietos išsiimti-patariu neprasidėti. Sutaupysi laiko, nervų ir galbūt pinigų.


Po remonto atsirado toks dalykas: vaziuojant 5 pavara i ikalne, grubiai suzemina i 4 pavara. Panasiai yra ir stabdant, kai ijungia laisva, gan grubiai. Servisas sako, kad cia ne del blokiruotes pakeitimo ar blogai atlikto darbo. Kas gali buti?


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2014, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Man lygiai tas pats buvo po restauravimo(tik stabdant nebuvo musimo), su smugiu zemina pavara. Bet kazkaip adaptavosi lyg dabar nieko. Nors kartais labai retai dar islenda tas. Isvis tik po restauravimo, is antro i trecia dauzydavo niekaip neimesdavo ir mete safe mode pastoviai, pasivezinau taip kokia valanda, pats pameciau ant M, ir adaptavosi viskas ok, jau bus metai vazineju.. Tiesa pas mane ZF ne GM, tai gal Einoras ka pakomentuos smulkiau.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2014, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
justas25 rašė:

Po remonto atsirado toks dalykas: vaziuojant 5 pavara i ikalne, grubiai suzemina i 4 pavara. Panasiai yra ir stabdant, kai ijungia laisva, gan grubiai. Servisas sako, kad cia ne del blokiruotes pakeitimo ar blogai atlikto darbo. Kas gali buti?


Blogai atliktas darbas, kažką prichaltūrino.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2014, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.19
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E39 530dA M57 '03
neissprende hidrotransformatoriaus bedu? nes servise pradejo pasakot apie kazkokia siuksle istrigusia valdymo bloke, neva tai tik sutapimas,kad po remonto nutiko,ir kad nesusije su hidrotransformatoriaus remontu.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2014, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.07.23
Amžius:
39
Pranešimai:
18
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530d 1999
Skype:
neotheone69
Sveiki. Turiu tokia problemele. Pries kelias savaites pakeiciau automata. Vazinejau gerai pokol neprasidejo skambet kazkokie keisti garsai. Atsiranda ne is sio nei is sio, dingsta padidinant apsukas arba atleidziant gaza arba numetant nuo D i N. Vaziuojant atbulai irgi atsiranda. Begius jungia be problemu, minkstai tad vaziavimui jokios itakos garsas nepadaro. Garsas skardus, atrodo kaip trintusi metalas i metala arba panasu kad per asfalta velkasi dugno apsauga. Gal kas zino kas tai galetu buti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery