Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Bal 2024, 07:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.05
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39
As ir mastau kad reik dar kur nuvažiuoti patikrinti jo versija. Nes siaip man ta avarini regzi ma išmeta i mėnesi viena gal du kartus tik, o savaite minimaliai 1000km pravažiuoju. Jei butu taip blogai kaip sako manau butu jau senai uzsilenkes tas automatas. Gal yra kokiu patikrintu servisu pasiūlyti? O kas liecia remonta tai man kaip moteriai tikrai neimanomas dalykas kazka padaryt paciai


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 12:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
saule rašė:
As ir mastau kad reik dar kur nuvažiuoti patikrinti jo versija. Nes siaip man ta avarini regzi ma išmeta i mėnesi viena gal du kartus tik, o savaite minimaliai 1000km pravažiuoju. Jei butu taip blogai kaip sako manau butu jau senai uzsilenkes tas automatas. Gal yra kokiu patikrintu servisu pasiūlyti? O kas liecia remonta tai man kaip moteriai tikrai neimanomas dalykas kazka padaryt paciai


Atsiprašau, nežinojau, kad esi moteris, dabar forumo vardai nieko nebesako jau. Automatai linkę mirti palaipsniui, jeigu nebuvo kažkokio agresyvaus gedimo, tad jeigu dabar kartą per mėnesį atsiranda klaidų, tai ateityje problema tik dažnės.

Šiaip dar klausimas, kurį kažkaip pražiopsojau: benzinas, ar dyzelis, koks variklis? Jeigu dyzelis, tai vienos bėdos gali būti, jeigu benzinas, tai kitos, nes dėžės skirtingos. Galėsiu pabandyti patarti pradinius variantus, bet šiaip man reikia žinoti konkrečią klaidą, kuri būna atmintyje. 1:1 kaip diagnotikoje matoma ji.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.05
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39
Pas man dyzelis 135 kw 2000m. O diagnostika pas savo kompiuterista dar pabandysiu pavažiuoti pasidaryt ir tada parasysiu kokias tikslias klaidas meta.

Edit:

Niu pabuvojau pas savo diagnostika jam ismesti tik viena klaida (91. Transmission request torque reduction faulty ). O kitu neismete bet tikriaus todel kad vakar istryne ir daugiau avarinis rezimas nebuvo įsijungęs,nors visaip bandžiau kad ji ismestu, bet niekaip nesigavo


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
saule rašė:
Pas man dyzelis 135 kw 2000m. O diagnostika pas savo kompiuterista dar pabandysiu pavažiuoti pasidaryt ir tada parasysiu kokias tikslias klaidas meta.

Edit:

Niu pabuvojau pas savo diagnostika jam ismesti tik viena klaida (91. Transmission request torque reduction faulty ). O kitu neismete bet tikriaus todel kad vakar istryne ir daugiau avarinis rezimas nebuvo įsijungęs,nors visaip bandžiau kad ji ismestu, bet niekaip nesigavo


Čia elektronikos, konkrečiai greičiausiai su DDE darbu susijusi klaida. Gali būti kažkas negerai su CAN, arba programavimu (buvo keisti dežės/variklio komiuteriai, kreivai darytas chip-tiuningas ir pan.). Reikia DDE pasižiūrėti su normaliu softu, kas ten darosi, nes dabar dežė su varikliu nesusiriša.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.05
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39
Tai kur dabar man kreiptis?


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
saule rašė:
Tai kur dabar man kreiptis?


Koks miestas?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.05
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39
Vilnius


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Del idomumo Einorai, koki skirtingi gedimai benzinu ir dyzeliu deziu?


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 08:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
saule rašė:
Vilnius


Pabandyk diagnostikai nuvažiuoti pas Jaroslavą iš forumo,o iš servisų nelabai galiu kažką rekomenduoti, nes nežinau situacijos, seniai neteko susidurti su jais.

dainiokasss rašė:
Del idomumo Einorai, koki skirtingi gedimai benzinu ir dyzeliu deziu?


Labai trumpai tariant (kalba apie 1998-2004): dyzeliuose hidrotransformatoriaus blokiruotė (frikcionai), slėgio akumuliatorių spyruoklės, solenoidų štokai. Benzinuose tokių konkrečių problemų nėra, gal kiek silpnesnės yra tepalo pompos, atbulinio bėgio būgnai.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2014, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.05
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39
Nu viska sužinojus lieka vienas klausimas taisyti ar keisk i kita ? O gal geriau isvis mechanika isime sti? Patarkit nes vieni sako keisk kiti taisyti tai jau ir nebežinau kas geriau


StandartinėParašytas: 11 Bir 2014, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
saule rašė:
Nu viska sužinojus lieka vienas klausimas taisyti ar keisk i kita ? O gal geriau isvis mechanika isime sti? Patarkit nes vieni sako keisk kiti taisyti tai jau ir nebežinau kas geriau


Tam, kad sustabdyti bekilsiančias diskusijas, tai atsakysiu pirmas ir paskutinis: Reikia pasiskaičiuoti ir pasverti viską ir apsispręsti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2014, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Einorai,
kiek reikalų būtų persimest į mechanine iš ZF 5HP19? Autodėžės kompą reiktų išvis išimt ir į pagrindinį DME perrasšyt softą iš mechaninės su WinKfp, kad neieškotų automato. Poto dar galima turbut per LCM išjungt ir ant skydelio automato rodymą su NCSexpertu. Visą kitą tik mechaniniai reikalai, iškalt pedalui skylę, nusipirkt komplektą dėžę, sankabą ir pedalą, bei strypą iš dėžės į saloną? Ir ar tinka visi kardanai prijungt, ta prasme ilgiai ar tie patys ir jungtys, bei perdavimo koeficientas gale? O gal yra tema jau kur apie tai...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2014, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
Einorai,
kiek reikalų būtų persimest į mechanine iš ZF 5HP19? Autodėžės kompą reiktų išvis išimt ir į pagrindinį DME perrasšyt softą iš mechaninės su WinKfp, kad neieškotų automato. Poto dar galima turbut per LCM išjungt ir ant skydelio automato rodymą su NCSexpertu. Visą kitą tik mechaniniai reikalai, iškalt pedalui skylę, nusipirkt komplektą dėžę, sankabą ir pedalą, bei strypą iš dėžės į saloną? Ir ar tinka visi kardanai prijungt, ta prasme ilgiai ar tie patys ir jungtys, bei perdavimo koeficientas gale? O gal yra tema jau kur apie tai...


Tema kažkur tikrai yra ir nemaža, bet trumpai taip:

Dėl programavimo +- viskas teisingai.
Kardanas netinka (per trumpas bus), reduktoriaus perdavimas netinka (dėl kardano nieko nepadarysi, o dėl reduktoriaus liaudis nekreipia dėmesio dažniausiai, bet man su tokia mašina važinėti tai kančia būtų).
Skylę pedalui reikia daryti, reikia virinti kronšteinus pedalui.
Salone reikia keisti konsolę.
+atsiranda smulkių problemėlių, kuriuos kainuoja laiko ir pinigų (kažko trūksta, kažkas nesueina ir t.t.)

Šiaip darbo yra ir nežinau, ar sutaupysi, nes tos 5HP19 ne karvę kainuoja dabar ir gali rasti gerai išlaikytų variantų, pakeitimas turint įrankius apie 2-3 val.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 11 Bir 2014, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
As irgi nesuprantu kam det MPD is APD zinant kad nieko nesutaupysi ir dar prasikr***. APD skirta normaliam komfortiniam vaziavimui,o MPD smagiam pasidraskymui 8)


StandartinėParašytas: 12 Bir 2014, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Čia aš ateičiai postringauju tik. Pamaniau, kad pedalam bus palikta išmušimai kėbule, bei kardanas ir perdavimas tokie patys. Kadangi į viską gerbiamasis atsakė tai ir noras sumažėjo. Dar jeigu konsoles keitaliot tai visai jau būtų subjaurojimas orginalo, kardanų, bei reduktoriaus keitimas išvis kosmosas... O dėl privalumų tai: +1,5sec. galios, ir -3 litrai ekonomijos. Kol kas savo dėže nesiskundžiu po restauravimo, biški tik rasoja karteriukas, matyt nepakeitė tarpinės. Turiu nusipirkęs už 5 eurus iš BMW, tik, kad pakeist reik pakelt auto, išleist viską laukt ir poto sugebėt per šoną kažkaip supilt viską. Pats užpilimas dar ten su navarotais, užkurinėt ant N ant P, nežinau per daug reikalų pačiam pasikeist tą tarpinę...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery