Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2019, 16:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Lap 2013, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
27
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
Dėkui, tikrai plysus kaires puses guma. Kardano guma sveika.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.03
Amžius:
29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E32 740
Sveiki , iskilo tokia problema , 1mu begiu truputi "plesiant" supurto gan stipriai pavaru svirti , bei garsas buna keleivio puses priekyje , bus variklio pagalves (ar gali but dezes pagalves kaltos) ? Taip ant begio stumdant variklis nesipurto nieko. Vedant - gesinant purtimo irgi jokio.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2014, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
Dainius23 rašė:
Sveiki , iskilo tokia problema , 1mu begiu truputi "plesiant" supurto gan stipriai pavaru svirti , bei garsas buna keleivio puses priekyje , bus variklio pagalves (ar gali but dezes pagalves kaltos) ? Taip ant begio stumdant variklis nesipurto nieko. Vedant - gesinant purtimo irgi jokio.

O ne paprasciau patikrinti tas vietas,negu spelioti forume?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.09
Pranešimai:
72
Miestas:
Garliava/Kaunas
Automobiliai:
BMWE39 525TDS
Rover620SDi
Sunkiau pradejo mestis 2 ir 4 begiai nebera to pojucio kad isikisa begis ir kartasi i apvada net datrenkiu.

Ar nebus pagalve nuplysus?


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
leygan rašė:
Sunkiau pradejo mestis 2 ir 4 begiai nebera to pojucio kad isikisa begis ir kartasi i apvada net datrenkiu.

Ar nebus pagalve nuplysus?


Tuoj paklausiu krištolinio rutulio.

Žmonės-neburiam, o įlendam ir pasižiūrim. Variklį reikia "pasupti" matosi iškart, kad nuo pagalvės pakyla konšteinas. O dėžės pagalves tikrinam palindę po mašina, nors siūbuojant variklį irgi matosi jų būklė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.12
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E39 m57d30 '01
sveiki, kas esat keite keleivio puses, variklio pagalve, m57 motorui? Domina greiciausias pakeitimo budas, pasidalinkit mintimis. ačiū.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2015, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
tau reiks duobes, yrankiu ir ranku. as kai keiciau nusiemiau turbinos valdymus, vakumine pusle kur prie turbinos, prieimui prie varztu, aisku reik nusiimt variklio apatine apsauga, dar reikia atleist kitas pagalves, nes reiks sukelt is apacios varikli, nes kitaip gali nuplest vair. puses pagalve


StandartinėParašytas: 17 Sau 2016, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
49
Pranešimai:
9700
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
verdalioliutas rašė:
sveiki, kas esat keite keleivio puses, variklio pagalve, m57 motorui? Domina greiciausias pakeitimo budas, pasidalinkit mintimis. ačiū.

Va kaip reikia keisti desines puses variklio pagalve M57:
http://tis.bmwcats.com/doc1053965/

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 26 Sau 2016, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
44
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
E36Coupe rašė:
Va kaip reikia keisti desines puses variklio pagalve M57:
http://tis.bmwcats.com/doc1053965/

kai keiciau E46 tai ten daug maziau vietos tai paparasciausias varijantas tai atsisuki viska su kroncteinu aisku varikli siektiek sukeli ir atsilaisvinis kitos puses pagalves varsta

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 29 Sau 2016, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
33
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
Kastytis rašė:
Sveiki. Ar gali buti kaltos variklio pagalves jeigu permetaant kita begi (mechanke) ir atleidziant sankaba jauciamas toks smugis. Na tiesiog neina svelniai perjungt begio. Kuo masina labiau pakrauta tuo tai jaučiasi labiau.


Gumos gale tokios dideles 4 eina jos dazniausia isdilusios buna nezinau kaip tiksliai jos vadinasi ir metant begiu jauciasi kietas smugis.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2018, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.31
Pranešimai:
116
Automobiliai:
E39 520i M54 '01
kokias varikliui m54 pagalves rinktis: corteco ar lemforder?


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2018, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
34
Pranešimai:
3099
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Corteco - cia tipo ale originalo gamintojas, Lemfas - tiesiog gera vokiska firma.
Cia jau kaip paciam patinka :)


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2018, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.31
Pranešimai:
116
Automobiliai:
E39 520i M54 '01
kaina panaši, tik info skirtinga(daugiau pas ru skaitinėju). Vieni sako kad corteco į originalą ėjo, kiti kad lemforderis. Dėl lemforderio tai irgi kad dviejų rūšių yra su tuo pačiu nr., su nutrintu žymėjimu, pilku tašku ant šono, ir kitas be nieko. Tai kažkaip ir susimėčiau


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2018, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
34
Pranešimai:
3099
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Paveikslėlis

https://www.freudenberg.com > corteco


StandartinėParašytas: 06 Spa 2018, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.31
Pranešimai:
116
Automobiliai:
E39 520i M54 '01
pakeitė servise variklio pagalves(corteco) ir atsirado problema. Prieš keitimą - užvedus apsukos apie 1000, variklis dirba garsiai, šiokia tokia vibracija, po 10-15 sek, apsukos leidžiasi iki ~750, variklis prityla, vibracija dingsta. Po pagalvių keitimo viskas atvirkščiai- užvedus apsukos 1000, vibracijos kaip ir nėra, po keliolikos sek. nukrenta iki ~750, prasideda nemenka vibracija. Apsukos nešokinėja, trauka kaip ir normali, kuriasi iš pusės sukimo, tik garsas kaip dyzelio.. Servisas žegnojasi kad gerai pastatė pagalves, nieko daugiau nelietė. Bet viskas atsirado po keitimo. Ką galėjo nutraukti, prignybti, ar dar ką žiūrėti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery