Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Bal 2024, 23:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2007, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.08
Amžius:
38
Pranešimai:
51
Miestas:
Klaipėda
Sveiki zinau kad tokiu temu jau yra :) taciau ten nieko konkretaus, visi raso girdejau ta ar ana..... O gal kas is patirties zino, gal kam realiai yra teke susidurti kiek tas chipas gerai, kiek kenkia.... :?: Kiek suprantu turbininiam dyzeliui su elektroniniu siurbliu pvz. kaip 2.5 tds E39 , tas chipukas galio tikrai prideda :?: zinau kad varikl temp keliais laipsniais pakylas, bet nemanau kad cia problema... O kaip variklio, kuro sistemos tarnavimo laikas ? Kuro sanaudos? Nes tie kurie montuoja tik labai giria o zinoma minusu nepasako... Kiek supratau chipas suregulioja geriau kuro padavima ir sukelia didesni slegi turbinoje :?: O del to chipo turbinos nepareina greiciau ? Domintu bet kokia info.... Nes dyzeliukui mano nuo 105 kw sukelia iki 130 kw , ir kaip jie sako kuro sanaudos nepadideja o ir varikliui nekenkia.....


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2007, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
53
Pranešimai:
2026
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Jei neklystu "marius39" važinėja su E39 čipuotu. Jis tau gali visą teisybę pasakyti. Bet kiek teko girdėti - \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ jėga

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2007, 23:09 
  
 
 
na turintys cipuotus auto is patirties gal ir tures kitokia nuomone,bet gamintojai tejgia stai ka:

Čipas padidina variklio galingumą ir sukimo momentą. Šis padidėjimas priklauso nuo variklio darbo rėžimo, tipo ir konstrukcijos. Paprastai, įdėjus čipą, galingumas padidėja 5-25 %, o sukimo momentas 10-50 %. Dažniausiai yra minimas galingumo padidėjimas, nors subjektyviai jis jaučiamas daug mažiau nei sukimo momento paaugimas.
Kieno "sąskaita" atsiranda papildomas variklio galingumas ir sukimo momentas?
Pradžiai - truputis teorijos. Galingumas - tai darbas, kurį atlieka variklis per tam tikrą laiko vienetą. Tas dydis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Kuo aukščiau sukeliamos variklio apsukos, tuo didesnis gaunamas galingumas. Tačiau variklio galingumas nėra beribis, tuo labiau, kad esant maksimalioms apsukoms, labai pablogėja prapūtimas ir cilindrų prisipildymas oro-kuro mišiniu, nuo ko labai padidėja visų judančių dalių dėvėjimasis. Todėl gamintojai įveda variklio apsisukimo ribas.

Šios ribos įvedamos valdymo bloko programoje, tačiau, įmontavus čipą, šios ribos yra perstumiamos į didesnių apsukų pusę arba pašalinamos visai. Šio postūmio dydis nustatomas pačio variklio „sugebėjimu“ suktis greičiau. Bet kokiu atveju, galingumo rodiklis kyla. Pajusti tokį padidėjimą gali tik tie, kurie, negailėdami savo variklio, pakelia apsukas iki galimybių ribos.
Kasdieninėje eksploatacijoje žymiai svarbesnis rodiklis yra sukimo momentas. Jis leidžia automobiliui su pačiu paprasčiausiu dyzeliu startuoti ne blogiau, o kartais netgi geriau nei analogiškas automobilis su benzininiu varikliu. Variklis su dideliu sukimo momentu daug „elastingesnis“. Jis leidžia daug rečiau perjunginėti pavaras, važiavimas tampa daug malonesnis.
Atmosferiniuose varikliuose sukimo momentas didinamas tikslesniu uždegimo valdymu ir įpurškimu. Atkreipiamas dėmesys į du parametrus- kuro sudegimo greitį ir apsukas.

Ar labai padidėja kuro sueikvojimas, esant čipui?
Paprastai, kuro sueikvojimas padidėja tik įmontavus čipą ir išsilaiko apie savaitę. Paskui grįžta į ankstesnį lygį, o daugeliu atveju dar labiau sumažėja. Toks fenomenas yra lengvai paaiškinamas. Tik įmontavus čipą, automobilio savininkas stengiasi „išmėginti“ jį „kietu“ režimu. Vėliau, savaime grįžta prie ankstesnio važiavimo stiliaus. Taigi šiuo atveju išeikvojimas sąlygojamas išaugusiu .... ,

tomis pačiomis judėjimo sąlygomis užtenka mažesnio kuro kiekio, tai yra- varikliui lengviau „suktis“.
Tačiau reikia paminėti, kad sumontavus čipą, variklis reikalauja kokybiško kuro ir kuro sistemos komponentų priežiūros, ypatingai turbininiai ir turbo dyzeliniai varikliai. Todėl ruošiantis „čipuoti“ savo automobilį, pirmiausia reikia sutvarkyti ir laiku atlikti visą, gamintojo rekomenduojamą aptarnavimo darbų kompleksą.
Kodėl pati gamykla- išleidėja negali paruošti variklio?

Reikalas tame, kad automobiliai gaminami plačiam vartotojų ratui ir yra eksploatuojami skirtingomis temperatūrų, aplinkos, oro spaudimo ir pan. sąlygomis. Esant tokiai įvairovei gamintojui privalu suteikti toksinių medžiagų išmetimo ekologines normas. Todėl jam geriau prarasti galingumą, esant greitesniam uždegimui, bet leisti pilnai sudegti kurui prie bet kokių eksploatavimo sąlygų. Ir vis dėlto pavydžių, kad gamintojas turi čipo pritaikymo galimybių, yra: tas pats variklio modelis visiškai vienoduose automobiliuose, išleistuose metų- dviejų skirtumu, turi skirtingą galingumą.

Kokios garantijos?
Mes keičiame tik valdymo programą. Sugesti ji negali. Jei nuo pat pradžių dirba normaliai – taip bus visą laiką. Mes garantuojame tik tai, kad automobilis su nauja programa važiuos geriau. Čipo veikimą mes garantuojame. O visa kita, kas susiję su nekokybiškais tepalais ir kuru, pradurtomis padangomis ir pan., yra draudimo kompanijų kompetencijoje.
Ką galima pasiūlyti automobilių, turinčių karbiuratorinius variklius be valdymo bloko, savininkams?
Tokiems automobiliams gaminami specialūs uždegimo valdymo blokai, kurių charakteristikos suprogramuojamos kompiuteriu. Taip pasiekiamas didesnis variklio galingumas.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
mano TDS yra cipuotas. kolkas neigiamo nieko negaliu pasakyt. kuro sanaudos galima sakyt nepakito, autostradoj nebent bet negaliu teigt nes be cipo autostradoj neteko vaziuot, bet vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima, isibegejimas iki simto mazdaug per 8 sec, video yra youtube, manau kad trauka dabar kaip stockinis 3.0 dizelis. o cipavo mano masina galingas.lt, bet programa pacia sukure vimota. tai va tiek ziniu, bet tiktai patenkintas. aj beje kas liecia temperaturos variklio tai rodykle kaip stovejo per viduri taip ir stovi.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.07
Amžius:
46
Pranešimai:
83
Miestas:
VNO
Automobiliai:
F10
kilowatas rašė:
vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima


Žinok nesitiki


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
SHARK rašė:
kilowatas rašė:
vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima


Žinok nesitiki


na meluot manau man tolko nera gi nebandau stumt savo masinos :)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Ir man kazkaip,labai jau nerealiai skamba... 7.5l ant 160km/h ... :roll:


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Bavaras rašė:
Ir man kazkaip,labai jau nerealiai skamba... 7.5l ant 160km/h ... :roll:


deja bet taip yra. Pas mane irgi E39 tds, vasara variau prie juros visa kelia 160km/h tai surijo nepilnai 8ltr salerkos, kazkur apie 7,8ltr


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
O kodel mano E34tds prie 160km/h ima apie 10l salerkos? :shock: :D
P.S sakyciau cia minimum tiek...


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
42
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
Bavaras rašė:
O kodel mano E34tds prie 160km/h ima apie 10l salerkos? :shock: :D
P.S sakyciau cia minimum tiek...


matyt neuzvalgei haliucinacijas sukelianciu morku :lol:

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
45
Pranešimai:
1543
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Bo,nes,kadangi pas tave maziau nm(necipuotam variklyje) ir tau reikia daugiau spausti,kad vaziuoti pastoviai 160km/h :wink:


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 16:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.07
Amžius:
46
Pranešimai:
83
Miestas:
VNO
Automobiliai:
F10
Žmonos tds'as vaziuojant 160 km/h suvalgo 9-10 litru drasiai
jeigu neklystu cia yra 3500 apsuku

530d gali buti 8 litrai ,
nes ten sukimo momento pakanka, greiciu deze kita ir vaziuojant 160km/h berods tik 2800 apsuku

Zodziu, tds'as kaip neskaiciuok prie tokiu apsuku savo suryja

320d ir tai 7 litrus yvynioja tokiu greiciu vaziuodamas :)

Kitas niuansas, kaip jus skaiciuojat.
Viso kelio ant 160 km/h nemanau kad galima nuvaziuoti,
jeigu pavaziuoti 100km/h, tada paleki 160km/h
gal ir gali išgimdyti tą stebuklingą 8 litrų vidurkį


EdgaBMW rašė:
Bavaras rašė:
Ir man kazkaip,labai jau nerealiai skamba... 7.5l ant 160km/h ... :roll:


deja bet taip yra. Pas mane irgi E39 tds, vasara variau prie juros visa kelia 160km/h tai surijo nepilnai 8ltr salerkos, kazkur apie 7,8ltr


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.04
Amžius:
33
Pranešimai:
382
Miestas:
Lietuva
Skype:
FAnkis_
SHARK rašė:
kilowatas rašė:
vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima


Žinok nesitiki


Vaziuota per visa Vokietija (800km), visad 160-170km/h, vietomis gal kur kas maziau, kompas vidutini greiti rode 149km/h - 8,9l. Gale Vokietijos, pasiektas kamstukas, kur teko vaziuoti ~60-80km/h, greitis nukrito iki 125km/h - 8.5l, ratai R17 235/45. TDS'as necipuotas. Na, bet jau sito TDS'o nera, yra kitas, parasysiu kiek sitas rija. Kas dar tai per Lenkija vaziuojant, kur nera kur palekti vid. sanaudos rode 7,2l/100km, bet tik isvaziavus i autostrada gale Lenkijos sanaudos pakilo iki 7,5l/100km.

Taigi nzn kaip jum ryja 160km/h 7,5l.

_________________
BMW - One Of The Best Cars In The World.


Paskutinį kartą redagavo FAnkis 17 Rgs 2007, 16:31. Iš viso redaguota 4 kartus.

StandartinėParašytas: 17 Rgs 2007, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
45
Pranešimai:
1543
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Cia istikro eksperimenta reiktu atlikinet, nes ne vien cipai,bet ir tokie faktoriai kaip padangos, variklio-siurblio-turbinos bukle ir eile kitu turi itakos kuro sunaudojimui, o cia rasyti as irgi galiu,kad ne ne ne taip nerealu :wink:


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2007, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
47
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Ei, išduokit paslaptį kas nors, kur jūs tokius ekonomiškus BMW perkat? Aš irgi tokio noriu.
Kažkas čia kalbėjo apie youtube. Tai pažiūrėkit dar kartą į ten matomus ekonomaizerių parodymus, kai BMW važiuoja greičiu arti 200 km/h. Kažkaip neteko matyt, kad pas kurį nors rodyklė rodytų 7,5-8 litrus 100 km momentinių sąnaudų rodytų. Tai kaip čia tada išeina? Borto kompiuteris skaičiuot nebemoka? Ir apskritai, susidaro įspūdis, kad BMW tampa ekonomiškiausia mašina, kadangi mieste kai kas su 530D "prasisuka" su 5 L/100 km, o greitkelyje irgi stebuklai darosi. Patys BMW inžinieriai maloniai nustebtų perskaitę šią forumo temą.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery