Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Geg 2019, 22:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 07:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
bet dėl laikymo apie 2 metus tai teisybė :) automatams nė tiek nelaiko.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 07:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.19
Pranešimai:
49
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d M57 '01
Nu va, kaip tik automata ir vairuoju. Pas mane 2009m keistas akumas, tai jau agm stovi, turbut ne siaip sau juos deda.
Gal dar kas turi patirties su paprastais akumais? Ilgiau nei 2 metai?


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2446
tomaxsas rašė:
bet dėl laikymo apie 2 metus tai teisybė :) automatams nė tiek nelaiko.

gal nenusisnekam, jei perki pigiausia is turgaus, tai gal tiek ir laiko, o gal netvarkingai krauna/ iskrauna masinos el sistema, tai ne akumas kaltas, be to normalus akumai turi 2-3m garantija


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.19
Pranešimai:
49
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d M57 '01
Toj pacioj parduotuvei klausiau del tos garantijos, tai tipo jei gamyklinis kazkoks brokas tai jo, pakeicia nauju, bet jei blogai eksplotuojamas tai jau pats kaltas ir garantinis negalios, kas gali but del to, kad i E39 idetas ne agm akumuliatorius. Tipo ten gali but pajuodave ploksteles ar kazkas panasaus, dabar gerai neprisimenu.
O tu siomka gal pats naudoji paprasta? Kiek metu?


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
siomka rašė:
gal nenusisnekam, jei perki pigiausia is turgaus, tai gal tiek ir laiko, o gal netvarkingai krauna/ iskrauna masinos el sistema, tai ne akumas kaltas, be to normalus akumai turi 2-3m garantija

ne vienam ir ne 2 E39 taip. Tai nežinau.. krauna gerai, tvarkoje, bet akumas miršta greitai labai. Parduotuvėse irgi taip sako visi.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2446
tomaxsas rašė:
ne vienam ir ne 2 E39 taip. Tai nežinau.. krauna gerai, tvarkoje, bet akumas miršta greitai labai. Parduotuvėse irgi taip sako visi.

kai jie is gamyklos isriedejo, agm akumu isvis dar nebuvo :) esu orginalu isemes paprasta akuma is E39 14metu senumo, tai kodel jis nenumire per 2 metus? dauguma E39 vazineja su paprastais akumais ir nieko jiems neatsitinka, jei akumai nekokybiski ar netinkamai eksploatuojami, tai cia beda ne akumo pasirinkime


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1539
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
sarabasas, taigi pats matei - pas mane 530DA ir akumas Varta Silver 100Ah 830A, uz 2men bus 2metai, ziema dakraudinejau profilaktiskai kas 1,5-2men arba visada dakraunu kai po nakties per BC rodo12V,
buvo draugas palikes originalu BMW akuma 90Ah 2005m gimimo, tai as ji dar pakroviau lapkricio men, pasieme kovo pabaigoje, tai rode 12.6V (visa ziema prastovejo garaze),
pirmiausiai susitvarkykit kas "vagia" tuos amperus....., neveikia webasta-saugikli lauk, nesinaudoji masininiu telefonu -irgi saugikli lauk ir taip toliau...
is kitos puses akumo kaina 100-120eur, jei laikys 2metus, tai atidedamas kasdien po 0,16centu, per ta laika sutaupysi kitam naujam akumui :mrgreen:


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.29
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 2.8 142kw
Sveiki, keiciau akumuliatoriu E39 2.8 benzinui, senas buvo 85AH bet jau pavarges ir trumpais atstumais vazinejant nusprogdavo, pasiziurejau pagal http://www.varta-automotive.com/en-gb/ kad pagal auto tinka 74AH 680A, nusipirkau ir pagal dydi jis gaunas siektiek mazesnis negu senas todel idejus papildomi pritvirtinimai neatitiko, tai tik pradejau vaziuot jau isidejas, pervaziavau per kalniuka uzteko menko pasikratymo ir uzgesau, vel dejau per nauja, siaip ne taip isejo pritvirtint jau tikrai gan rimtai kad su ranka niekaip nepajudinsi, atrodo kad jokio laisvumo nera, pradejau vaziuot ir gan nemazai nuvaziavau kai vel nei is sio nei is to vietoj stovint pries zieda uzgesau, uzsikuriau pora metru paredejau ir vel uzgeso, vel uzkuriau ir tada jau sekmingai iki parduotuves ir is jos isvazinejant nuo kalniuko reikejo sustot ir vel uzgeso, poto jau davaziavau iki namu be jokiu uzgesimu. Kur gali but beda? Faktas kad su senu akumu taip nebuvo nes dar siandien kai vaziavau naujo pirkt tiek i prieki tiek atgal nieks negeso ir isvis tokiu bedu nera buve, tik pakeitus prasidejo. Tai ar as kazko nedajungiau, nedaverziau normaliai ir delto taip buna ar pats akumuliatorius koks brokuotas ar isvis dar kazkas? Nesinori tiket kad toks sutapimas ir beda visai ne akumuliatoriui. Nes ir siaip viskas kaip ir tvarkinga, trauka tokia kokia ir turi but, benzino apie 40 ltr.
Ar gali buti kad kai visiskai atjungiau akumuliatoriu keisdamas nusiresetino kompas ir su laiku turetu praeiti sitie dalykai? Nes tik angliskai randu tokios informacijos, kad taip buna.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2015, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.29
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 2.8 142kw
Eivids rašė:
Sveiki, keiciau akumuliatoriu E39 2.8 benzinui, senas buvo 85AH bet jau pavarges ir trumpais atstumais vazinejant nusprogdavo, pasiziurejau pagal http://www.varta-automotive.com/en-gb/ kad pagal auto tinka 74AH 680A, nusipirkau ir pagal dydi jis gaunas siektiek mazesnis negu senas todel idejus papildomi pritvirtinimai neatitiko, tai tik pradejau vaziuot jau isidejas, pervaziavau per kalniuka uzteko menko pasikratymo ir uzgesau, vel dejau per nauja, siaip ne taip isejo pritvirtint jau tikrai gan rimtai kad su ranka niekaip nepajudinsi, atrodo kad jokio laisvumo nera, pradejau vaziuot ir gan nemazai nuvaziavau kai vel nei is sio nei is to vietoj stovint pries zieda uzgesau, uzsikuriau pora metru paredejau ir vel uzgeso, vel uzkuriau ir tada jau sekmingai iki parduotuves ir is jos isvazinejant nuo kalniuko reikejo sustot ir vel uzgeso, poto jau davaziavau iki namu be jokiu uzgesimu. Kur gali but beda? Faktas kad su senu akumu taip nebuvo nes dar siandien kai vaziavau naujo pirkt tiek i prieki tiek atgal nieks negeso ir isvis tokiu bedu nera buve, tik pakeitus prasidejo. Tai ar as kazko nedajungiau, nedaverziau normaliai ir delto taip buna ar pats akumuliatorius koks brokuotas ar isvis dar kazkas? Nesinori tiket kad toks sutapimas ir beda visai ne akumuliatoriui. Nes ir siaip viskas kaip ir tvarkinga, trauka tokia kokia ir turi but, benzino apie 40 ltr.
Ar gali buti kad kai visiskai atjungiau akumuliatoriu keisdamas nusiresetino kompas ir su laiku turetu praeiti sitie dalykai? Nes tik angliskai randu tokios informacijos, kad taip buna.


Pats jau radau sprendimo buda, bet jeigu kamnors taip bus tai lietuviskai trumpai nupasakosiu :
Variklis turi but visiskai atveses arba vos vos siltas, atjungiat visiskai akuma, pasiziurit kad visa elektronika butu atjungta, radija, vejelis AC ir t.t ir palaukiat 10 minuciu tuo tarpu kelis kart galima stabdzio pedala paminkyt, praejus 10 min, pajungt vel akuma viska tvarkingai uzdeti ir tada jau pasukt rakteli iki priespaskutines padeties kad uzsidegtu skydelis ir palaukit 10 sekundziu, tada vest masina ir palikt dirbt laisvai iki kol pasils tiek kad isijungtu ventiliatorius, dazniausiai apie 15-25 min. Sekantis zingsnis isjungt varikli, istraukt rakteli ir palaukt gera minute. Vel ikist rakteli, uzvest ir galima vaziuot. Pradzioj masina gali vangiai reguot i gaza bet poto jau su laiku kompas prisitaiko prie akseleratoriaus ir buna viskas tvarkoj. Uzsienieciu forume radau tai man padejo.


StandartinėParašytas: 15 Lie 2015, 09:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.19
Pranešimai:
49
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d M57 '01
Visgi nusipirkau lenkiska vartos analoga, pridavus sena akuma gavos 72e. Kaip laikys bus matyt, bet jei ir numirs po dvieju metu, tai bus jau atidirbes tuos pinigus.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2015, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
880
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
M57d30 110ah talpos bus gerai ar jau perdidelis?


StandartinėParašytas: 30 Gru 2015, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
34
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
ziurek koks generatorius stovi ar uzkraus pilnai ar tik dalinai. seip tai turetu gerai buti, aisku jeigu trumpus atstumus vazineji tai niekas nepades, nebent papildomas sildymas. dar aisku generatorius jeigu pavarges arba ezys ir kt navarotai trumpina. Jeigu iskarto visko nepatikrinsi gali ir ta 110 nuzudyti per pusmeti ar trumpiau.

Ziurejau viena rusu testa, tai rimtesniu firmu akumas du metus dar gerai tarnauja, bet tie pigesni netraukia nei dvieju metu. Nera taip kad numirs visiskai, bet jau krenta parametrai. Taspats su ausinimo skysciu, langu plovikliu ir t.t zodziu nera pigiu ir geru daiktu :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 30 Gru 2015, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
880
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Generatorius krauna ~14,2, 150A, nuotekio jokio nera.. Bmw praktiskai su pilna elektra.. Megstu, t.y. megdavau webasta rytui uzstatyti, bet paskutiniu metu jau baisu, kad nepakaks likusiu resursu uzkurimui.. Dbr 100ah 950a, buvau patenkintas, suko tikrai gerai, tik buvo toks atvejis, kas pries mazdaug 2 m buvo bmw paliktas gal savaitei su salono apsvietimu ziema, tai praktiskai buvo visiskai iskrautas, gal net pasales, pakroviau- atsigavo, bet vis silpnyn ir silpnyn, suka gerai, bet ilgesniam laikui ar per salcius jau baisu.. Patarkit ar imdamas galingesni neturesiu problemu su nedakrovimu?


StandartinėParašytas: 31 Gru 2015, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
32
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
dainiokasss rašė:
Generatorius krauna ~14,2, 150A, nuotekio jokio nera.. Bmw praktiskai su pilna elektra.. Megstu, t.y. megdavau webasta rytui uzstatyti, bet paskutiniu metu jau baisu, kad nepakaks likusiu resursu uzkurimui.. Dbr 100ah 950a, buvau patenkintas, suko tikrai gerai, tik buvo toks atvejis, kas pries mazdaug 2 m buvo bmw paliktas gal savaitei su salono apsvietimu ziema, tai praktiskai buvo visiskai iskrautas, gal net pasales, pakroviau- atsigavo, bet vis silpnyn ir silpnyn, suka gerai, bet ilgesniam laikui ar per salcius jau baisu.. Patarkit ar imdamas galingesni neturesiu problemu su nedakrovimu?


Jei vazineji vien tik trumpais atstumai, jokiu budu neimk galingesnio akumo, nei rekomenduoja gamintojas, netgi geriau rinktis viduriuka is rekomenduojamu.
Bet jei su masina vaziuoji didelius atstumus, tada zinoma geriau galingesnis, bus ramu ir del webastos ir siaip pasikraus jis.
pats turiu tokia pat situacija: akumas originalus bmw 90ah AGM, pagaminimo data 2012 07, bet..pernai panasiu metu, buvo prasisukes alkuninio skyvas, tada masina nuvaryta ir palikta servise porai savaiciu su vos gyvu akumu, taip lauke prastovejo. ir po to man labai pasijaute, jog akumas jau silpnokas darosi.. siuo metu, baisoka ijungt webasta, nes po 20min jos veikimo, turbut neuzvesciau. Reikia jau naujo :(


StandartinėParašytas: 31 Gru 2015, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2446
MYCIUS rašė:

Jei vazineji vien tik trumpais atstumai, jokiu budu neimk galingesnio akumo, nei rekomenduoja gamintojas, netgi geriau rinktis viduriuka is rekomenduojamu.
Bet jei su masina vaziuoji didelius atstumus, tada zinoma geriau galingesnis, bus ramu ir del webastos ir siaip pasikraus jis.
pats turiu tokia pat situacija: akumas originalus bmw 90ah AGM, pagaminimo data 2012 07, bet..pernai panasiu metu, buvo prasisukes alkuninio skyvas, tada masina nuvaryta ir palikta servise porai savaiciu su vos gyvu akumu, taip lauke prastovejo. ir po to man labai pasijaute, jog akumas jau silpnokas darosi.. siuo metu, baisoka ijungt webasta, nes po 20min jos veikimo, turbut neuzvesciau. Reikia jau naujo :(

agm nemegsta giliu iskrovu, turbut, to ir uzteko, o e65 reikia labai gero akumo, nes iskrovos pas ji dideles kol uzmiega, toki akuma idek i koki paprasta modeli, kad ir E46, tai tarnaus dar kelis metus be problemu :) isbandyta ne karta


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery