Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Geg 2019, 16:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 104 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.21
Pranešimai:
30
Automobiliai:
E39 530d touring
Džiunglių Šniūrs rašė:
P.S. Ir rinkis normalia firma, o ne Minland Synova.


Bet tai jei si alyva lieva, kodel ji yra BMW specifikacijoje LongLife 4 sarase?

As siaip tikrai netvirtinu, kad mano pilama alyva gera, nes to as nezinau ir todel klausiu, taciau atsakymo noriu bent kazkaip motyvuoto ir pagristo :)


StandartinėParašytas: 19 Lap 2011, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.08
Amžius:
33
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530d 2002m
laba visiem.
Buvau akropoli ir pastebejau,kad parduodamas castrol 5w40, 5w30 su 40% nuolaida, siandien jamam.
Nebus ten koks neaiskus? Galvoju pirkt ar ne :)


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
38
Pranešimai:
1971
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
DmK rašė:
kodel taip greztai? cia mineralke senesnems varikliams kas 10 tkm buvo keiciama. jei gamyntuojas nurodo zymiai ilgesni eksploatacijos perioda kam keisti gera tepala?

Gamintojas daug ka nurodo, bet deje neteisingai [-X Pvz. manajam E90 alyvos indikatorius uzsidega ~ 30 000 km. riba. Teko tureti gera pokalbi Bilia ( norvegiska Krasta Auto ). Sakau ar realu kad su LongLife galima vaziuoti tiek km.? Atsakymas buvo paprastas: mes su savo auto tiek nevaziuojam, keiciam kas 15 000 km. net LongLife alyva!!! Padiskutavus kiek daugiau, kodel gamintojas duoda tiek daug km. pripazino, kad cia grynai marketingo sumetimais. Nenorima atsilikti nuo pagrindiniu konkurentu VW, Audi kur servisai kas 30 000 km. Taip lengviau privilioti klienta, tipo servise apsilankymas retas, sutaupai pinigu ( nors realiai longlife brangesni tepalai ), laiko.
O kas leicia variklius su didele rida tai mano manymu dar svarbiau keisti siek tiek dazniau, kadangi su laiku apnasu tik dideja, todel jos turi buti dazniau ir geriau plaunamos.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 02:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
keisk kada nori. pagal tave iseina kad audi ir vw sugebejo tokius variklius pagaminti, o bmw ne, tik nori priartieti prie ju? koks dar marketingo zingsnis? naujo automobilio garantinis aptarnavimas ~100tkm, per si laikotarpi tepalas keiciamas tik pagal kompa, nes kaip sakai savininkai "reklamos aukos" pirko si automobili tik kad maziau ji aptarnauti. aptarnavimas toli grazu ne tik tepalo keitimas, tis paskaityk kiek visko turi buti patikrinta/pakeista, ir kokie intervalai. nors tepala ir reikia keisti kas 30tkm, apziura kas 15tkm. kai kurie sitie varikliai jau arti milijono bege, keiciant tepala pagal kompa ir nieko, o jus marketingo zingsnis #-o jei pradetu varikliai bireti tai ant tu folsu visi ir atsisiestu, bet taip nera.
jei mechanika neatlaikys joks marketingas nepades. ir nesvarbu kiek variklis beges, nauduojant gera tepala apnasu nebus. ir kuom jie trukda, jei ir butu tokiu? ant indeklu, ar stumokliu darbiniu pavirsiu ju nera. jei kiek ir bus karterio senelese, nieko baisaus, reiskia alyva nera gera ir neplauna, reiskia sios apnasos nereaguoja su alyva ir jokios itakos jai nedaro. pas mus taip pat meistrai dirba, nieko prastesni uz norvegu. keicia tepala dezese ir reduktoriuse, kur ji keisti isvys nereikia.
vienu zodziu galvokyt pries rasant, tuo labiau is kitu zodziu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 02:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
38
Pranešimai:
1971
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
DmK rašė:
keisk kada nori. pagal tave iseina kad audi ir vw sugebejo tokius variklius pagaminti, o bmw ne, tik nori priartieti prie ju? koks dar marketingo zingsnis? naujo automobilio garantinis aptarnavimas ~100tkm, per si laikotarpi tepalas keiciamas tik pagal kompa, nes kaip sakai savininkai "reklamos aukos" pirko si automobili tik kad maziau ji aptarnauti. aptarnavimas toli grazu ne tik tepalo keitimas, tis paskaityk kiek visko turi buti patikrinta/pakeista, ir kokie intervalai. nors tepala ir reikia keisti kas 30tkm, apziura kas 15tkm. kai kurie sitie varikliai jau arti milijono bege, keiciant tepala pagal kompa ir nieko, o jus marketingo zingsnis #-o jei pradetu varikliai bireti tai ant tu folsu visi ir atsisiestu, bet taip nera.
jei mechanika neatlaikys joks marketingas nepades. ir nesvarbu kiek variklis beges, nauduojant gera tepala apnasu nebus. ir kuom jie trukda, jei ir butu tokiu? ant indeklu, ar stumokliu darbiniu pavirsiu ju nera. jei kiek ir bus karterio senelese, nieko baisaus, reiskia alyva nera gera ir neplauna, reiskia sios apnasos nereaguoja su alyva ir jokios itakos jai nedaro. pas mus taip pat meistrai dirba, nieko prastesni uz norvegu. keicia tepala dezese ir reduktoriuse, kur ji keisti isvys nereikia.
vienu zodziu galvokyt pries rasant, tuo labiau is kitu zodziu.

1.Kur as sakiau, kad Audi ar VW varikliai stebuklingi ir jiems 30 000 km. normalu? As sakiau, kad konkurencineje kovoje nenorima nusileisti niekur. Tu gali tureti savo nuomone, as savo. Keisk kaip nori, as irgi keisiu kaip man atrodo geriau :wink:
2. Puikiai zinau ka ir kada reikia keisti, taciau alyva vienas is dazniausiai keiciamu dalyku vistiek.
3. Ar kada buvai isleides LongLife alyva is automobilio po 30 000 km.? Jei nebuvai - nekalbek. Jei buvai, turejai pamatyti kuo skiriasi alyva po 15 000 km. ir 30 000 km.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 02:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
:D
o ka tu ten plika akim be analyzu nori pamatyti? kaip gali nustatyti tepalo kokybe vizualiai? o jei jin juoda tai neriaiskia kad prarado savo savybes. tai reiskia tik viena - gera alyva, geros plaunamos savybes ir variklis tavo bus svarus.
mano darbas susije sakikym taip is dalies su tepalo keitimu, kontroliavimu ir panasiai ivairiausiuose mechanizmuose. dirbama su ivairiais gamyntojais, ir pasakysiu viena dalyka: niekas is galvos nerasys padidintas darbo valandas bet kokioje kovoje. bus labai dideliu finansiniu problemu. tai dar karta sakau:
nerasikyt nesamoniu. yra apskaiciuota 30tkm, reiskia 30. galima aisku anksciau jei pinigai kisene spaudzia.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 03:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
38
Pranešimai:
1971
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Nenoriu be reikalo gincytis, tad pabaigai pridesiu tik kuo skiriasi alyva vizualiai be jokiu tavo analyziu. Tai kad ji buvo mano atveju ne juoda ( kaip paprastai buna po 10 000 - 15 000 km. ), bet ruda sumaisyta su juoda. Tas rudumas atsirades nuo kondensato ar dar kazko + ji akivaizdziai skystesne uz nauja 0w30.
O kas liecia milijonines ridas, tai neteko matyti dar tokiu BMW, kurios buvo vaziavusios tiek kilomentru su longlife alyva keista pagal kompa. Per garantini laikotarpi tu tikrai nesuesi BMW variklio ja keisdamas kas 30 000 km. tai grubiai isies 3 keitimai gamykliniai garantijai.
As turiu savo nuomone - Tu savo.
Tuo viskas ir pasakyta.
:wink:


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 03:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
tai ir nesigynciuok, jei neismanai apie si dalyka.
1. kondesatas neitakuoja variklio klampumui, jei tepalas nepavirto emulsija. bet kalba eina apie tvarkingus variklius.
2. kondesatas pasalinamas per alsuokli, paprastai isgarinamas. ruda kose saltu oru susidaro vienodai kaip su nauju tepalu, taip ir su senu, bet karteryje vandens nera.
3. sena alyva visada bus skystesne nes isleidziama is karsto variklio, o nauja pilama is saltos kanistros. klampumai turi buti matuojami prie vienodu temperaturu. na ir aisku senas tepalas yra pasene. bet tai nereiskia kad klampumas isejo uz ribu. klampuma galima ir "namu salygom" pamatuoti.

ir cia ne mano analyzai. tai vienintelis budas nustatyti alyvos busena. cia savo automobilije gali keisti savo 5-6 litrus kada nori, o jei reikia ~10 tonu pakeisti :wink: pauostit ar paragauti jau nepakaks.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 03:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
38
Pranešimai:
1971
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
DmK, as nekalbu apie kose, eksplotuoju ne pirma auto per savo gyvenima ir puikiai zinau kada susidaro kondensatas ant ipylimo dangtelio, per kur isgaruoja kondensatas. As kalbu, kokia alyva as pastebejau keisdamas, juoda su ruda priemaisa. Tokio niekad nemaciau su varikliu vaziavusiu 15 000 km. Be to, man dar ir itarima kelia tepalo filtras ar jis normaliai tarnauja 30 000 km.?
O ir zmones dirbantys BMW centre savo auto nekeicia alyvos 30 000 intervalu. Taip kad visa tai man kelia daug abejoniu ir niekas manes nepergyncys apie stebuklingaji longlife [-(
Gero vakaro :wink:


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
As savo mechaniko irgi klausiau kodel kas 10-15, o ne kas 25-30 kaip vokietis keisdavo tepalus. Atsakymas buvo: audi a6 2.5tdi v6 varikliai byra butent del to, kad tepalai keiciami kas 30k.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9674
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
Honda VFR800 VTEC
Skype:
maisteris
Taip pat keiciu tepalus (LL) dazniau nei rodo "kompiuteris", ta pati kitiems rekomenduoju.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
nera blogas iprotis, bet persidraudziate. galyte ir dazniau keisti. cia taip anksciau mineralini tepala keite kas 10tkm net neziuredami i jo specifikacijas, tai manau LL skyriasi nuo mineralinio.
cia kaip keisti padangas kai likutis 6mm. (galima ir dazniau, blogiau nuo to nebus)
o ka ten kazkam kiti mechanikai sake tai isvys neidomu. cia is tokiu pasakojimu ir gaunasi kad kitiems "ezys" salona sildo ar genda nuo nekeistu filtru (ir kiti "perlai" kuriu tingiu ieskoti)
kitas dalikas, jei jau tema E39 skyrelyje, is kur 30tkm? man daugiau 18 neiseina.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9674
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
Honda VFR800 VTEC
Skype:
maisteris
DmK rašė:
gaunasi kad kitiems "ezys" ....genda nuo nekeistu filtru (ir kiti "perlai" kuriu tingiu ieskoti)

Cia yra tiesa.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
viewtopic.php?p=1029693#p1029693
tai reiskia ir salona sildo ..................

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lap 2011, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9674
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
Honda VFR800 VTEC
Skype:
maisteris
Aiskinu trumpai ir paskutinta karta;
kiekvienam elektronikos prietaisui reikalingas ausinimas,ypac tokiom detalem, kaip rezistoriai, varzos ir potenciometrai. "Ezys" turi ir situos komponentus ir pats principe grubiai aiskinant yra kintamas rezistorius arba potenciometras.
Jo pagalba salono ventiliacijos varikliukas keicia apsisukimus nuo mazu iki dideliu.
Ausinimui sito prietaiso reikalingas oras, kurio pagalba nuo prietaiso per aliuminines adatas, kurios ausinama plota daugina desimteriopai ir atlieka radiatoriaus vaidmeni, atimama nereikalinga ir keiksminga siuo atveju siluma. Kuo mazesni sukiai ventiliatoriaus, tuo aukstesne temperatura "ezio".
O dabar reziumuojant:
Uzsikimsus salono filtrams, netik mazeja oro srautas, pakliunantis i salona, taip pat mazeja oro srautas ausinantis ta pati "ezi" su atitinkamomis pasekmemis.

Kas dabar dar neaisku?

p.s. kas bandys dar kazka "pamazuoti" cia, gali pabandyti padaryti experimenta, istraukia savo veikianti ezi is ortakio, palieka prijungta ir paleidzia vetiliatorius maziausiu greiciu, po keliu minuciu paskui ji lai paciupineja o paskui su laikrodziu rankoje pamatuoja laika, kuri tas ezys dirbs

Sekmes ir taskas.


Prikabinti failai:
201081116045183.jpg
201081116045183.jpg [ 25.84 KiB | Peržiūrėta 6888 kartus(ų) ]

_________________
Antanas.E36Coupe
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 104 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery