Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 12:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Jau uzsakiau kompresijos matuoklį. Žiūrėsim ką parodys ir ar nudžiugins blogaja prasme. Beje, BMW siųlo įsigyti variklio bloką už 7k litų su stūmokliais, taip pat siųlo ir galvos komplektą už 8k litų, arba visą variklį isigyti už kone 14 tūkst. litų. Kažin ar būna pigesnių remonto būdų variklio pačios širdies? Jeigu yra nusidėvėją stūmokliai kartu su cilindrais, tai tą pataisyti įmanoma tik pakeitus cilindrų bloką su naujais stūmokliais, ir prie to pačio būtų nuodėmė palikt senus galvutės komponentus ir tarpinę...
Nors čia žmogus virš manes paskutinis kur rašė prieš 7 metus sugebeba ir už tūkstantį litu tai atlikti kažkur :D idomu kokiais būdais. Turbūt pirkt tokį patį nudrožta variklį, ir sumokėt meistrui tūkstantį, kad jį įdėtų. Nes nauji stūmokliai, cilindrai, vožtuvai ir tarpinės kainuoja bent 10 kartų brangiau, nei teigia kolega iš praeities :)


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
O tai ką tu rimtai galvoji tokiom sumom remontuotis seną E39? Dedi susiradęs variklį gyvą arba remontuoji kažkur kur žemiškesnės kainos, bet už BMW kainas pvz variklio 14k tai nusipirksi du tokius kaip savo 528. Nu gal pusantro :D


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 01:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Tai kad jis nesenas visai. Automobiliai važiuoja ir po 30 metų... Kam man pirkt kitą ir vėl iš naujo darytis. Pilna komplektacija, kebulas, salonas, viskas švaru gražu, tai galia išmest būtų. O kaip galima nusipirkt kitą variklį "gyvą" tai neturiu supratimo aš, niekas variklų šeip sau neima ir nepardavinėja :D o taisyt tai gali kur nori, bet detalės tai tinka tik nuo BMW, o senas dėt tai vėl važiuos taip pat... Viskas paaiškės kai kompresija pamatuosiu, nes daugiau nebėra ką ten keist jame, viskas iškeista orginaliom dalima tiesiai iš vokietijos BMW tiekėjo. Jokių klaidų nemeta, liko tik kompresija tada...

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 02:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Na gal nekaip nuskambejo, saunu, kad taip puoseleji savo auto ;) jei taip viska tvarkai org. dalim ir ilgai zadi vazinet galima ir variklio remontui nepagailet. Tik manau galima pigiau apsiverst zenkliai nei anksciau minetos sumos. bet linkiu, kad matavimas parodytu gerus rezultatus visgi


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.03
Pranešimai:
106
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528i
Butinai pasidalink rezultatais, nes mane kankina panasi beda.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Kaip tik Kaune yra motoras toks kokio reikia.
http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=56&t=98567


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Parasysiu iskarto kai ismatuosiu kompresija. Jei kalta ne ji tada bandysiu aiškintis kaip su tais davikliais yra. Esą jie labai įtakoja būtent trauką ir sąnaudas. Jų yra net trys pasirodo pas dual vanosus. Tai turbut įsiurbimo, išmetimo ir pačio veleno padėties davikliai. Yra turbūt kas nusimano daugiau, tik nerašo.
Dėl nuorodos tai tikrai būtent tai ko reiktų jei ką :) tik neaišku kokia rida ten buvus, gal didesnė už mano dar. Beje labai geras donoras būtų ir pagaliau dėžę pasikeist į mechaninę, ir taip išgaut +1,5sec. variklio galingumo ir -3l sanaudų :)


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Taip, turi pasiziuret. Siaip pas mane irgi m52tub28 motoras, tai lyg visada lupa. Automatas ir universalas taip pat, tai sanaudos tikrai mazesnes nei tavo.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Vadinasi buvau teisus. Aš tikrai žinau, kad šiti varikliai neblogi yra ir važiuoja visai smagiai. Tai todėl aiškinsiuos tol kol išsiaiškinsiu kame problema. O pas tave visada ir šaltas ir karštas taip pat važiuoja? Kokia rida?


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
ShypaZ rašė:
Vadinasi buvau teisus. Aš tikrai žinau, kad šiti varikliai neblogi yra ir važiuoja visai smagiai. Tai todėl aiškinsiuos tol kol išsiaiškinsiu kame problema. O pas tave visada ir šaltas ir karštas taip pat važiuoja? Kokia rida?

Skirtumo tikrai nejauciu,kad vaziuotu prasciau. Rida dabar 190k


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Aišku. Tai gal pajausi kaip ir aš dar po 60k. Nors Audi pvz. teigia, kad variklius pagamina milijonui kilometrų, nežinau kaip su BMW.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3771
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
ShypaZ rašė:
Aišku. Tai gal pajausi kaip ir aš dar po 60k. Nors Audi pvz. teigia, kad variklius pagamina milijonui kilometrų, nežinau kaip su BMW.

nu su audi nemaciau kad kas milijona nuvaziuotu,bet va merso varikiai tai tikrai milijoniniai.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
ShypaZ rašė:
Jau uzsakiau kompresijos matuoklį. Žiūrėsim ką parodys ir ar nudžiugins blogaja prasme. Beje, BMW siųlo įsigyti variklio bloką už 7k litų su stūmokliais, taip pat siųlo ir galvos komplektą už 8k litų, arba visą variklį isigyti už kone 14 tūkst. litų. Kažin ar būna pigesnių remonto būdų variklio pačios širdies? Jeigu yra nusidėvėją stūmokliai kartu su cilindrais, tai tą pataisyti įmanoma tik pakeitus cilindrų bloką su naujais stūmokliais, ir prie to pačio būtų nuodėmė palikt senus galvutės komponentus ir tarpinę...
Nors čia žmogus virš manes paskutinis kur rašė prieš 7 metus sugebeba ir už tūkstantį litu tai atlikti kažkur :D idomu kokiais būdais. Turbūt pirkt tokį patį nudrožta variklį, ir sumokėt meistrui tūkstantį, kad jį įdėtų. Nes nauji stūmokliai, cilindrai, vožtuvai ir tarpinės kainuoja bent 10 kartų brangiau, nei teigia kolega iš praeities :)

Matyt nezinai, kad tavo variklio stumoklinei grupei yra remontiniai komplektai, priklausomai nuo cilindru isidevejimo (elipses, veidrodzio), galbut pakaktu pakeisti tik ziedus, kazkaip nesitiki, kad pravaziavus BMW 240000km kompresija kristu del stumoklines grupes, greiciau jau su voztuvais ar paskirstymo velenais kokios bedos. Cia siek tiek info:
Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis

vytas85 rašė:
nu su audi nemaciau kad kas milijona nuvaziuotu,bet va merso varikiai tai tikrai milijoniniai.

Teko pasivazineti su GAZ-24-01 "Volga" virs 500k km praejusia, kurios variklis dar nebuvo judintas (530d max variklio apsukos 2kart didesnes negu tos "karves" :mrgreen:)


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Dėkui, idomi informacija. Dėl remontinio komplekto žinau, kad yra, bet patys žiedai yra irgi iš kieto plieno pagaminti kaip ir cilindro sienelės, todėl dyla ir tas ir tas. Jeigu būtų susidėvėjas vien tik žiedas tarkim tai taip čia labai naudingas dalykas ką gamintojas siųlo. Bet jeigu dėt platesnį žiedą ant pasidėvėjusios kameros tai jau gautusi laisvumas manau. O kaip nustatyt kas susidėvejas nenuėmęs galvos nepasakysi. Todėl laukiu prietaiso ir matuodamas kompresija bandysiu į kiekvieną ipilt tepalo truputi ir žiūrėt kaip įtakoja kompresija. Visgi jeigu rezultatuose ir bus didelis skirtumas šitas testas man nepasakys kas susidėvėja ar žiedai ar cilindras(kas irgi nelabai tikėtina ant 240k km.), bet pasakys ar leidžia cilindre ar galvoj kažkur nuteka. Jeigu sumažėjas slėgis dviejuose iš eilės vadinas gali būt tarpine pro mikro įtrukimus pasiskirsto slėgis iš vieno cilindro į kitą.
Šeip mėgstu nusiteigt blogiausiam užtai ir pradedu viską nuo pagrindų, jei kompresija normoj, tai versiu dar kartą visą vakumyną lauk ir sensorius keisiu visus tris jei reiks.
Beje, jeigu keist tik žiedus tai išeina kaip nors ištraukt visus stumoklius pro apačią ar reikia išsilupus variklį būtinai būt ir ant stalo pasidėjus?
Žiedų kainos dar padorios BMW siųlo įsigyt po 100lt už kompl. O štai vienas vožtuvas jau kainuoja 250lt( o jų reikia kiek? 24!? ) Ir dar tiek pat hidrokompensatorių po 70lt/vnt.
Gal kam atrodys kvaila, kad remontuoju seną E39 bet juk tai jauki, gera mašina tik truputį negaluoja :)

Beje išpradžių įtarinėjau vakumą, kad kažko per garsiai traukia man ties isiurbimo kolektorium(bet gal čia normalus traukimo garsas toks), bei užgesinus kažkur irgi šnypščia. Tai buvau net video padaręs, jei įdomu pažiūrėkit, paklausykit ar normalu viskas taip:

https://www.youtube.com/watch?v=7XsmT9X28PY


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 23:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Buna kad prikepa kompresiniai ziedai, bet cia ant senu rusisku varikliu buvo problema (na ir variklines alyvos buvo siaubingos kokybes), issukus zvakes i kiekviena cilindra pildavo po 50g zibalo ir kokia para taip palaikydavo... daug kam padedavo
Eterio pagalba nusistatyk oro siurbimo vieta, nes jei gauna papildomo oro tai, duju misinys per liesas ir traukos del to tikrai geros nebus (cia tau ir "kompresijos" trukumas)...
Cituoti:
Beje, jeigu keist tik žiedus tai išeina kaip nors ištraukt visus stumoklius pro apačią ar reikia išsilupus variklį būtinai būt ir ant stalo pasidėjus?

O tu bandei kelnes per galva nusimauti??
Ima galva ir istraukia stumoklius su svaistikliais per virsu (pres tai nuemus tepalo karteri ir atsukus svaistiklius nuo alkuninio veleno), tuo paciu pasikeisi galvos, ismetimo ir isiurbimo tarpines, bet pirmiausiai susirask per kur papildomai ora traukia, gal tik ismetimo ir isiurbimo tarpiniu keitimas pades-eteris parodys kur ora gaudo-sukils apsukos.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery