Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Bir 2020, 09:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.25
Amžius:
48
Pranešimai:
67
Miestas:
Voveriai
Automobiliai:
E39 2003 touring :)
Skype:
EfkaIII
Nikas:
E f k a
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E39]
Pagaminimo metai: 2003
Variklis: 530D
Degalai: dyzelinas

Problema/klausimas: nesiveda esant < -10C ir klaida DDE bloke 09F6

Situacija tokia: krentant temperatūrai žemiau -10C neužvedu niekaip savo bolido paliekant jį lauke nakčiai (starteris variklį suka). Jei palieku garaže - be jokių broblemų užvedu.
Kas daryta: * tikrintos visos žvakės (visos tvarkingai kaista), * pakeistas oro ir kuro filtras, * naujas akumas (poros mėnesių naudojimo), *profilaktiškai atliktas starterio apžiūra-valymas-sutepimas, * patikrita kompresija (normos ribose 26...28 Bar), * su CarSoft6.5 DDE modulyje kybo klaida 09f6 (Rail pressure control during cranking-startup) :
Su livedata :
įjungus degimą Raise pressure 3,94Bar / Rail pressure 0Bar / Normal rail press 440 Bar
vedant bet neužvedant Raise pressure 3,94Bar / Rail pressure 81Bar / Normal rail press 307 Bar
jei užvedus ant laisvų apsukų Raise pressure 4,1Bar / Rail pressure 397Bar / Normal rail press 348 Bar

Mane stebina aumuliatoriaus įtampa matuojant ant pačių klemų [akum] ir prekyje prie variklio [+] gnybto(Vak -įtampa ramybėje / Vdeg - įjungus degimą \ Vstart -sukant starterį ) :
[akum] Vak=12,9V ; Vdeg= 11,5V...12,4 ; Vstart = 9.8V
[+] Vak=12,5V ; Vdeg= 11,4V....12,2V ; Vstart = 9.2V

1. Ar taip gali kristi įtampa ? Aišku bandžiau jungti du akumus, bet situacija + 0,4V ir bolidas nė krust nenori griebti
2. Kokią max srovę paima starteris vedant auto ? Ar galėtų kas pamatuori pas save (Voltažą ir Srovę) ant tokio pačio bolido ?
3. Ką reiškia klaida 09F6 ? Kituose forumuose ją traktuoja kaip su DDE "bug`u" šiam E39 modeliui.
Kokie kiti pasiūlymai ? :idea:

p.s. gal per daug išdėčiau, bet manau mažiau klausimų liks... :?


Paskutinį kartą redagavo EfkaIII 24 Vas 2011, 08:58. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
33
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
Bendradarbiui įtarė kad pakaitinimo žvakių relė gali būti, nes žvakės irgi tikrino su testeriu kad tipo geros. Krastoj nusipirko naują relę, įsidėjo, vistiek tas pats... Po to pasikeitė žvakes į kitas, pasirodo jas pakeitus viskas normliai. Taigi dabar jis turi naują rėlę pakaitinimo žvakių. Veiksmas vyko praitą savaitę, gal netyčia tau padėtų, jei domina PM man (galbūt su juo ką nors susitartumėt).


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.25
Amžius:
48
Pranešimai:
67
Miestas:
Voveriai
Automobiliai:
E39 2003 touring :)
Skype:
EfkaIII
Nikas:
E f k a
Bendradarbiui įtarė kad pakaitinimo žvakių relė gali būti, nes žvakės irgi tikrino su testeriu kad tipo geros. Krastoj nusipirko naują relę, įsidėjo, vistiek tas pats... Po to pasikeitė žvakes į kitas, pasirodo jas pakeitus viskas normliai. Taigi dabar jis turi naują rėlę pakaitinimo žvakių. Veiksmas vyko praitą savaitę, gal netyčia tau padėtų, jei domina PM man (galbūt su juo ką nors susitartumėt).

.. man žvakes tikrino realiai išėmę kiekvieną (ne su testeriu) , - sakė meistrai kad raudonuoja , pats procedūroje nedalyvavau.... :oops: todėl žvakėms palieku tik kelis % bėdos..... Gal žinai kaip teisingai jos turi kaisti ? Ir ar jos "sensta" metams bėgant ? Pas mane dar jos originalios stovi...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
32
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
Man buvo kazkas panasaus, pakeitus visas zvakes nesikure. Pasirodo viena is senu zvakiu buvo uztrumpinus i korpusa ir del to sudeges buvo pakaitinimo zvakiu saugiklis 100a ir i pakitinimo rele neatejo visiskai elektra. Bet tavo atveju, jei zvakes raudonuoja, reiskia elektra i jas ateina..


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
33
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
EfkaIII rašė:
Bendradarbiui įtarė kad pakaitinimo žvakių relė gali būti, nes žvakės irgi tikrino su testeriu kad tipo geros. Krastoj nusipirko naują relę, įsidėjo, vistiek tas pats... Po to pasikeitė žvakes į kitas, pasirodo jas pakeitus viskas normliai. Taigi dabar jis turi naują rėlę pakaitinimo žvakių. Veiksmas vyko praitą savaitę, gal netyčia tau padėtų, jei domina PM man (galbūt su juo ką nors susitartumėt).

.. man žvakes tikrino realiai išėmę kiekvieną (ne su testeriu) , - sakė meistrai kad raudonuoja , pats procedūroje nedalyvavau.... :oops: todėl žvakėms palieku tik kelis % bėdos..... Gal žinai kaip teisingai jos turi kaisti ? Ir ar jos "sensta" metams bėgant ? Pas mane dar jos originalios stovi...

Jei buvo išėmę ir tikrai gerai pažiūrėjo tai matyt tvarkoje pačios žvakė. Bet esmė, kad gal pakaitinimo relė tiesiog per trumpai arba visai nepašildo tų žvakių? Draugui taip ir buvo, akumuliatorius suko kiek nori, o kurtis niekaip, nuo kitos mašinos vos ne vos užsikūrė. Pas jį keičiant žvakes, sakė kad buvo sudėtos kažkokios belekokios, todėl testeris ir rodė kad dar gyvos. Daugiau nelabai ką galiu pasakyti, sėkmės ieškant bėdos.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 08:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
36
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Jei žvakes tikrino išėmę, tai nereiškia, kad jos kaista susuktos į auto.
Pradėk tikrinti nuo saugiklio, tada rėlė, laidai ir t.t.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
31
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
gal truputi ne i tema bet... kiek mazdaug sildot zvakes kol skidelyje uzgesta lempute? kazkodel ytariu kad pas mane ilgokai syla, nesvarbu ar salta lauke ar silta.. ir kas kiek laiko rekomenduojama keisti zvakes?


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
32
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
Pas tds sildosi kai ausinimo skyscio temperatura buna zemesne kaip 60laipsniu, o 3d sildosi tik kai skyscio temperatura zemesne uz 5laipsnius.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
31
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
na pas mane 525tds, tai nori pasakyt visai nereikia sildyt? :shock: nes pas mus manau nenukrenta iki -60 laipsniu..


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
37
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dusle neuzsala? :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
32
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
swordas rašė:
na pas mane 525tds, tai nori pasakyt visai nereikia sildyt? :shock: nes pas mus manau nenukrenta iki -60 laipsniu..

cia apie +60 ir +5 :D


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
31
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
na tai as klausiau ne kada reikia sildyt, o kiek laiko sildyt :) kiek laiko ijungus degima pas jus dega pakaitinimo zvakiu lempute? ir kas kiek laiko rekomenduojama keisti zvakes?


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
31
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
nu pas mane su dviem zvakemis uzsikure prie -22c salcio, aisku reikejo ilgai kaitinti ir pasukti su starteriu. o dabar pakeitus visas zvakes jokiu bedu
taip kad prie tokios temperaturos kaip tu rasei tai turetu uzsikurti ir be zvakiu.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.23
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 3.0d '00
Nebūtinai.

common rail išpurškia kurą didesniu slėgiu ir smulkesniais lašeliais, praktiškai rūku. Iki -10 visai gerai kuriasi ir be žvakių. Bet prie žemesnės temperatūros prasideda įdomybės...
Pas man tik borto kompas parodydavo -11 - viskas, suk nesukęs. Be donorinio akumo ir anodijos neužkurdavau. Rodo -10 - jokių problemų. Tiesa, pas man penkios žvakės numirojusios buvo :D

Beje, įdomus dalykas su pakaitinimu. Juk net vienai žvakei nusibaigus žymiai suprastėja automobilio vedimas. Kompas skaičiuoja bendrą varžą ir pagal ją atjungia pakaitinimą. Išėjus iš rikiuotės vienai žvakei kitos taip pat beveik nešildomos.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
31
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
nu as su dviem uzkurdavau zvakem prie minus 22, tai nemanau kad jas kaitino kaip uz sesias

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery