Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 11:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
37
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
sveiki. prie to pacio norejau paklausti, ar dapilat tepalo ir kiek per keitima. idomu pasidare. dekui as pilu pusiau sintetine. 10W -40

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.20
Amžius:
44
Pranešimai:
725
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
[e 63] 650i
Subaru Outback
ex[e 39] 530 d, touring,
honda cbf 1000
ex[W 126] 500 SEC
ex[e 39] 525 tds,touring
ex[e 34] 524 td
ex[e 30] 320i
pries metus kai nusipirkau tekdavo truputi dapilinet,,dabar nebereikia,,pilu castrol sintetika :)


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
37
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
tai sintetika pilt emei ir neima? sako servize kai uzklausiau kad tipo sintetines ims dar daugiau.jei ima sitos. tai nei nzn kuo ir tiket. o kiek tekdavo dapilt pvz 10000km?

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
42
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
TDS' ui gamintojas rekomenduoja CASTROL Magnatex 5W-40 arba 0W-30, bet jau kai pirkau mašiną tai pasmane buvo lipdukas užlipintas 0W-30

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
37
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
tai gal 10? nes 0 nera

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 21:58 
  
 
 
kad 0w30 bendzinui tai pilnai sutinku, bet dyzeliui tik pusiau sintetini 10w40, nes sintetinis 5w40 yra mažesnio klampumo ir padidėja trintis tarp detalių, todėl greičiau dils detalės nei su pusiau sintetiniu.
TDS tik 10W40 - nei netikit paskambinkit į BMW serviza


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
37
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
nu as irgi taip manau. o kiek kolegos dapilat per keitima?

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.01
Amžius:
43
Pranešimai:
229
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 318d Touring
ex: E39 2.5 tds Touring
parasysiu kas manuale:
dyzeliui
5W-30
5W-40/5W-50
10W-30
10W-40/10W-60

priklausomai nuo salygu kokiomis eksplotuojamas. kuo didesni karsciai tuo didesnis antras skaicius reikalingas, kuo didesni salciai tuo mazesnis pirmas skaicius reikalingas. plius atitikti siuos reikalavimus:
А3-96/В3-96 (G5/PD2 по ССМС)


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.17
Pranešimai:
117
Miestas:
aaa
Tadas rašė:
kad 0w30 bendzinui tai pilnai sutinku, bet dyzeliui tik pusiau sintetini 10w40, nes sintetinis 5w40 yra mažesnio klampumo ir padidėja trintis tarp detalių, todėl greičiau dils detalės nei su pusiau sintetiniu.
TDS tik 10W40 - nei netikit paskambinkit į BMW serviza

Tadai,ar tu nieka neraudonuoji rasydamas tokias nesamones.As tai israudau...


StandartinėParašytas: 09 Gru 2007, 23:05 
  
 
 
tipo sintetinis geriausia.bet tik i naujas masinas.jei prabegusi virs 150000km,pilti tik pusiau sintetine.nes nebenaujas variklis.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2007, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
47
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Susinervinau. Rytoj iš pat ryto važiuoju nesenai keistą castrol sintetinį tepalą išleisiu ir pilsiu mineralinį po 10 litų už litrą (jei tokio yra). Vis tiek variklis senas.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2007, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
47
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
tomas530 rašė:
tipo sintetinis geriausia.bet tik i naujas masinas.jei prabegusi virs 150000km,pilti tik pusiau sintetine.nes nebenaujas variklis.


Pagal tokią logiką į Lietuvą sintetinių tepalų neimportuotų beveik, nes labai jau mažai pas mus mašinų, kurios nuvažiavusios mažiau nei 150.000 km


StandartinėParašytas: 10 Gru 2007, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
Pilk bwm aprobuotus ir viskas bus ok. Siaip dar pagal koda galima nustatyt tepalu kvalifikacija. Antra raide po "S" kuo labiau nutolus pagal abicele,tuo tepalai geresni.
Kas ant tokiu dalyku netaupo neturi problemu :D


StandartinėParašytas: 10 Gru 2007, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.17
Pranešimai:
117
Miestas:
aaa
Tepalai (alyvos) dyzeliui teoriškai atsparesni suodžiams. 15W40 žiemai truputį per didelio klampumo.

Alyvos klampumą nurodo SAE skaičiai, pavyzdžiui 10W40. Pirmas skaičius prieš W raidę- šalto tepalo klampumas, svarbus žiemą. Kuo skaičius mažesnis, tuo skystesnė alyva šaltame ore. Kai tepalai skystesni, starteriui lengviau sukti variklį.

Antras skaičius už raidės W nusako tepalų klampumą darbinėje temperatūroje, kažkur apie 100'C. Iš vienos pusės skystesni tepalai šiek tiek sumažina trintį tarp variklio mazgų, taigi variklis tampa šiek tiek ekonomiškesnis. Iš kitos pusės klampesni tepalai sudaro storesnę ir atsparesnę tepalo plėvelę. Skysti tepalai skvarbesni, todėl senose mašinose dėl pernelyg skysto tepalo gali būti nepakankamas tepalo spaudimas. Naujuose varikliuose, kuriuose tarpai tarp tepamų paviršių maži, problema priešinga- per didelio klampumo tepalas sunkiau skverbiasi į tarpus tarp paviršių.

Alyvos kokybę nusako API kodai. Ant etiketės kamputyje mažomis raidėmis būna užrašyta "API SJ/CF" ar panašiai. Po S raidės einantis kodas skirtas benzininiams varikliams, po C- dyzeliniams. Kuo toliau nuo abėcėlės pradžios raidė po S arba C (SG,SH,SI,SJ..., dyzeliniams CF,CD...), tuo aukštesnius reikalavimus alyva atititinka. SA žemiausios kokybės, SB geresni ir taip toliau. Šiuo metu dauguma pusiau sintetinių alyvų yra API SJ/CF ir aukštesnės klasės.

Tepalų klampumą geriausia pasirinkti pagal gamintojo rekomendacijas. Jei mašina senesnė kaip 10 metų, siūlau pilti pusiau sintetinius 10W40 už vidutinę kainą. Jei per šalčius starteris sunkiai pasuka variklį galima pabandyti supilti kiek skystesnius 5W40. Gamintojas turėtų būti girdėtas. Nepirkti tepalų turguje ir nepirkti pigiausių tepalų.

Jei mašina nenaudojama sportui, neverta pirkti pilnai sintetinės alyvos. Vietoje to geriau naudoti pusiau sintetinę ir dažniau keisti. Beje, 'pusiau sintetinė'- tai labai prastas vertimas iš angliško 'semi-synthetic'. Semi-synthetic alyva neturi nieko bendro su sintetine alyva. Semi-synthetic reiškia 'mineralinė alyva, savo savybėmis artima sintetinei'.

Paprastai keisti alyvą rekomenduojama pravažiavus 10.000 km, bet ne rečiau kaip 2-3 kartus per metus. Alyvos kokybę labai gadina į alyvą patenkantys degimo produktai, ypač vanduo. Vandenyje ištirpsta degimo metu susidarantys azoto oksidai, taip gaunasi rūgštis, kuri vėliau labai neblogai reaguoja su metalinėmis variklio dalimis. Daugiau drėgmės kondensuojasi kai variklis šaltas. Todėl dažniau keisti alyvą reikia žiemą arba dažnai važinėjant šaltu varikliu.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2007, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.17
Pranešimai:
117
Miestas:
aaa
http://www.nordicgroup.us/oil.htm
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery