Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 23:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.21
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E39 530d
kiesha rašė:
Ne reklama http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
Normalus meistras supyles LL-04 tepalus nerekomenduos vaziuoti 25-30k km iki sekancio keitimo, jei pasigirsi, kad EGR uzglusintas....


is tavo "saltinio"
Exhaust recirculated back into the cylinder can increase engine wear as carbon particulate wash past the rings and into the oil.
padidina variklio devejimasi, uztersia tepala

By feeding the lower oxygen exhaust gas into the intake, diesel EGR systems lower combustion temperature, reducing emissions of NOx. This makes combustion less efficient, compromising economy and power. The normally "dry" intake system of a diesel engine is now subject to fouling from soot, unburned fuel and oil in the EGR bleed, which has little effect on airflow, however, when combined with oil vapor from a PCV system, can cause buildup of sticky tar in the intake manifold and valves.
sumazina azoto oksido ismetama kieki, cilindruose temperatura kaip ir rasei, taciau tuo paciu sumazeja ir variklio ekonomija ir galia. Taipogi kolektoriuje atsiranda daug suodziu ir t.t. ka kiekvienas turbut jau zino

vienu zodziu paskaicius tavo nuoroda, dyzeliniui motorui EGR vienareiksmiskai blogis


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
45
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
Tai kaip cia iseina tai vienur raso padideja sanaudos kiti raso pamazeja? Kur teisybe zmones?

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
34
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
d_akbar rašė:

is tavo "saltinio"
Exhaust recirculated back into the cylinder can increase engine wear as carbon particulate wash past the rings and into the oil.
padidina variklio devejimasi, uztersia tepala

By feeding the lower oxygen exhaust gas into the intake, diesel EGR systems lower combustion temperature, reducing emissions of NOx. This makes combustion less efficient, compromising economy and power. The normally "dry" intake system of a diesel engine is now subject to fouling from soot, unburned fuel and oil in the EGR bleed, which has little effect on airflow, however, when combined with oil vapor from a PCV system, can cause buildup of sticky tar in the intake manifold and valves.
sumazina azoto oksido ismetama kieki, cilindruose temperatura kaip ir rasei, taciau tuo paciu sumazeja ir variklio ekonomija ir galia. Taipogi kolektoriuje atsiranda daug suodziu ir t.t. ka kiekvienas turbut jau zino

vienu zodziu paskaicius tavo nuoroda, dyzeliniui motorui EGR vienareiksmiskai blogis

logiskai mastant jei EGR panaudoja tas pacias dujas antra karta tai tikrai turetu viskas ten greiciau apsinesti


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
SOAD rašė:
logiskai mastant jei EGR panaudoja tas pacias dujas antra karta tai tikrai turetu viskas ten greiciau apsinesti

O jei turbinos asele isklerus, kiek tepalu i cilindra papuola??? Buvau nuemes kolektoriu, bet nemaciau reikalo ji plaut ar valyt, EGR voztuva per 5min pravaliau (minimaliai apsineses buvo), sklendes kaip naujos.
Ka jus cia "durniu stumiat", EGR juk veikia nepastoviai, DDE valdo voztuvo atsidaryma priklausomai nuo variklio darbo rezimo, kai variklio cilindruose pasiekiama kritine temperatura (jei gerai pamenu apie 2500*C), o prie kokiu variklio darbo rezimu ji tokia buna turbut patys suprantat.
Pas mane veikiantis EGR ir problemu nei su kuro sanaudomis nei su trauka neturiu, nera skirtumo ar 40km/h ar 100km/h vaziuoji, jeigu uzmini dugna, lupa kaip isprotejas (automatas).
Pirmiausiai susitvarkykit turbina ir jos valdyma, termostatus, vaziuokle ir ratus ir viskas bus normos ribose.
Jei nesutinki su tuo, pagrysk, kam vokietis ikiso ta EGR sistema ir isiurbimo kolektoriuje sklendes, butu padares be ju ir auto pagaminimo kastai butu mazesni, o vartotojas butu mokejes tiek pat, eilinis vokietis net nezino, kad tokia sistema ten stovi.
Tas padaryta del ekologijos ir variklio darbo resurso prailginimo.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
34
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
kiesha rašė:
O jei turbinos asele isklerus, kiek tepalu i cilindra papuola??? Buvau nuemes kolektoriu, bet nemaciau reikalo ji plaut ar valyt, EGR voztuva per 5min pravaliau (minimaliai apsineses buvo), sklendes kaip naujos.
Ka jus cia "durniu stumiat", EGR juk veikia nepastoviai, DDE valdo voztuvo atsidaryma priklausomai nuo variklio darbo rezimo, kai variklio cilindruose pasiekiama kritine temperatura (jei gerai pamenu apie 2500*C), o prie kokiu variklio darbo rezimu ji tokia buna turbut patys suprantat.
Pas mane veikiantis EGR ir problemu nei su kuro sanaudomis nei su trauka neturiu, nera skirtumo ar 40km/h ar 100km/h vaziuoji, jeigu uzmini dugna, lupa kaip isprotejas (automatas).
Pirmiausiai susitvarkykit turbina ir jos valdyma, termostatus, vaziuokle ir ratus ir viskas bus normos ribose.
Jei nesutinki su tuo, pagrysk, kam vokietis ikiso ta EGR sistema ir isiurbimo kolektoriuje sklendes, butu padares be ju ir auto pagaminimo kastai butu mazesni, o vartotojas butu mokejes tiek pat, eilinis vokietis net nezino, kad tokia sistema ten stovi.
Tas padaryta del ekologijos ir variklio darbo resurso prailginimo.

Ji ten ikiso del ekologijos, mano irgi lupa gerai nors ir atjungtas ir suvartojimas nelabai skiriasi su ar be jo. Kodel tada man pazystamas net specializuotame BMW servise patare tiesiog ji atjungti (nes neapsimoka jo keisti)


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 01:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.21
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E39 530d
kiesha rašė:

Jei nesutinki su tuo, pagrysk, kam vokietis ikiso ta EGR sistema ir isiurbimo kolektoriuje sklendes, butu padares be ju ir auto pagaminimo kastai butu mazesni, o vartotojas butu mokejes tiek pat, eilinis vokietis net nezino, kad tokia sistema ten stovi.
Tas padaryta del ekologijos ir variklio darbo resurso prailginimo.


eilinis vokietis masina keicia kas 5 metai
tai pirma numeti wikipedia puslapi bandydamas paremt savo teiginius jog sitai pagerina ekonomija, prailgina variklio tarnavimo laikotarpi ir t.t., nors tame puslapyje viskas rasoma priesingai
dabar bandai aiskint kad jeigu tokia sistema ten ideta tai butinai del variklio resurso prailginimo ir ekologijos. Taciau tam paciam puslapyje aiskiai parasyta jog visa tai daroma del neva ekologijos ir ne del jokios kitos priezasties
gal dar pradesi sakyti jog pastoviai didinamas tepalu keitimo intervalas naujuose modeliuose irgi daroma vardan variklio sveikatos?
visas sitas nesamones pastoviai gruda vokietijoje gan populiari zaliuju partija, pats kai ten studijavau teko savo ausim isgirst is vietiniu kaip zalieji kisasi i reikalus kuriu nesupranta (konkreciai del vandens naudojimo)
Though engine manufacturers have refused to release details of the effect of EGR on fuel economy, the EPA regulations of 2002 that led to the introduction of cooled EGR were associated with a 3% drop in engine efficiency, bucking a trend of a .5% a year increase.
kaip matome ekonomijos pasikeitimo nepajutai atjunges EGR del pernelyg mazo skirtumo


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
EGR yra ekologinis dalykas ir niekas daugiau. Ką su juo daryti tegul apsisprendžia kiekvienas individualiai. Šią diskusiją baigiame.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
45
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
Tai kur ieskoti bedu? Kaip ir minejau obc rodo 15l 4 pavarai persijungus greitis 60kmh. ekonomaizeris rodo 10l. Buvau uzpyles pilnuteli baka pravaziavau 300km obc 6 programa rodo 26l. Bake ir skalei kuro rodo maziaunei 30l likuti. Jau baigiu plaukus paskutinius nusiraut . :?:

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
34
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
bullis rašė:
Tai kur ieskoti bedu? Kaip ir minejau obc rodo 15l 4 pavarai persijungus greitis 60kmh. ekonomaizeris rodo 10l. Buvau uzpyles pilnuteli baka pravaziavau 300km obc 6 programa rodo 26l. Bake ir skalei kuro rodo maziaunei 30l likuti. Jau baigiu plaukus paskutinius nusiraut . :?:

Patikrink slangutes, gal tau jis tiesiog vaziuojant isbega ant zemes :)


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
45
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
matau cia is tuscio i kiaura paskutinis kalusymas!!!!! ar pakeitus visus 6 purkstukus reikia juos pririst ar kaska padaryt. ar tiesiog idedi ir vaziuoji? nes as pakeciau visus!

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
45
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
varysiu pas Siauliu m. geriasia specialista BMW srityje Elnio teritorijoi. sake flashins softa nauja gal pades nes jau kurmi.... zajaba.la su 49l pravaziavau 330km. pensiniko rezimu max 2k apsuku. viska istestavom nera prie ko prisikabint. net susiktas OBC rodo 15l. ir ryna suskis 15l. Padegt norisi

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
keista cia pas tave situacija.. o pakeites purkstukus, ziurejai ar jie tikrai gerai veikia? t.y. dabar dideliu purkstuku korekciju neberodo?
jei jau viskas gerai, tikrai negali buti tokios sanaudos, net ir vien mieste, sita masina neturetu virsyti 12ltr.
purkstuku pririst tikrai nereikia, bet galbut ir tie kiti pakliuvo netike, nes nemanau, jog naujus sudejai :))
o siaip sunku ir sugalvoti daug variantu del tokiu dideliu kuro sanaudu:
1. oro paemimas (filtra pakeites?)
2. ismetimas (gal katalizai uzsikise aklinai?), bet kaip tada su masinos trauka, kai rimciau uzspaudi, vaziuoja normaliai?
3. padangos ne nuo formules 1 uzdetos (na pvz 285-295 plocio)?
4. stabdziai nestringa? :D nors sita irgi turejai pajaust..
5. variklio temperatura (termostatai gerai veikia? susyla masina iki darbines temp?), ir tuo paciu, kaip reikalai su webasta, gal webasta pastoviai dirba ir degina kura veltui?
6. o jei jau is elektronikos, tai nebent ta oro srauto matuokle neveikia taip, kaip priklauso..arba ideta kokia kiniska (ar ne nuo tos masinos).
na daugiau ideju kazkaip ir neturiu, jei jau sakau, kad diagnostika nieko blogo nerodo..


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
45
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
Kuro filtras keistas vasara bet nemanau jog sitas daigtas ekonomijai priklauso. Teperaqtura sukyla iki 84c. Oro filtras new. Srautas geras. Turba puciA.. trauka gera. Padangos 215 60 r16. Stbdziai nestringaWebasto neveikia! Ciuju pradesiu nuo webastos nes keli zmones jau sake jog butinai siam auto reikalinga webasta nes uzsilimas vyksta ilgiau. Nebezinau kuom grebtis.

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Palik ramybei ta webasta, orai jau atsilo, o tiek ryt del to kad ji neveikia negali, o jei pastoviai veiktu, tai per 1val isdegintu~0,6l degalu ant didziausiu apsuku.
per kiek laiko ar kiek nuvaziavus km BC rodo +84*C???
Jei tuos 330km nuvaziavai is karto ir tiek surijo, tai jau katostrofa, bet jei juos nuvaziavai per menesi, kasdien vaziuodamas i darba 5-7km ir atgal, tai cia normalus dalykas....~50 kartu buvo sildomas variklis...
Kai ikaites motoras, autopilotas 100km tiesus kelias, zinoma ne pries veja, tai BC 4testas pas mane rodo 5-6l (BC 20 teste 1000), pasitikrink ka taviskis rodys, jei panasiai tai nesuk galvos -taip ir turi buti vaziuojant nedideliais atstumais.
Jei buvai pripyles pilna baka, tai nuvaziaves tuos 330km vel reikejo pilna uzpilti, bus tiksliau, nepasitikek ta elektronika.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.14
Amžius:
45
Pranešimai:
61
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Ex.E38 3.l v8 automatas
E39 3.0L D 142kw AUTOMATAS
tai pilna vel ir uzpyliau. su 10 min sildymu nuvaziavus 12 km jau budava 84C . neiskarto pravaziavau tuos330km. per 2 savaites. nu dabar orai atsilo ziuresiu kaip ims. bet ar verta moket litus uz perrasyma softo? nes kasko ciuju kad i bala ismesiu litus.

_________________
Nera geresnio auto nei BMW...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery