Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Geg 2019, 22:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
42
Pranešimai:
8131
Miestas:
Rumšiškės
DmK rašė:
ne uz ka! koks jis nebutu stebuklingas common railinis, kuriant varikli kura misini reikia "uzdegti", o sito be kompresijos nepaviks, tuo labiau siuolaikiniuose varikliuose priespaleidiminis zvakiu pakaitinimas pradeda veikti prie itin mazu temperaturu. E39 prie +5. ir 10-18 Bar E39 M57 riskiai permazai.


Kalbos ir nebuvo kad m57 10-18 bar normalu. Esme ta kad tas variklis dirba ir su zema kompresija. Ko pasekoje visi stebisi kodel taip yra ir niekip nesuvokia kodel.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
Arunas B rašė:
..Kalbos ir nebuvo kad m57 10-18 bar normalu....

auris taip sako. auriau - dokumentinius patvirtinimus. konkreciai - kiek baru. kitaip tai tik plepelai. paanalizavus truputi literatura sutinku kad sitiems varikliams nurotyta (pabrieziu - nurodyta, matuojama didesne nei nurodyta) zemesne, bet nerandu konkreciai kiek.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
42
Pranešimai:
8131
Miestas:
Rumšiškės
Manajame TIS apie M57 2T nurodoma max 18 bar. Apie M57 ir M57TU konkreciu duomenu nera del to as ir nekomentuojiu kokia auksciausia ar zemiausia kompresija sitiems varikliams yra. Remiuosi tik praktiniais matavimu parodymais. Kazkada teko konsultuotis su BMW atstovu mechanikais (UK) tai jie man konkreciau atsakymu irgi nagalejo pateikti. Taip kad kai kuriuos dalykus turi pats asmeniskai aiskintis :)


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
M57 ir as nerandu, bet manau neturi skirtis nuo M57n labai ryskiai, nes principas reilo taspats, bet 28 barai tai jau nesamone visiska


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
42
Pranešimai:
8131
Miestas:
Rumšiškės
M57 ir M57TU, M57 2N kuro sitema gan smarkiai skiriasi. Siulyciau pasigilinti i skirtumus.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
kuro padavimo slegis laba skiriasi tarp situ varikliu?


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
42
Pranešimai:
8131
Miestas:
Rumšiškės
Ne vien tik kuro slegyje esme. Purkstukai kitokie, reilo slegis reguliuojamas kitaip.


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2011, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
ok nebesipesam del m57 ,nes rasau ne is lubu kokia pas mane kompresija
1-28,2-28,3-28,4-10 :( ,5-28,6-28 cia ne is fantazijos pasaulio :D
vedasi ir eina kaip zveris,jei pats nezinotum kad 4 cilindras su 10atm sakytum idealus variklis :P


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2011, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
tai ardyk, rupuze :D geras variklis, vaziuosi dar ilgai ir laimingai.

auris101 rašė:
...Negali dyzel variklis tyliai dirbt su didele kompresija...

na tesiam kelione i lankas (i teorinius pasimastymus). varikliui yra matuojami 2 spaudimai: kompresija Pc ir maksimalus slegis Pz. kompresiaj matuojama be kuro padavimo, tai manau nelabai itakuoja variklio triuksmingumui dirbant, o vat Pz turi itakos. bet kuo didesnis Pz, tuo variklis galingesnis, nesiginciuosim kad bmw varikliai is galingesniu. Pz gali sekti 100, gal ir daugiau. o svelnu variklio darba suteikia kaip jau minejau dvigubas kuro ipurskimas, maza doze kuro 3-4mm kubiniai ipurskiami pries pagrindin ipurskima.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2011, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
DmK rašė:
na tesiam kelione i lankas (i teorinius pasimastymus). varikliui yra matuojami 2 spaudimai: kompresija Pc ir maksimalus slegis Pz. kompresiaj matuojama be kuro padavimo, tai manau nelabai itakuoja variklio triuksmingumui dirbant, o vat Pz turi itakos. bet kuo didesnis Pz, tuo variklis galingesnis, nesiginciuosim kad bmw varikliai is galingesniu. Pz gali sekti 100, gal ir daugiau. o svelnu variklio darba suteikia kaip jau minejau dvigubas kuro ipurskimas, maza doze kuro 3-4mm kubiniai ipurskiami pries pagrindin ipurskima.


lb cia moksliskai,kaip is natu :-({|=


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2011, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
nukelta buvo galva ir snd pritrinti visi voztuvai,klausimas tokis-kaip patikrinti isiurbimo/ismetimo voztuvu sandaruma?


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2011, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
7997
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
su salerka. apverti galva ir pilstik dyzelinio kuro ant voztuvu. arba neapvertus ipilk i ismetimo/isiurbimo angas.
priezasti radot?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2011, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
jo radau :( ,4 cilindro voztuvu ivoriu krasteliai buvo netolygiai nudile ir 4 voztuvai nlb tiesus buvo :roll: , su raiburiu pataisyta lizdai ,o voztuvai pakeisti in kitus :D
o su oru ar galima paziuret ar nepucia?bet paduodant ora manau kels spyruokle ir nieko nesigaus suzinoti,o salerkos pilt in siurbimo ir ismetimo angas ?
jei pilsiu ant voztuvu tai jei ir leis tai, tos gumytes ant kreipianciuju sulaikys salerka ir nieko nesigaus pamatyt


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2011, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9674
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
Honda VFR800 VTEC
Skype:
maisteris
fussy rašė:
...o salerkos pilt in siurbimo ir ismetimo angas ?

kokius voztuvus tikrinsi, ten ir pilk

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2011, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
tikrinsiu butinai visus


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery