Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lie 2019, 09:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
auris101 rašė:
man tai kazkaip idomiai iskur gavo 28 kompresijos? Sitam varikliui 18 normali kompresija, Pagal autodata raso nuo 10 iki 18 Compressiom pressure :D

Ar nemaišom kartais suspaudimo laipsnio ir kompresijos barais?


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
ghostikas rašė:
Ar nemaišom kartais suspaudimo laipsnio ir kompresijos barais?

hm nu kiek as zinau, tai kompresija barais ir matuojama


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
turėjau uomeny, kad suspaudimo laispnis (Suspaudimo laipsnis yra cylindro turio kartu su degimo kamera ir degimo kameros turiu santykis.) matuojamas santykiu, o kompresija - barais ir nurodoma ribose...

pvz. radau, kad http://www.scribd.com/doc/56011951/BMW-Common-Rail
Cituoti:
DI Diesel Engines M57/M67 - Common ... Compression ratio 18:1, compression 20 - 25 bar (operatingtemperature)•

:roll:
Man tiesiog užkliuvo
Cituoti:
Pagal autodata raso nuo 10 iki 18
, žinant, kad kalbam apie dyzelinį variklį.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
ghostikas rašė:
:roll:
Man tiesiog užkliuvo , žinant, kad kalbam apie dyzelinį variklį.


nu taip snekam apie 525d 10-18bar


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8000
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
auriau, nenusisnekek.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
Nepradekit pestis, viskas ten gerai su ta kompresija. didziausia ja rasit m57 motore, m57n jau bus mazesne, o pas m57 2N jau bus max 18 bar pas ji ten 18_14 yra norma. Taip kalba apie duzelinus variklius is skaiciai barais. Varikliams su common rail nereikalinga begaline kompresija kad jie galetu normaliai dirbti del to jie gan sekmingai veikia ir su belikusia 8bar kompresija. Galiu pateikti viena pavyzdi kai pas mane buvo e65 su M57N ir jis gan normaliai dirbo su: 1 cilindras- 5 bar, 2 cilindras- 8bar, 3 cilindras- 22 bar, 4 cilindras- 22bar, 5cilindras- 22 bar, 6 cilindras- 5 bar. Nesakau kad nebuvo visiakai nepastebimu problemu su tuo varikliu bet kad is karto butu galima pasakyti kad pas ji ten nelike komresijos tai tikrai nepasakytum nes ir trauka palyginus dar buvo ir vesdavosi be problemu, saltas tik kelias minutes pasipurtydavo kas pirmoje vietoje sukele itarima del purkstuku ar pakaitinimo zvakiu. Zmogus su tokiu varikliu pravazinejio 1,5m buvo ne pas viena meistra ir niekas negalejo nustatyti gedimo.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8000
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
kaip ten bebutu, gamyntojas nurodo m57n varikliui nominali kompresija 10-18Bar (e60, e65), bet cia nesamone. pats sakai kad e65 matavai ir buvo 22. tai is gamyklos isredejo su dar kazkiek didesne. tai jei toks kompresijos kritimas yra leistinas tai varikliai "neuzmusami".

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
DmK rašė:
kaip ten bebutu, gamyntojas nurodo m57n varikliui nominali kompresija 10-18Bar (e60, e65), bet cia nesamone. pats sakai kad e65 matavai ir buvo 22. tai is gamyklos isredejo su dar kazkiek didesne. tai jei toks kompresijos kritimas yra leistinas tai varikliai "neuzmusami".


Tavo info netiksli 10-18 bar kalba turi buti apie M57 2N. M57N turi siek tiek daugaiu. As esu mataves visiems, M57 ir M57N turi beveik panasia kompresija, o M57 2N buna 14-18 bar ir nedaugiau.

Jei vadovautis TIS tai ten labai durnai parasyta, kai ziuri M57 ar M57N tai kompresija pateikiama (compression ratio) o info apie M57 2N jau pateikiama bar. kas gali klaidinti.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8000
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
taip parasyta http://tis.bmwcats.com/doc1104990/ m57tu tai m57n kaip suprantu. nors is to paties saltinio m57t2 yra nurodyta tokia pat kompresija. bet vistiek, nepermaza? jei realiai matuojama didesne.
suspaudimo laipsni (степень сжатия) ir kompresija (значение давления сжатия) skyriu :) kuom jie ten bebutu matuojami.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
o tai del ko comanreilai taip tyliai dirba? del to kad pas juos maza kompresija


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8000
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
dvigubas ipurskimas

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
DmK rašė:
taip parasyta http://tis.bmwcats.com/doc1104990/ m57tu tai m57n kaip suprantu. nors is to paties saltinio m57t2 yra nurodyta tokia pat kompresija. bet vistiek, nepermaza? jei realiai matuojama didesne.
suspaudimo laipsni (степень сжатия) ir kompresija (значение давления сжатия) skyriu :) kuom jie ten bebutu matuojami.


Matau kad cia tikrai grybas su sita info. Pas mane angliskame tis raso kad skiriasi siu varikliu kompresija. Is esmes man tai dzin, as zinau tai ka pats esu ismataves.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
DMK'iau atsiprasyk.... Pas visus Common Rail sistemas, bei Pompaduzes maza kompresija, viskas pasibaige tie laikai kai dyzelis turejo 34 kompresijos. Senukas TDS ir tas jau su mazesne kompresija


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8000
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
ne uz ka! koks jis nebutu stebuklingas common railinis, kuriant varikli kura misini reikia "uzdegti", o sito be kompresijos nepaviks, tuo labiau siuolaikiniuose varikliuose priespaleidiminis zvakiu pakaitinimas pradeda veikti prie itin mazu temperaturu. E39 prie +5. ir 10-18 Bar E39 M57 riskiai permazai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
38
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
ot ir nepermazai, as salia dyzel serviso dirbu ir jie patvirtino mano zodzius. Negali dyzel variklis tyliai dirbt su didele kompresija. O kuro suspaudimo minimalu laipsni tagul fizikai apskaiciuoja, bet manau 10baru turi tikrai uztekt


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Mantase36


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery