Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Spa 2019, 10:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2002
Variklis:525d
Degalai:d

Problema/klausimas:pradejo vienoj cilindroj praleisti kompresija pro voztuvus,nuemus isiurbimo kolika labai gerai girdisi toks ciuxciux ciux ,eina i ismetima ,pamatavus rodo 10 atm :shock: tam cilindre kituose po 28 ,variklis dirba nesipurtydamas ,trauka liux,kokios pasekmes jei vazinesiu toliau ?kokia kompresija jau arti remonto ?kiek turi rodyti?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.18
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E46 330d
Tai tas cilindras turetu nedirbti ir turetu nebutu traukos ir purtytis variklis. Kaip suradai kad praleidzia jei viskas buvo gerai?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
cia su google-verteju tema kurei?
fussy rašė:
girdisi toks ciuxciux ciux ,eina i ismetima ,pamatavus rodo 10 atm ...

ydomu butu pamatyti kaip ta ciux ciux ciux nustatet.
10atm - cilindras neveikia. tai butu matyti is variklio darbo. kazkas cia negerai, arba su meistrais, arba su tavo supratimu apie variklio darba.
matuoti dar karta ir aisku ardyti. vaziuoti negalima. turesi veliau didesniu bedu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
tas ir idomiausia kad matuota buvo kelis kartus ir rode visalaik 10 atm ir variklis dirba :( nesipurto nei kiek
garsas eina pro ta vieta kur apibrezta ir girdisi tik kai nuimtas isiurbimo kolektorius,variklis traukia,nebarska,
dar toks pastebejimas-ryta vedant salta jauciasi toks puse apsisukimo tuscias to cilindro darbas ,bet tik keletos sekundziu,paskui viskas ok,variklis nesipurto,purkstukai tikrinti-geri,spaudimas 28 tik toj 4 rodo 10 :?
Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo fussy 09 Rgp 2011, 21:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
kaip suprantu matavai ne pats, tai su tepaliuku nera kada zaisti.
lupk galva - bus matyti. sklendes yra? gal ju jau maziau nei turi buti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
ne tepalas spaudimo nekeicia isbandziau jau si varianta,tai ziedai atkrenta,sklendes isoperavau jau anksciau,cia kaip atrodo ,kad nepilnai uzsidaro ismetimo voztuvai,varo dali kompresijos 4 cilindro ismetiman
reiks lupt galva ka darysi :wink: bet kai dirba dar visi 6 kausai nesinori :D
tepalo nedegina,dumo nemeta


Paskutinį kartą redagavo fussy 09 Rgp 2011, 22:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
tai kur apibriezta kartais ne isiurbimas? na tiek to, kas ten bebutu galva reikia lupti ir ziureti. daugiau cia nieko nepribursi.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
ta skyle uzspaudi garso nebera atleidi garsas yra pust nepucia ir netraukia,jausmas toks kad eina ismetiman


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
kaip variantas skilo galvute tarp voztuvu. kai variklis dirba, tai gal ir nelabai itakuoja darbui, o vediesi ant 5 cylindru. pvz senesnems folksvagenams buvo laistinas itrukimas iki 0,5mm, bet maciau vazevusiu ir su ~1mm.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
nemanau kad skilo,nes nebuvo nei perkaitinta nei kas.na kompu neisbursim reiks ziuret prie auto,bet kol vaziuoja rankos dar nesitiesia imt galva :roll:


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
nauja pirkai :roll: kad zinai kas ten buvo

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2011, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.11
Pranešimai:
99
Miestas:
UK
Automobiliai:
2.5 d-m57
nemanau kad 5 metus po pirkimo isvazineciau ir kad 6- tais metais kas pasirodytu,
p.s. vaziuoju l.daug.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8187
Miestas:
Rumšiškės
Nesukit galvos del to kaip ten tas variklis dirba su tokia kompresija. As jau tingiu aiskinti, bet esme ta kad jis dirba ir su 5 bar cilindre. Aisku toks ten ir darbas, bet nezinant ne kazka ir pastebesi. Problema pas tave ta kad leidzia isiurbimo voztuvas ir speju zala buvo padaryta kai imamos sklendes buvo ir nepastebint imestas antikunis i isiurbima kuris sulankste voztuvus.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 05:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
34
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
tai ir sanaudos turetu truputi didesnes buti ?:}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2011, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.26
Amžius:
39
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525D 2005m.
E83 3.0Si 2010m.
Ex BMW:
E39 530d 1999m.
E21 323 (USA) 1981m.
E30 323 1985m.
E34 525 1991m
Visos turėtos auto čia netilptu ;)
man tai kazkaip idomiai iskur gavo 28 kompresijos? Sitam varikliui 18 normali kompresija, Pagal autodata raso nuo 10 iki 18 Compressiom pressure :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery