Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 2000 Variklis: 3.0D M57 Degalai: Dyzelis Sveiki, taigi tokia istorija, užsilenkė turbina, pradėjo ūžt, visa ašele belekaip pradėjo klibėt, sparneliai susilankste, apsipyle dūmais, traukos nebeliko, išėmes sena turbina pastebėjau, kad jos geometrijos valdymo kojele vos juda su ranka spaudziant koki gal 1cm susispaudzia tik, tai galėjo dėl to turbina sugadint? Pakeičiau turbina, traukos visiškai nėra, pastebėjau, kad neužpūčia turbinos, geometrija su ranka spaudžiant vaikšto laisvai, nestringa. Pats actuatorius vakūma laiko, pridėjus vakūmo šlangute tiesiogiai tai kojele vaikšto laisvai, bet kai uždedi salenoida visiškai nevaikšto, užkūrus gal pritraukia kojele koki 1-3mm, duodant gazo nieks nevyksta, kojele nejuda, buvau skaites, kad opelio salenoidai identiški tai surizikavau ir pakeitus kojele užkūrus pritraukia ir laiko, bet duodant gazo neatmeta jos, tai trauka žvėriška atsirado, bet plyšo prie turbinos esanti šlanga, tai taip išeina, kad nuo opelio netinka ir turbina perputinėjo. Taigi pasiemiau devėta kita solenoida ir uždėjus visiškai nepritraukia aktuatoriaus kojeles, vakūmas yra, nes piršta uždėjus ant šlangutės vakūmo tai jaučiasi, kad siurbia, bet užmovus ją ant solenoido tas siurbimas dvigubai sumažėja. Tai net neįsivaizduoju kame reikalas, vakūmas yra,geometrija vaikšto laisvai, aktuatorius ne kiauras, tai kiek suprantu solenoidas kaltas, bet gi pasiemiau kita ir visiškai tas pats, įtampa iš solenoido laido pareina, matavau su testeriu, ir girdisi kaip solenoidas veikia, tai gal reikėjo megint paimt dar kita solenoida ir pabandyt ji ? Tai gal kas kokiu minciu turit, kame problema, nes nebeisivaizduoju..
|