Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 03:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
kodak rašė:
Su dumingumu kankinuosi ir as. Pirkau masina darbines temperaturos, prikaitinta pries du metus, tada nedumino, o ryte ant salto ziuriu melynai dumina :cry: ir pakankamai stipriai jau dabar. is karto nupirkes pakeiciau tepalus, filtrus, idomiausia su alsuoklio filtru, radau nuoga plastikini tinkliuka jau be kailiuko. Galvoju kad gal jis niekada ir nebuvo keistas. Kur tas kailiukas pateko as tiesasakant net neisivaizduoju. Idejau nauja bet dumingumas isliko. Pravaziuoji kelis kilometrus tada nustoja, palieki ant laisvu po keliu minuciu vel po truputi dumina. Siandien vaziavau autopilotas 100km/h tik ziuriu kamuoliai melynu dumu is galo #-o #-o #-o Kaskodel pagalvojau kad cia jau turbinai galas atejo, paspaudiau gazo iki dugno, atleidau ir vel viskas gerai. Purkstukai irgi nenauji, bet is ~+-2 neiseina. Galvoju laikas apsilankiti turbo servise. Gal kas buvo susidures su kokiais momentais??? kur remontavot? kokios kainos? Vilnius
Turbo centre (ukmerges g) jei gerai pamenu litais mokejau apie 1200ltvb


StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.03.05
Pranešimai:
85
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39 525 M57'03
O kokie buvo simptomai???


StandartinėParašytas: 29 Bal 2017, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
o tau tepalo reik dapylinet? kokio kvapo tie dumai? turetum skirt ar degantis tepalas ar dyzelis nesudeges.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2017, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
kodak rašė:
O kokie buvo simptomai???

Kol saltas variklis vis stipredavo svilpimas, poto vaziuojant pradejo kaip cia pasakius "zviegti". Pries tai nemete dumo, tik gal trauka truputi sumazejo.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2017, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
1
Chebaz rašė:
Pasmane tas pats viens prie vieno ka parase kolega temos autorius 2002m 525d m57 motoras ,tik pas mane nesudegusios sliarkos kvapas jauciamas


Sveikas, radau forume kad, del duminimo turejai problema, pas mane dabar tas pats, melynas dumas uzvedus ir ant laisvu su nesudegusiu salerkos kvapu, kaip issprendei problema? irgi 2002m 525d m57


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2017, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
Sveiki. Turiu problemą su dūminimu. BMW 525D '02 m. mechanika. Kažkaip prieš porą savaičių, net nepastebėjau kaip pradėjo dūminti. Dūmas toks pilkas, nei baltas nei mėlynas. Dūmą meta pakankamai didelį ir pastoviai. Nesvarbu ar šaltas variklis ar karštas. Kuriasi puikiai. Meta ant laisvų ir važiuojant, ypač iki kokių 2000 rpm matosi, poto kaip ir sumažėja, o gal prasisklaido ar pnš. Buvau radęs vakuumo šlangelę trūkusią, apsidžiaugiau, jog gal tame problema, bet sutvarkius niekas nepasikeitė. EGR atjungtas ar prijungtas dūmingumui nieko neįtakoja, vistiek tas pats. Vakar išsiėmiau separatoriaus filtrą pabandymui, taip pat 0 reakcijos. Gal kiek atsigavo mašina. Tepalas ir antifrizas normoje, tikrinu kiekvieną dieną, niekur nedingsta. Trauka gal kažkiek sumažėjusi, bet sąnaudos mano akimis pakilusios. Inpa jokių klaidų nerodo. Purkštukai (žiūrėta ant darbinės), penki neišlipa iš +/- 1,00 normos, bet šeštasis siekia iki -2,00. Nejaugi dėl tokios paklaidos gali būti dūmas?
Dar kažkaip įtariu, jog gali būti oro srauto matuoklė, bet kaip ir sakiau, jokių klaidų nemeta.
1. Gal kažkas susidūręs su tokiu varijantu: Per Inpa pabandau aktyvuoti EGR 100%, tai iškart gaunu 256 air mass meter klaidą. Ar čia normalu?
2. Lygiai tas pats su pakaitinimo rėle, šiaip jokių klaidų nemeta, bet jei per Inpa aktyvuoji, gauni klaidą glow device.
3. Palei purkštukus (dangtelyje kanalas, kuriame tvirtinasi purkštukai), radau tokio kaip tepalo pakankamai šviežio prisikaupusio. Nelabai suprasi kas ten... Neįsivaizuoju kaip jis ten gali patekti. Manau, kad gal ten tokia konsistencija, kaip kad būna jog pukštukai praleidžia (varinės tarpinės). Jei taip, ar gali dėl purkštuko nesandarumo galvutėje mesti dūmą?
Jau gėda važinėti rytais, kai stoviu kamštyje, o už manęs atrodo kažkas kažką kurena :oops:
Žinau, kad geriausia nuvaryti pas gerą meistrą diagnostikai, bet gal kažkam panašiai yra buvę ir turit minčių, kaip dar savo jėgom kažką patikrinti ar pabandyti padaryti...
Dėkui už pamąstymus.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2017, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Identiska auto ir juodas dumas, vakumo slangutes pas tave apsiutos siulais (tokios kaip ir is purkstuku i griztama), jos 6men tik atlaike, pajunk INPA ir pravaziuok, desineje puseje parametrai oro turi but ne mazesni nei praso DDE ir turba turi uzputinet atitinkamai, silikonines vakumo slanges dek (buvo itrukusios ties turbos valdymo salenoidu, pakeitem ir vel viskas OK)

Prikabintas failas:
test.jpg
test.jpg [ 45.54 KiB | Peržiūrėta 10107 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2017, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
kiesha rašė:
Identiska auto ir juodas dumas, vakumo slangutes pas tave apsiutos siulais (tokios kaip ir is purkstuku i griztama), jos 6men tik atlaike, pajunk INPA ir pravaziuok, desineje puseje parametrai oro turi but ne mazesni nei praso DDE ir turba turi uzputinet atitinkamai, silikonines vakumo slanges dek (buvo itrukusios ties turbos valdymo salenoidu, pakeitem ir vel viskas OK)

Prikabintas failas:
test.jpg

Katik pasibandziau. Tai preasure kaip ir viskas ok, pastoviai rodo daugiau nei turetu buti. Bet air mass momentais krenta 10-20 punktu maziau nei reikalauja. Tai cia oro srauto matuokle durniuoja? Jei procentaliai, tai 70% rodo daugiau nei prasoma, 30% maziau. Cia vaziuojant, ne stovint.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2017, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
o EGR voztuva mechaniskai uzglusines??? gal pats voztuvas slegio neatlaiko ir nachaliskai atsidaro???


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2017, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
Ne, niekas jam nedaryta. Buvau nuemes slanga pries EGR ir uzvedes. Jei slangute vakuumo nuimta nuo jo, tai jis niekur nejuda, stovi uzsidares. Dar toks idomus dalykas, kad ant laisvu EGR dirba intervalais kazkokiais. Atsidaro, uzsidaro, atsidaro, uzsidaro ir t.t. Taip pastoviai pulsuoja. Cia taip turi buti ar jis turetu buti kazkiek atsidares ir stoveti tam tikroj pozicijoj? Nezinau ar aiskiai apibudinau...


StandartinėParašytas: 01 Spa 2017, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
pas mane irgi dirba intervalais. paziurejau vakar pries valyma ir atjungiau


StandartinėParašytas: 01 Spa 2017, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
Ok, kaip ir aisku, kad niekas neaisku :? . Kreipsiuos pas meistrus. Gal turit ka nors rekomenduoti vilniuje siuo klausimu?


StandartinėParašytas: 12 Gru 2017, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Klaudis rašė:
Ok, kaip ir aisku, kad niekas neaisku :? . Kreipsiuos pas meistrus. Gal turit ka nors rekomenduoti vilniuje siuo klausimu?


Ar problemą išspręndei ?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2017, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.13
Pranešimai:
270
Automobiliai:
E34 525 M51 94'
Interkuleri pamirkik saliarkoi, po to iš plauk ji saliarkoi ir pamatisi kaip pasikeis kažkas.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2017, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
iTroubl3 rašė:

Ar problemą išspręndei ?


Kaip ir nuspresta jog purkstukas 4-as kaltas. Reikia keisti, bet vis dar neprisiruosiu. Kazkaip ir dumingumas pats apmazejo. Nu bet keitimas planuose.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery