Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Lap 2024, 22:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2012, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.25
Amžius:
32
Pranešimai:
36
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW 520i E39 96'
Nikas:
Tautvydas
Sveiki forumieciai, atsitiko tokia beda del E39 520i variklio keitimo del kurios man gal jau keli menesiai skauda galva :D zodziu man meistras pakeite varikli i toki pati 2l (varikliu kompai skiriasi) ir keisdamas neperdejo senojo variklio veleno ir velenelio davikliu, bet paliko senuosius. Dabar man diagnostika rodo klaida "crankshaft position sensor" ir ta klaida neissitrina :D
Siaip automobiliui nedirba 1 cilindras kol neistrina klaidu per diagnostika, tada viuskas buna normaliai (auto pagyveja, atsiranda trauka ir t.t.), bet tuo dziaugtis trunka neilgai ~1- 3 dienas ir viskas is naujo (auto vel su nedirbanciu cilindru ir max greitis ~89kmh)
Taigi forumieciai buciau labai dekingas uz jusu pasiulymus ka daryti, ir kas salygoja visa sita dalyka :( paieskoje konkreciai savo atvejui neradau atsakymu, t.y. pasinaudojus paieska vie tiek nepaaiskeja ka daryti, nes nerandu kad kam nors butu pasitaikes toks atvejis :D taigi jus esat mano paskutine viltis :lol:
Tarp kitko diagnostika yra PA soft BMW scanner 1,4,0 o naujojo variklio kompa taip pat turiu


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2012, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.25
Pranešimai:
822
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 LCI 320dA
[ex] E39 528iA
crankshaft position sensor yra alkūninio veleno padėties daviklis, pradžiai jį pasikeisk kad nemestų klaidos ir tada žiūrėk kas toliau darosi


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2012, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.25
Amžius:
32
Pranešimai:
36
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW 520i E39 96'
Nikas:
Tautvydas
Dar vienas klausimukas tada man iskilo del daviklio keitimo :) man ta davikli pirkti su esamu kodu (ant naujojo variklio esamo daviklio) ar ieskoti senojo daviklio kodu? Gal dar karta pasikartosiu kad pas mane nekeistas kompas, t.y. paliktas senasis


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2012, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Nesvarbu tas kodas, nors jie lygtais ir vienodi visi, , kadangi nesugebi parasyt masinos metu tai speju pagal parasa kad 96, tai tinka davikliai nuo 2.0, 2.5, 2.8 vienvanusiu varikliu iki 98.09.


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2012, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.25
Pranešimai:
822
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 LCI 320dA
[ex] E39 528iA
arba pradžiai tiesiog sukeisk daviklius nuo pakeistojo motoro - gal ten geras jis


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.25
Amžius:
32
Pranešimai:
36
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW 520i E39 96'
Nikas:
Tautvydas
Nesenai, pries kelias dienas, isidejau naudota originalu veleno padeties davikli ir bedos susitvarke :) bet tai truko ne ilgai, kaip jau minejau tik kelias dienas :( dabar vel tos pacios bedos atsinaujino (vel atsirado klaida: "engine crankshaft position sensor") ir dar ne gana to atsirado "vanos jammed" klaida. Noreciau dar paklausti ka dabar daryti? Ar vanos klaida itakoja klaida del veleno padeties daviklio?
Is anksto ačiū :roll:


StandartinėParašytas: 12 Lap 2013, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.25
Amžius:
32
Pranešimai:
36
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW 520i E39 96'
Nikas:
Tautvydas
Atradau savo sena tema, jei kam idomu kaip viskas baigesi, tai del visko ir buvo kaltas tas veleno padeties daviklis, tik po to kai isidejau normalu parejo velenelio daviklis, kai pasikeiciau ta tai viskas normaliai.


StandartinėParašytas: 08 Lie 2014, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.01
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 520i M52 '97
Sveiki,
E39 520i (2L) 1997 metų, pakeičiau variklį į tokį patį tik 96 metų.
Pirmas dvi dienas viskas buvo idealu ir paskui važiuojant mieste sutrukčiojo mašina ir viskas. Variklis pasidarė glušas, netraukia.
Apsukos kyla lėtai ir kyla tik iki 2,5 tukstančio, o paskui pradeda čiaudėti ir stoti, jeigu viršijamos apsukos. Su kondiške visai važiuoti neįmanoma, trūksta galios. Max greitis ~90km/h. Žmonės prie šviesaforų pypina, nes įsibėga kaip garvežys.
Grižau namo, pastovėjo per naktį. Ryte vėl kaip nauja. Puse dienos pavažinėjau ir vėl tas pats....

Keičiant variklį buvo pakeistas tik blokas ir galva. Kompas liko senas, davikliai kurie buvo variklyje taip ir liko jame, jie nebuvo sukeisti.

Nuo ko pradėti ieškoti problemos? nesinori sukišti daugiau pinigų negu mašina verta :)
Ačiū.


StandartinėParašytas: 08 Lie 2014, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
pradek nuo diagnostikos

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery