Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Lap 2019, 23:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F30 ir F31 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2015, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.22
Pranešimai:
4
Automobiliai:
Bmw E46 02'
330d
F30 13`
320d - 200ag
Sveiki,
Gal kas pasidalintų patirtimi, žiniomis apie 2.0 dyzelius f30?
Jau galima sakyt praėjo testavimo laikas :-D trys metai jau kaip lūžta jie, gal kokios ligos lenda jau? Kaip dėl tų sklendžių, grandinių. Kas liečia važiuoklę, tai kaip vazynesi tiek ir remontuosi, bet va su "ligom" kas kita. Kadangi gan naujas modelis ir planuoju tokį įsigyt ne porai metų, būtų gerai žinot ar labai skaudžiai gali tekt piniginę pakratyt...


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2015, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.22
Pranešimai:
4
Automobiliai:
Bmw E46 02'
330d
F30 13`
320d - 200ag
Kadangi tiek daug komentaru ir pasidalinimu, teko ieskotis paciam info.

Sklendziu nebera situose varikliuose. tai sios problemos nera. isedau i 320 dyzeli M performance jægerio daryta. Cipuotas ir intercooleris keistas. 163 - 200 arkliu. Kuro sanaudos protingai vaziuojant 5 - 6 litrai. Kol neatsirado kazkokios ligos, tai gal net vienas geriausiu bmw automobiliu. Ziauriai smagus.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2015, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8197
Miestas:
Rumšiškės
Kokia bobute paporino kad skelndziu nera?


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2015, 08:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.22
Pranešimai:
4
Automobiliai:
Bmw E46 02'
330d
F30 13`
320d - 200ag
Nepersistengiau ieskodamas ar jie ar ne, buves savininkas teige, jog sitiem nebera... tai lieka tiket kol nesusiurbs


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2015, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
rimasst rašė:
Kadangi tiek daug komentaru ir pasidalinimu, teko ieskotis paciam info.

Sklendziu nebera situose varikliuose. tai sios problemos nera. isedau i 320 dyzeli M performance jægerio daryta. Cipuotas ir intercooleris keistas. 163 - 200 arkliu. Kuro sanaudos protingai vaziuojant 5 - 6 litrai. Kol neatsirado kazkokios ligos, tai gal net vienas geriausiu bmw automobiliu. Ziauriai smagus.


1. Skelndes yra.
2. 163-200ag tarp ju 37arkliai.. Skirtumas gan didelis vaziavimo prasme...


StandartinėParašytas: 03 Geg 2016, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.03.19
Pranešimai:
5
Automobiliai:
F30 318d 2012
Turiu jau pusė metų, tad klauskit konkrečiai kas domina?


StandartinėParašytas: 21 Geg 2016, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.05.21
Pranešimai:
1
Sveiki, i ka svarbiausia atkreipti demesi perkant? Kokios silpniausios vietos?


StandartinėParašytas: 21 Geg 2016, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
49
Pranešimai:
9699
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Va problema ;) Pasiskaityk ;)
https://www.google.lt/webhp?sourceid=ch ... ng%20chain

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 29 Spa 2016, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
175
kad jie stock su 177ag "stebuklo" skirtumas tik 23ag :D dariau toki pries savaite BMW E92 320D - 2009 177ps - Boot - 28-10-16 - 5xxxxx.tun, vakar numazinau nes sankaba nelaiko :)


StandartinėParašytas: 29 Spa 2016, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
35
Pranešimai:
884
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
blogai padaryta jai nelaiko, cia kaip Galingas man nesenei padare, pradzia baisiai smarki vidurys koks buvo toks liko , galas dingo.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 30 Spa 2016, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Neisivaizduoju kaip gali nelaikyt, man su 162kw ir 480nm laike kuo puikiausiai..


StandartinėParašytas: 30 Spa 2016, 10:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
175
ir as neissivaizduoju, sankaba neslydo, bet stipriai usgrezus 3 pavara prie 3,5k rpm jausdavosi smagracio vibracija, truputi nugnybau ir viskas puikiai laiko


StandartinėParašytas: 02 Kov 2017, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.05
Pranešimai:
16
Automobiliai:
F10 520 13'
F30 320 13'
E39 530 99'
Dėl tų grandinių tai nereikia taip perdėti. Taip, būna visko, tačiau jau seniausiai žinoma, kad daugiausia problemų buvo varikliams iki 2011 kovo berods. Teko girdėti, kad Krasta netgi kai kuriuo metu neoficialiai keitė grandines visiems modeliams, kurie galėjo būti po klaustuku, bet kiek tame tiesos - nežinau.

Turėjau F30 320d pusantrų metų, 2013 m. Įspūdžiai dvejopi. Išorė skonio reikalas, bet man jis buvo gražus, bet tik tuo atveju, jeigu yra xenonai, nes priesingu atveju atrodo visiškas fuflo. Pirkau kai buvo nuvažiavęs 93000, pardaviau su 130000. Per tą laiką tvarkyti.... nieko neteko :) nei važiuoklės, nei kažko kito. Periodiškai pakeisti tepalai, filtrai ir kaladėlės stabdžių. Salono filtrą ir oro filtrą nesunkiai galima pasikeisti pačiam, bet čia jau ne BMW privalumas, nes šiuos du filtrus, manau, pačiam pakeisti lengva daugelyje auto.

Galios tikrai pakanka, kadangi nesu lenktynininkas, 135kw yra per akis, tiek užmiesty aplenkti, tiek mieste persirikiuoti, jeigu reikia staigiau. Automatinė dėžė veikia be priekaištų, labai jaučiasi režimų skirtumai. Eco - mašina visiškai negyva, tačiau kamščiuose pats tas, comfort - viduriukas, sport - patys suprantat. Vėlavimo beveik nesijaučia, o ant sport režimo jo išvis nėra, spaudi pedalą, mašina reaguoja iškart.

Aišku, iš trečiuko nėra ko tikėtis minkštumo ar didelio komforto, ne tam jis sukurtas, bet iš tikrųjų mašina atrodo tikrai subalansuota, kai reikia - manevringa ir staigi, bet užmiesty taip pat sąlyginai galima atsipalaiduoti ir ramiai cruise'inti. Vienintelis minusas - dideli veidrodėliai. Matomumo prasme ir mieste važiuojant - super, bet užmiesty kartais jau erzindavo tas pastovus vėjo švilpimas.

Perkant būtinai žiūrėkite komplektaciją, nes pasirodo net 2013 automobilyje BMW įsigudrina neįdėti bluetooth sąsajos, tiksliau tik kaip option'ą. O daugiau tiesą pasakius net nežinau ką pasakyti, nes, kaip minėjau, jokių gedimų nebuvo, lūkesčius atitiko, bet vis tiek pakeičiau po 1,5 metų, norėjosi kažko patogesnio ir pasirinkau F10, nors išvaizdos prasme F30 man asmeniškai atrodo žymiai gražiau, bet F10 lyginant su F30 yra visiškai kitame lygyje, o ir kainos šiuo metu yra panašios.

Dar vienas dalykas, kas kai kuriems gali būti aktualus ir įdomus - sąnaudos. Mašina mano vertinimu taupi - mieste važinėjant mišriu režimu (ne F1, bet ir ne pensininko) sąnaudos būdavo 6,7. Užmiesty dar puikiau, ne greitkelyje, 90-100 greičiu valgo apie 4,5 l.

Jeigu turite konkrečių klausimų - rašykit, pabandysiu pagelbėti.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2017, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
turiu 13metu n47 varikli. Poros sav jau keisiu grandine.. sudas tie visi n47 ir nereikia sekt pasakeliu..


StandartinėParašytas: 11 Kov 2017, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.05
Pranešimai:
16
Automobiliai:
F10 520 13'
F30 320 13'
E39 530 99'
tai jeigu šūdas, tai kam ėmei tada N47? Reikėjo B57 imti :) ar ir tas šūdas? :) o pasakėlių čia niekas neseka, žmonės tiesiog dalinasi savo patirtimi. Ar pagal tave, jeigu man su grandine nebuvo problemų, turiu sakyti, kad šūdas ir grandinė nutrūko? Aiškiai parašiau, kada paėmiau, kada pardaviau. Gal po 50 000 km ir kažkas nutiks jai, nežinau, bet man viskas buvo be menkiausių problemų.

Vežiau ne į Krastą, kad pasižiūrėtų, tai net ir meistras, kuris dirba vien su BMW, sakė, kad variklis dirba kaip bitė, jokių ženklų dėl grandinės. Tiesa, sakė, kad apie 180 000 gali tekti ir pakeisti, bet tik tuo atveju, jeigu girdėsis, kad reikia to. Jeigu pačiam nepasisekė - lieka tik užjausti, shit happens. Iš kitos pusės - niekas neverčia mokėti tokių pinigų ir pirkti to auto. Gali visada pasiimti pigesnį Passatą, ar dar ką nors, kur diržai stovi ir keisti diržą prie panašios ridos, bus pigiau kažkiek :)

Sorry, man biškį juokinga, kai žmonės žino dafigą apie auto, kad problemos su tom grandinėm yra, bet tada būtent tą N47 nusiperka, o po poros sav jau rašo kad šūdas. Aš pirkdamas žinojau, kad gali būti ta problema, bet tą riziką ir įsivertini, ar tikrai tos auto nori tiek, kad prisiimtum riziką. Ir jeigu ją prisiimi, tada nesiskundi, kad taip atsitiko, nes žinojai, kad taip gali nutikti. Ar tau čia buvo naujiena, kad šiti varikliai yra rizikingi? :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery