Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2019, 22:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F30 ir F31 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Spa 2017, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.14
Amžius:
31
Pranešimai:
809
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e90 325i
X6
Jei už simbolinę sumą galim papildomai ag išpešt, tai why not :) tik jei apsiribojama vien čipavimu, tai tas prieaugis neturėtų būt maksimalus įmanomas.


StandartinėParašytas: 08 Spa 2017, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
319
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS
Tai kad subyra šitie varikliai po čipavimo.


StandartinėParašytas: 08 Spa 2017, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
33
Pranešimai:
594
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
po "rimtu meistru" cipavimo tikrai subyra, bet tai ner ko varyt pas "meistrus", kur toliau 3.0d nera mate


StandartinėParašytas: 09 Spa 2017, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.13
Amžius:
26
Pranešimai:
546
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
F07 530D 12'
F10 525D 11' +chp Ex
F30 328i 13' Ex
E60 535D 05 + chp Ex
B6 2,0TDI + chp Ex
Faktas kad sitie motorai ne senieji.. patvarmu atzilgiu tas labiausiai ir atbaido


StandartinėParašytas: 10 Spa 2017, 03:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
835
Priminsiu, kad čipuojant išgaunamas galios padidėjimas nėra tolygus per visą diapazoną, o kaip taisyklė smarkiau padidėja ribotoje variklio sūkių diapazono dalyje, dėl ko susidarantis sukimo momento KONTRASTAS sukuria valinimo iliuziją. Taip sakant, iš 4 cyl 300hp ir tarkim 400nm nėra tas pats, kas 300hp ir 400nm iš 6 cyl, nors maksimalios reikšmės ir tarkim būtų vienodos.

Beje dėl 335i - geležis ten gera, bet visi reikalai aplink - deja nėr labai ilgaamžiai, be to - brangūs. Nepaisant to, n54 vis tiek mano vienas favoritinių variklių iš bmw.


StandartinėParašytas: 12 Spa 2017, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
20
cipuot galima, beveik 2 metus atpyliau pachipaves, jokiu problemu nebuvo. Kur rasho apie 400Nm zmogus susimaise ten 400lb/ft kas yra 544Nm. Po chipavimo pas juos gaunas ~450Nm ~290ag, vaziuoja pakankamai smagiai. Vengti piggybacku (jb4 ir pan) jie apgaudineja kompo parametrus (rodo mazesni slegi nei yra is tikro del to kompas tai bando kompensuot - gaunamas didesnis slegis), taciau degimo ir AFR parametrai lieka kaip stocke, daugiausiai sio motoro sprogimu buvo butent su jb4. Tik ecu flashas arba jei jau turit jb4 nedarot daugiau map1, kitaip bus bedos.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2017, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
835
AFR ir turi būti parametrai vienodi (arba labai panašūs) nepriklausomai nuo tune`o. Visas kuro žemėlapis ir dėliojamas taip, kad AFR būtų tam tikrose ribose (iš esmės - ne per riebus ir ne per liesas). T.y. net jei 1000hp pasidarytum, AFR būtų labai panašus (gal kiek riebesnis dėl saugumo, kad jei prie WOT failins kuris purkštukas, nesudetonuotų). Beje, truputį pariebina ir JB4.

Kad piggy blogai tai girdžiu tik iš dviejų tipų žmonių: a) tie, kuriems slysta šaibos iš rankų (kaip visokios vimotos, insane, startline ir pan.), kurie mokosi ant klientų mašinų (už klaidas moka, aišku, klientas) ir neturi nei iš tolo tiek patirties su konkrečiu modeliu, kiek BMS ar MHD; b) tie, kurie kartoja pirmųjų mantrą dėl kokių nors priežasčių (patikėjo jais arba turi kokios nors naudos iš tokių kalbų).

Ir jei kam nors, tarkim, religiniai įsitikinimai neleidžia dėtis piggy, nes nu kaip čia gali dėti prietaisą, kuris APGAUDINĖJA(!) DME (aš juk ne koks apgavikas!), tai visada galima flash`inti tiek su tuo pačiu BMS ar MHD (ar kitų kontorų) backend flash`u (beje, ką irgi galima naudoti tik su JB4, tiek be jo).

Blogesnis dalykas, kad F30 328i modelis jau yra "forsuotas" iš gamyklos. Todėl nėr ko stebėtis, kad dar labiau pakėlus galią, žaidi rusišką ruletę ir tas popierinis motoras išskraido dalimis.
Aš asmeniškai 328i varianto, turėdamas galimybę, tiesiog nesirinkčiau. Bet jei taip nutiktų, kad tektų pasirinkti - nebandyčiau žaisti žaidimo "pažiūrėkime, ar čia jau motoro riba ar dar ne?" :)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2017, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
33
Pranešimai:
594
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
enemigo rašė:
cipuot galima, beveik 2 metus atpyliau pachipaves, jokiu problemu nebuvo. Kur rasho apie 400Nm zmogus susimaise ten 400lb/ft kas yra 544Nm. Po chipavimo pas juos gaunas ~450Nm ~290ag, vaziuoja pakankamai smagiai. Vengti piggybacku (jb4 ir pan) jie apgaudineja kompo parametrus (rodo mazesni slegi nei yra is tikro del to kompas tai bando kompensuot - gaunamas didesnis slegis), taciau degimo ir AFR parametrai lieka kaip stocke, daugiausiai sio motoro sprogimu buvo butent su jb4. Tik ecu flashas arba jei jau turit jb4 nedarot daugiau map1, kitaip bus bedos.

tu nebejuokauk, 400lb/ft cia 6cil motora gerai pakrapstyt reikia, kad tiek suktu, n20 prie tiek nelaikys niekas.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2017, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.14
Pranešimai:
2
IgnasR matau turi 328i, svarstau tokį pirkt. Kaip kuro sąnaudos?
Ir esu girdėjes, kad lyg problemu yra su šitu varikliu su grandine, kažkokia plastikine dalis sutrupa, gal esat girdeja? Ar tiesiog prisiklausiau pasakų. Krasta auto paklausiau, tai sakė kad tokiu problemų nėra ir nebuvo su siuo modeliu.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2017, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.13
Amžius:
26
Pranešimai:
546
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
F07 530D 12'
F10 525D 11' +chp Ex
F30 328i 13' Ex
E60 535D 05 + chp Ex
B6 2,0TDI + chp Ex
Sanaudos geros miestas spaudziu negailiu 10-11 trasa jei ramiai 6.5l, 8 begiai duoda savo, is klaipedos skubejau lekt tai prie greicio 160-190km/h pastoviai begejantis ir stabdant 8.2 gavosi, tai labai patenkintas , siaip smagi masina sanaudos ir geros, del variklio esu girdejes kazka bet labai nesigilinau pas mane 80stuku dbr beges, 15 stuku pravaziavau jokiu bedu tepalus kas 10k keiciu tai tikiuosi iki kokio 130 stuku nieko remontuot nereiks, o po to jau ji man bus atsibodusi :D


StandartinėParašytas: 19 Spa 2017, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
33
Pranešimai:
594
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
aš vat kaip tik ir radau straipsnį kažkada skaitytą: http://www.boostaddict.com/content.php? ... -of-torque


StandartinėParašytas: 24 Spa 2017, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.12
Amžius:
26
Pranešimai:
192
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E46 330Cd '03
Ieškausi sau iš USA arba e92 335i arba gražesnio f30 328i https://www.iaai.com/Vehicle?itemID=257 ... ecent=True ką manot apie tokį variantą? Realiai pasišnekėjus su 4 skirtingais vežėjais iš amerikos reali kaina kad aš ją gaučiau už 9k eur Lietuvoje. Tiek komplektaciją ganėtinai gera, tiek mušimas juokingas, daugiau dalių kaip suprantu draudimas nurinko patikrinimui.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2017, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
33
Pranešimai:
594
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
lietuvoj jinai tau su muitu stoves 10, uz morda paliksi 2.5 kai nieko, remontai, dazymai, smulkmenos ir finalas ant 14. Bent jau rida nedidele ir spalva dobra


StandartinėParašytas: 29 Lap 2017, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
20
pasidomek kokiu principu veikia tie piggybackai gal kiek nushvis protas. nesakau butent vimota ir kokia sharashkino kontora rinktis,
tiesiog su normaliu flashu mashina vazhiuos visada lygiau ir patikimiau nes :
1. AFR bus atitinkamai loadui (pas jau stockini n20 2.8i buna ~1.1bar, pas pusta stage 1 1.4-1.45bar o ten laikyt ~13 AFR jau nesamone, reikia riebiau).
2. veikimas nebus pagrystas and detonacijos davikliu kaip kad yra su piggybacku. kaip zinia su su shitboxu kompas galvoja kad loadas gerokai mazesnis, atitinkamai ir degimas kaip mazesniam loadui - gerokai ankstyvesnis. gerai kad yra davikliai detonacijos, tokiu principu piggybackai ir veikia, sudetonuoja - velina, adaptuojas, vel bando tempti lik ten kur lenteles rodo, vel neiseina sudetonuoja, velina, adaptuojas ir tt.
3. automatinei greiciu dezei nemeluojami niutonai, t.y. ji mato realiai kiek ju yra ir atsizvelgdama i tai jungia begius. ir taip jei niutonu rodoma gerokai maziau nei yra is tikro (shitboxo atveju) vazhiavimas maziau tolygus.

taigi, shitboxa suinstalines tu gauni ne tik privalumu (galia) bet ir aibe trukumu, kas pvz man nera priimtina. Jei kam tai nusispjaut - valio, del skonio nesigincysim. Beje dar vienas dalykas turbut kuris irgi turbut bus "aj irgi [CENZŪRA]" tai sport displejai, kurie shitboxo atveju rodys pieno riebuma - ir niutonus ir kw. Ok, [CENZŪRA] tai [CENZŪRA], smulkmena bet maloni, tiesiog pvz jei is bmw perki m performance power kita (kalbu ne apie n20 nes jam nebuvo, o pvz apie n55) viska ten rodo graziai ir kaip priklauso. Taig,i viskas priklauso nuo zmogaus poziurio i masina vienam "pribudulint" masinoj yra norma kitam gal nelabai.

Kas del paskutinio teiginio kad "forsuotas" is gamyklos na, gal, kaip paziuresi, pilna kitu gamintoju labiau "forsuotu" dvilitrainiu ir jie islaiko gerokai didesnes apkrovas su stockiniais viduriais. Kaip bebutu gaila n20 nebuvo gamintas su dideliu galios rezervu, taigi galima kazka padaryt, bet geriau apsiribot stage1 ir vengti piggybacku.

spacebar rašė:
AFR ir turi būti parametrai vienodi (arba labai panašūs) nepriklausomai nuo tune`o. Visas kuro žemėlapis ir dėliojamas taip, kad AFR būtų tam tikrose ribose (iš esmės - ne per riebus ir ne per liesas). T.y. net jei 1000hp pasidarytum, AFR būtų labai panašus (gal kiek riebesnis dėl saugumo, kad jei prie WOT failins kuris purkštukas, nesudetonuotų). Beje, truputį pariebina ir JB4.

Kad piggy blogai tai girdžiu tik iš dviejų tipų žmonių: a) tie, kuriems slysta šaibos iš rankų (kaip visokios vimotos, insane, startline ir pan.), kurie mokosi ant klientų mašinų (už klaidas moka, aišku, klientas) ir neturi nei iš tolo tiek patirties su konkrečiu modeliu, kiek BMS ar MHD; b) tie, kurie kartoja pirmųjų mantrą dėl kokių nors priežasčių (patikėjo jais arba turi kokios nors naudos iš tokių kalbų).

Ir jei kam nors, tarkim, religiniai įsitikinimai neleidžia dėtis piggy, nes nu kaip čia gali dėti prietaisą, kuris APGAUDINĖJA(!) DME (aš juk ne koks apgavikas!), tai visada galima flash`inti tiek su tuo pačiu BMS ar MHD (ar kitų kontorų) backend flash`u (beje, ką irgi galima naudoti tik su JB4, tiek be jo).

Blogesnis dalykas, kad F30 328i modelis jau yra "forsuotas" iš gamyklos. Todėl nėr ko stebėtis, kad dar labiau pakėlus galią, žaidi rusišką ruletę ir tas popierinis motoras išskraido dalimis.
Aš asmeniškai 328i varianto, turėdamas galimybę, tiesiog nesirinkčiau. Bet jei taip nutiktų, kad tektų pasirinkti - nebandyčiau žaisti žaidimo "pažiūrėkime, ar čia jau motoro riba ar dar ne?" :)


StandartinėParašytas: 07 Gru 2017, 20:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.06.28
Pranešimai:
13
Tai 2014m. Bmw 328i su 180kw, tai cia bus 4 cil ? Ech, sakote neverta ? Bet atrodyti kaip ir galingumas nera blogas. O ar imanoma, jei parduoda toki uz 12 000 pinigo, realu tvarkinga, ar cia jokiais budais tokia kaina nelabai ?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery