Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 02:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E53 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Spa 2009, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Pranešimai:
40
Miestas:
Leicester
Automobiliai:
Ex:3x blue magic: E38 2,8lpg 96m/E53 3.0lpg 02m./E30 2.0 90m; black bad boy E65 3.0D 03m.
Now: black E38 2.8lpg 98 20" tiesiog vaziavimo malonumui.
Skype:
dr-rip
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 2002
Variklis:3.0
Degalai:benzijas /dujos

Problema/klausimas:kai sustoji tarkim prie sankryzos ant laisvu pabuvus siek tiek laiko variklis pradeda negraziai dirbti ir dega checkas nuvaziavau diagnostika padariau rasho 6 cylinder misfire, babyna grybavo ja pakeiciau i tikrai gera, zvakes pakeiciau,
pakeliui nusprendem kompresija pamatuot 1-5 visur ~12-12,5 o 6-ame cilindre 8 tepripute beto pastoviai "shlampa" duslintuvo pats galas (bishki tepaluojasi) buvo anksciau problema su voztuvu gumelem bet jas pakeiciau melynas dumelis dingo uzhtai atsirado shitas reikalas, jeigu prie sankryzos sustojes ijungiu N ir laikau 1500 rpm cilindro neatjungia, kur cia gali buti problema su to 6'u cilindru ? gal pradeges ar sulinkes voztuvas arba ragai ziedams ? beje kur Klaipedoje man kas nors galetu tai pasakyti tiksliai arba bent pakonsultuoti, ačiū labai visiems uzh atsakymus

Tai va paklausinejus protingu dedziu ishgirdau keleta galimu variantu ir butu patikrinimui:
1) reikia pamatuoti 6o stumoklio pakilima ir palyginti su kito gerai veikiancio cilindro kad nebutu hidro smugio gaves
2) galejo hidrokompensatoriai uzhsipumpuot (kogero lengviausiai sprendziama problema)
3) pasiule ipilti tepalo shaukshta i 6a cilindra ir tada pamatuot kompresija jei padides tada ziedai jei ne tada voztuvai
zinoma nusikelt galva ir paziuret turbut duodu daugiausiai rezultau bet kolksa nera kada skersti masinos su kuria reikia i darba vaziuoti

Siandien ipyliau 35ml (zinau nes su svirkstu puciau) tepalo i cilindra ir pamatavua kompresija ishkarto parode 14, parduotuvej nusipirkau wynns injection system purge nes neradau combustion chamber cleaner'io niekur klaipedoj, tai per vakuumine zarnele sugirdem visa litra per laselines iranga nu nepasakyciau kad kas pasikeite ir balto dumo nebuvo kaip maciau per youtube pvz kad dumina pas juos kompresija nei laso nepasikeite kogero laukia galvos lupimas =[
Gal dar kas turit kokiu ideju ?


StandartinėParašytas: 21 Spa 2009, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ismeginti combustion chamber cleaner :) 20 LTL + kuras. o galva nuimt visada suspesi :)
pirkdavau autoaibej prie stoties.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Spa 2009, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
pabandyk dar i ta cilindra to ipilt,blogiau nepadarysi.


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 04:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Pranešimai:
40
Miestas:
Leicester
Automobiliai:
Ex:3x blue magic: E38 2,8lpg 96m/E53 3.0lpg 02m./E30 2.0 90m; black bad boy E65 3.0D 03m.
Now: black E38 2.8lpg 98 20" tiesiog vaziavimo malonumui.
Skype:
dr-rip
Dekui visiems uzh idejas, radau aibej priestocio gatvej 2 buvo like abi ir pasiemiau 1 sunaudojau bet gal netaip kazka padariau ash laikiau 2k rpm ir per laseline letai suvarvinau (apie 20-25min trukau) poto palikau dar 20 min pastoveti uzhkuriau daviau gerai apsuku truputi pradumino ir tiek pamatavau kompresija paliko pakilo 0,5 bar rytoj pameginsiu su 2a banke pakartot, kazko kvepia galvos lupimu.
p.s. kazkodel nesupratau laikiau apsukas su koja ir kol girdem ta wynns'a variklis visai nesipurte, kai girdem ta injection purge'a tai nenorejo dirbti purtesi ciaude ir t.t. gal reikia daryt kaip kad maciau amerikonai daro neduozuoja vos ne pilnai sugirdo per kelias minuteles ir tiek ?

Na ka sugirdziau be laselines, palikau 15 minuciu poto uzhkuriau daviau apsuku, vel gerai padumino, nakciai dar supyliau i cilindra REDEX'o siandien matuosiu kompresija jei dar truksta kibiriuko kito vadinas lupsim galva :(

Deja nepadejo nei vienas skystis kompresija pakilo 0,3 baro, taip kad sian pradejau ardymo darbus ir uzhstrigau ties isiurbimo kolektoriumi kazkas laiko ish apacios ir niekaip nerandu gal kas esat susidure?

Nuemus galva paaiskejo kad beda 2 sulenktuose isiurbimo voztuvuose (butent 6 cilindro) buvo dabar renku viska i vieta paziuresim kas bus kai uzhkursiu

reziume toks: pakeisti 2 voztuvai ir 1 cilindro ziedai, jei kam kils kokiu klausimu drasiai rashykit ir klauskit, ishkarto po keitimo nuriedeta 2500km atlaike puikiausiai vokietijoj autobane pilna masina pakrauta pilnas bakas kuro, lenkiskom dujom 195 isibegejom =]

Skaiciavau su visokiom smulkmenom apie 1500 suejo o dariausi pas drauga garaze laikinai suteike jis man politini prieglobsti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery