Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 21:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E53 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgs 2015, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tai zinosi kas nutiko, ir kas gali nutikti ;) busi jau profas taip sakant. nesk savo smegenyne i remonta. putiklio valdymas bus pabeges.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
O kai pabėga putiklio valdymas tai ka reikia remontuot tose smegenyse gal kas žinot?


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
cia toj didelej temoj yra aprasyta, ir nuorodu yra i kitus resursus, jei yra noro paciam. pagal mane jei darbo daugiau nei sulituoti 2 laidus as atiduodu zmogui kuris ismano ka daro. kaina apie 100 litu buvo anksciau.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2015, 07:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
tai kad permečiau ta tema nieko ten konkrečiai nieks neparašes ka butent remontavo toki gedima turėdami


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2015, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.09.20
Amžius:
36
Pranešimai:
6
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E38 728iA M52B28 '98
Audi S6/C4 4.2 '96
Audi S6/C4 4.2 '95
VW Derby 1.3LS '80
Esu naujokas šitame forume, bet viską puikiai randu. Temos pakankamai išsamios. Užteko poros valandų, kad išsiaiškinčiau kodėl pas mane neveikia 'webasto'.

_________________
Donatas


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2015, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
46
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
Fanatiks rašė:
Esu naujokas šitame forume, bet viską puikiai randu. Temos pakankamai išsamios. Užteko poros valandų, kad išsiaiškinčiau kodėl pas mane neveikia 'webasto'.


Tai gal pas tave ne putiklio valdymas nuėjes visa kita ir aš randu


StandartinėParašytas: 08 Spa 2015, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Laba diena,

esu nepatyręs webasto naudotojas ir todėl visiškas lameris šioje sferoje.
Kaip e53 reikia užprogramuoti taimerį, kad šildytų tiek variklį, tiek ir saloną?
Kam reikalingas 2 taimeris?
Kiek laiko automatiškai nuo įsijungimo iki išsijungimo veikia webasto?
Kaip anuliuoti įvestą į taimerį laiką, kad kitą dieną nepradėtų šildyti tuo pat metu?
Ar webasto yra užprogramuotas ir veikia tik tada kai prie navigacijos dešiniojo valdiklio užsidega raudonas ventiliatoriukas?

Gal koks user manual yra internete kur nors?
Ir gal programuojasi įjungimas nuo rakto, kad nežaisti su tais taimeriais?..


StandartinėParašytas: 09 Spa 2015, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.12
Amžius:
40
Pranešimai:
150
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 160kw 3D '04
Simon rašė:
Laba diena,

esu nepatyręs webasto naudotojas ir todėl visiškas lameris šioje sferoje.
Kaip e53 reikia užprogramuoti taimerį, kad šildytų tiek variklį, tiek ir saloną?
Kam reikalingas 2 taimeris?
Kiek laiko automatiškai nuo įsijungimo iki išsijungimo veikia webasto?
Kaip anuliuoti įvestą į taimerį laiką, kad kitą dieną nepradėtų šildyti tuo pat metu?
Ar webasto yra užprogramuotas ir veikia tik tada kai prie navigacijos dešiniojo valdiklio užsidega raudonas ventiliatoriukas?

Gal koks user manual yra internete kur nors?
Ir gal programuojasi įjungimas nuo rakto, kad nežaisti su tais taimeriais?..


Pats domėjausi daug šia tema artėjant šalčiams. Daug naudingos info rasi šioje temoje: http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... ion-5.html

Čia santrauka:
The aux heater heats air that is routed directly into the interior. I DOES NOT preheat the coolant.
On early UK delivery X5s this heater is fitted, but innactive. On all facelift X5s, it is active.
I'm not sure when the changeover was made.
Mine was activated in 2003 by the dealer after no small struggle because BMW UK said it was illegal to use it in UK. Their reason was that it could pollute the air in an enclosed garage. True.
However, I pointed out to them that LandRover used axactly the same heater, and it was active. BMW then gave the dealer details of how to make it work, and it did!
I guess that this followed through to all UK delivery X5s being delivered with a fully working preheater.
The aux heater cuts out when the temperature in the car is about 15deg.
You'll have to ask a dealer to reprogramme the car to make the heater work if it does not switch on automatically when you start the car at temps below +15deg. This reprogramme also activated the screen controls which prior to this permitted only the venilation mode, not aux heat......in fact, I guess that you can tell if the aux heater programme permits its operation by looking at the options on the screen. If no AUX heat offered, its not going to work.
The remote is a separate issue. It starts up the heater from a distance. However, simply installing this option will not neccessarily make the heater work automatically when it's cold in the car, nor allow you to programe the heater from the screen
If yourt aux heater is not active, it's well worth getting it sorted.
The remote is ok, as is programming the aux heater to start on a timer before you reach it, but in low temperatures, I'm in the European mountains all winter, running the engine for 5 mins before seting off is just as effective, and does not deplete the battery.

Deja manajame ikse yra opcija tik AUX venilation su taimeriais, tad papildomi pašildymai be programavimo/investicijų negalimi.
Gal kas darėtės prie AUX venilation ir AUX heater? Kiek kainos?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery