Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 13:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Kov 2014, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E36 m52b28
Sveiki, na visų pirmą pasveikinkit mane su įstojimu į bmw klubą, ne oficialiai, bet jau vairuoju bmw :)
visų antrą: nusipirkau du-aštuntą kregždę, viskas su ja ok, t.y. ne viskas, bet važiuoti galima,
ir vaire yra liuftas, 2-3cm kazkur. liuftas yra ant išjungto varyklio ir ant įjungto, vairo stiprintuvas ūžia minimaliai, būna dienų kai iš vis neužia, o buna duoda apie save žinoti tik normaliai davus varkliui apkrovimo gatvej ;) is esmės vairas sukasi lengvai, problemų dėl to nėra, bet tas liuftas.....mašina nesijaučia standi, važiuojant kelyje mašiną tampo po kelią, ir reikia pastoviai koreguoti vaziavimo kryptį - labai nepatogu, ir mane nervuoja. pasikalbėjęs su bemsistais gavau tiek info - kad tipo čia kregždžių liga, tas liuftas, ir kol galima - važinėti ir nesiparinti. dėl to tampymo atrodo kad mašinoje išmalta pusė pakabos, nors profilaktika jau atlikta, visi sailentblokai ir šarnyrai ok. dar girdėjau kad galima restauroti vairo kolonėlę nenuiminėjant ~500lt - iškarto ne, per brangu. galima surasti pagal skelbimus už ~100-150 lt visą kolonelę - irgi nelabai norisi pirkti katiną maše, gal čia ne tame problema.
tai va kreipiuosi i bwm ekspertus: kaip nustatyti tikslų gedimą, ar čia vairo kolonėlė, ar stiprintuvas, ar kryžmė, ar kažkokia kita vairo mechanizmo detalė?
any suggestions are welcome :)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2014, 17:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
39
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Nežinau, kas tas liuftas, bet jokia čia ne E36 liga, o netvarkingi mazgai.

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 30 Kov 2014, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E36 m52b28
tai kaip tiksliai nustatyti koks butent mazgas blogas?


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.10
Pranešimai:
488
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36
Skype:
aur1m4z
Apsviesk kas gi yra tas liuftas? :D
Kalbininkai teigia, kad "laisvatarpis". O siaip pradziai manau reiketu patikrinti antgalius ir traukes ;).


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E36 m52b28
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DTXwLAlGE3M[/youtube]

laisvumas vaire, kai kliba vairas. tam tikras vairo pasukimo kampas, kai vairas jau juda, o ratai dar ne.
jokių triukšmų sukant vairą nėra, jokiu daužymų.
traukės ir antgaliai patikrinti - viskas ok. bus arba vairo kardanas, ar kažkokia kryžmė, arba vairo kolonėlė.
tai reikia žinoti kaip tiksliai nustatyti prižastį.

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.27
Pranešimai:
32
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i '95
Ex: Rover 416Si '97
O tu tikras, kad čia laisvumas, nes aš kai pirkau, tai buvo kreivai uždėtas ir persidedi? Na nebent ratai stovi tiesiai ir vairas lygiai kaip įkaltas.

_________________
BMW - Tiesiog malonu vairuoti.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E36 m52b28
vairo kreivumas ir laisvumas neturi nieko bendro. konrečiai pas mane yra laisvumas, sukant vairą per kelis centimetrus ratai napajuda. tai vadinasi laisvumas, arba liuftas.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pasikviesk drauga, vienas tegul vaira sukioja neuzvestam motorui, o kitas klausosi po kapotu. jei is kryzmes garsas, tai nesunkiai eina atskirti, nes kryzme yra auksciau.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... oint_assy/
o kolonele keiciama jei apsimyza, nes restauruoti kaip ir rasei - 500, o naudota bus ne ka geresne, nei turima. jei joje laisvumas buna, tada pasukti truputi galima (yra atskira tema "pasidaryk pats"), bet paverzus vairas jau nebegryzta i pradine padeti, po kelio nelygumu, kaip kad dabar.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.01.20
Amžius:
36
Pranešimai:
468
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30
E46
F10
Visu pirma reiktu patiktinti kryzme. Jei ji gera, tada jau bus is koloneles. Paverzibeti bandyt reikia, jei to papaks. Ta atlieka specelizuoti centrai. Nes jie zino kiek reikia paverzti, kad vairas grystu. Pats ten dirbau ir zinau. Ten isdyka dantys an veleno ir slieko. Tokiu nauji daliu gauti labai sunku arba kaina bus didele. Tad geriausia ieskoti kitos koloneles, juolab E36 jos po 100lt. Bet jei didelis laisvumas, gali tik kryzme buti. Siaip patarciau nuvaziuoti kas tuom uzsiima. Patikrins nemokamai ir paverz kolonke uz 20lt ir paaiskins kas tavo masinoje negerai. Sutaupysi laiko ir nervu bemastant kas kame.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E36 m52b28
na va, pagaliau atsakymai į temą. Justans gal gali rekomenduoti kur nuvaryti vilniuje? arčiau centro arba pilaites


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.01.20
Amžius:
36
Pranešimai:
468
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30
E46
F10
As dirbau UAB ''AT Hidraulic'' tai gali ten nuvaziuoti, tik ten reguliavimus daro is pacio ryto. Geriau diena pries pasiskambink, susitark pareguliuot. Tai manu kitos dienos ryte priims tave. Tegul paziuri ar is kryzmes ar is kolonkes kliba. O tada paverzia tegul, kainuos apie 20lt. Na bent as tiek imdavau is klijentu, nebent pababrango, kas nelabai tiketima :) Ir zinosi ka keisti reikia ;) O gal uzteks tik paverzimo.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2014, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.30
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E36 m52b28
taigi čia platus ratai tampo mašiną po kelia, viskas tvarkoje su liuftu, yra leistinas. pas mane buvo 225x40xr18, užsidėjau 205x60xr16 ir viskas susitvarke. taigi dabar reikia rinktis - arba mašina gražiai atrodo, arba malonu vairuoti. imu malonu važiavimą


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery