Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Bal 2024, 18:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Kov 2014, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.02
Amžius:
31
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E36 318i
318i, 83kW, Benzinas/Dujos, 1992m.
Dabar, atšilus orams prasidėjo stipriai jaustis benzino kvapas. Atsidarius kapotą po šiuo gaubtu (13nr) matosi dvi šlangutės, iš kurių viena yra šlapia (žiūrint iš vairuotojo pusės, tai dešinė). Tiesa, abi šlangutės yra pakeistos ir benzino nesijautė kurį laiką, bet po maždaug poros savaičių atrodo vėl pramušė. Šalta mašina kuriasi ir važiuoja gerai (žiemą problemų truputį buvo, kai variklis šaltesnis, įsibėgėjant 1-2k apsukom jaustavosi trukčiojimas, lyg benzino trūktų, bet dabar to nebėra) ir kai variklis šiltas, viskas atrodo normaliai, nei kvapo, nieko. Bet palikus mašiną ~2h, užkūrus ir pradėjus važiuot, viena šlangutė truputį praleidžia benziną. Anksčiau esu pastebėjęs, nežinau ar tai sutapimas ar kaip, bet benziną praleisdavo būtent tuo momentu, kai mašina persijungdavo ant dujų. Gal kas esat su tuo susidūrę, pasakysit nuo ko pradėt, kas gali būti blogai.


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 13:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
persijungimas su pratekejimu neturetu buti susije. nera ko ten susieti.
jei slangutes TIKRAI geros ir gerai prisuktos, tada gali buti ir per didelis bendzo spaudimas. atgaline slangute uzsikisusi, ar jos prijungimas surudyjo, arba slegio reguliatorius nepalaiko normalaus slegio.
bet jei slegis tiek per didelis, kad geras slangutes pramusineja, tada tos masinos nelabai uzvesti eitu, jau nekalbant apie normalu jos darba...
slangute iprastai is 2 sluoksniu buna ir vidinis sluoksnis sutrukineja, tai is isores nesimato, o per sona vis tiek leidzia bendza...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2014, 09:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.02
Amžius:
31
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E36 318i
Tai va, šlangutės vėl buvo pakeistos ir kurį laiką tikrai gerai buvo, dabar pastebėjau, kad šalia vienos po truputį vėl benzino atsiranda. O kas liečia slėgio reguliatorių, tai tas visas apsipylęs benzinu. Ar tai reiškia, kad jis jau į pabaigą?


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2014, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.09
Pranešimai:
122
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d 03m
ex E36 318IS 95m (first and last E36)
ex E36 316iA 94m
ex E36 325td 93m
ex E36 318tds 95m
ex E36 318IS 92m
Tai jei reguliatorius apsipyles tai gal jis ir leidzia :) Tik is kur tu zinai kad benzinu jis apsipyles?
antra, toj nuorodoj kur parodei, ne 100% nes labai gerai nepamenu to M40 variklio, bet jei tu keitei slangute i droseline sklende tai i ja ateina antifrizas o ne benzinas, benzino yra 2 labai trumpos zarneles nuo vamzdeliu iki rail'o. Neseniai turejau tokia pacia beda tik su IS. Visu pirma tai reikia nusipirkti geras slangutes (geras pirkau senukuose blogas autodaliu parduotuvej). Blogos po 3 menesiu suaizejo ir pradejo vel leist. o visu antra reikia tikrai gerai jas priverzt ir tai man pasirode sunku nes keiciant visas slangutes ismeciau kokius 10 chamutu :D Jei stipriai leidzia tai is tos zarneles gali eiti net srovele, todel siulyciau per nauja pasikeisti tas zarneles i geras, sudet naujus chamutus ir tinkamai priverzt


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2014, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.02
Amžius:
31
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E36 318i
Aišku. O dabar tarkim kartais nepamaigius gazo mašina nesikuria. Užtenka pastovėt kokia 10min ir kartais taip nutinka, pradžioj apsukos labai pašokinėja, variklio darbas vėliau tampa normalus. Oro srauto matuoklė atrodo veikia (bent jau atjungus, tai variklio darbas tikrai pasikeičia). Kur ieškot problemos?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery