Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Bal 2024, 01:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.16
Pranešimai:
3
Atsiradus galimybei ieskau E36 coupe/sedano su 2,5-2,8 varikliu. Kadangi patirties sitame reikale praktiskai visiskai neturiu, prasau jusu pagalbos pastumti mane tinkama linkme. Vazinet pagrinde planuoju Kacergineje.
Kadangi saugumas man svarbu, beabejo planuoju detis lankus (su homo, kad gauti tech pasa). Kolkas truksta ziniu renkantis sport. sedyne ir dirzus, gal kazka tuo klausimu patarsit.
Vaziuoklei galvoju apie Bilstein B12 amortizatorius, bei susideti Powerflex. Ko dar reiketu?
Variklis pradziai manau bus pakankamas, uzteks K&N filtro ir chip'o.
Stabdziai kelia nemaza klausima nes sitam reikale esu visiskai neapsisvietes. Kiek maciau kazkas deda nuo E46 330. Ar yra kazkokiu daugiau variantu?
Reduktorius ziedui kaip suprantu geriausia LSD?
Ka dar tureciau zinoti?
Kadangi neturiu nei irankiu, nei patirties, nei laiko - darbus planuoju patiketi kazkam kas nusimano (kol neisigijau pacio automobilio, tol nenoriu kvarsinti zmonems galvos, bet galvoju apie diveriks.lt, bet velgi noreciau isgirsti jusu nuomone pas ka optimalus kainos/kokybes santykis).

Is anksto atsiprasau uz esamus ar busimus nusisnekejimus - sitame reikale ne per daugiausia nusimanau. :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
38
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
Visų pirma, nenuvertink taip savęs. Čia dauguma susirinkusiųjų tikrai nėra profai. Visi bandome ir mokomės. Mano nuomone šiuo postu:

1) Jei neturi visai jokios patirties, gal reikėtų pradžiai pabandyti pavažiuoti ar sudalyvauti kokiose mėgėjiškuose renginiuose. Nežinau, kiek esi motyvuotas, bet susidarė įspūdis, kad dar nežinai, kur nori dalyvauti. Auto sporto šakų yra labai įvairių: nuo drifto, slalomo iki žiedinių lenktybių ir ralio.

2) Jei vis dėlto nuspręsi investuoti į auto, siūlyčiau pasidomėti, kokiose varžybose norėtum dalyvauti. Jei taikynis yra FASLAP, tai reikia skaityti reglamentą. Ten yra ir tech reikalavimai ir pan. Ten rasi tai, apie ką nepagalvojai: sport. sėdyne, nuimamas vairas, gesintuvas, srovės išjungėjas ir t.t. ir pan.

3) Kalbant apie automobilio parengimą: aš labiau žiūrėčiau į coiloverius (su bent 10/10 arba 10/12 kg spring rate'ais), reguliuojamus atraminius (sureguliuoti camberį ir casterį). Nors iš esmės dar svarbiau surasti nesupuvusį E36....

Koks biudžetas?

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 02:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.16
Pranešimai:
3
ačiū uz nuomone :)
Patirtis menka, varzybose nedalyvaves. Tiesa sakant neesu nusiteikes pirmus metus vaziuot kazkokiose varzybose, labiau noreciau susitelkt i paciu vairavimo sugebejimu tobulinima be jokios papildomos itampos. Galbut viena kita rengini pasitaikius progai..
Kas del to kur noriu vaziuot veliau - driftas beabejo stipriai traukia, bet pirmais metais abejoju ar verta pradet zaist man sitam reikale. Galbut siek tiek veliau. Ralis - taip pat traukia, bet neplanuoju to artimiausiu metu, galbut po kazkiek metu padidejus galimam biudzetui n kartu. Sitas automobilis butu ruosiamas ziedui, nors ir pirmus metus ruosiuosi tik treniruotis.
Kadangi mane visad trauke autosportas ir dabar puiki proga pradeti, teks investuot i automobili. Kas del saugumo atributu - pradzioje galbut ne visi jie butini bus, kadangi planuoju daugiau vaziuoti savo malonumui Kacergineje radus laisvo laiko.
Kaip dabar permeciau akimis sunkiai radau 10/10 coiloveriu (ryt teks rimciau paieskot). Ar ju kaina stipriai didesne? Atraminiu kaina kaip supratau nemazai priklauso nuo to kiek reguliuosis laipsniu. Kokiu man uztektu?
Del rudziu kyla nemazas klausimas, kadangi ieskau automobilio pats ir neturiu pazinciu kas galetu padeti nustatyti ar kebulas tinkamas ar jau nelabai. Ar yra kazkurie pagrindiniai taskai kuriuos reiketu ziureti? Nes jei sparnas parudijes nemanau kad tai beda, bet jei tilto tvirtinimo taskai ispuve - jau tada turbut nelabai kas?
Biudzetas - kaip visad, kuo mazesnis. Tikiuosi i 20k lt isitekti. Realiai net neisivaizduoju ar tai realu i tiek isitekti ir ar kazkas gautusi is tokios sumos.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.01.03
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E36
o tu esi iš vis dalyvavęs bent kokiose nors auto varžybose? ar tik iš šono stebėjęs? jei ne - būtinai sudalyvauk, su skolinta ar nuomota mašina.. tam pačiam nemuno žiede dbr vyksta sprinto čempionatas.
jei esi važiavęs ir jau supranti, kad NORI, tai pradėk skaičiuot babkes:)

E36 su 2.5/2.8 nesupuvusį/neišdrakonintą Lietuvoje surasti kuo toliau tuo mažiau šansų. Tavo vietoj ieškočiau TIK užsienyje. www.mobile.de
jeigu labai pasiseks - paimsi gerą už minimum 5k. (rašau litais) Plius transportas - 1k. Coilai - apie 3k, lankai - 5k? jei tavo įsigyta mašina bus su pvz 2.0 motoru, dar turėsi susirast gerą 2.5, swap, servisai - minimum 2k. Stabdžiai, sėdynė, dažymai, kitokie smulkūs daiktai - dar 5k.

Šiaip tavo vietoj nusipirkčiau važiuojantį (nekreipiant per daug dėmesio į estetiką) E36 (su neužgainiotu motoru), pasidaryčiau minimalius patobulinimus ir važiuočiau važiuočiau važiuočiau..
Nes Lietuva jau darosi mechanikų/konstruktorių, o ne vairuotojų kraštas


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.16
Pranešimai:
3
Tai kaip supratau imant E36 is vokietijos iseitu minimum ~7-8k lt. Gal tokioje sumoje jau verta ieskot Lietuvoj? O gal tada investuot siek tiek daugiau ir imt E46 (330i?) angla ir darytis ji? E46 kebulai manau nebus speje suputi ir lengviau rast nei E36. O kainos skirtumas gaunasi jau tik 2-3k lt. Arba ieskot E36 vien kebulo su dokais srote? Nors itariu velgi taip kaina gali isaugti, nes visa kita teks pirkti atskirai. Ir toks variantas nelabai patinka, nes surytu daug laiko.
Estetika man visiskai nerupi, bet kadangi noriu detis lankus reikia tvarkingesnio varianto. Vaziuoti be lanku tikrai nenoriu, nors ir treniruotis.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
E46 330i dar perkamas auto tai ju kaina bus gera, geriau E36 ieskok anglo, vistiek viska ardyt reikes. aisku nelabai kas juos bevaro pardavimui, bet dalimis dar parsivaro, tai ieskok tu kas daugiausiai varo anglus ir susitark kad 328 paieskotu. aisku dzozimui gal 325 be vanosu butu geriausia, bet toki gera rasti sudetinga. Dar klausimas kodel klausi butent sitam forume ? jug sportu uzsiima bmwfan.lt ten "bachurs" paklausinek pasakys kiek tau litu reikes tam reikalui, tik jis labiau su dyzeliu pasineses, apskritai dabar visi ant dyzeliu perejo, nori dar labiau uztersti lietuva :) taip tai tikram auto sportui reikia daug pinigu, geriau susilaikyti nuo tokiu noru, nes nemazi pinigai ismetami i bala :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 07 Vas 2014, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
42
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
Toliau mano asmenine nuomoe (vaziuoju ne ziede, o ralyje, todel nuomone tikrai gali skirtis nuo ziedininku):
Tvarkingu E36 dar yra, tik uztrunka ieskoti. Paemus su silpnesniu varikliu gali buti problemos su technikine apziura pagal nauja tvarka (negalima keisti variklio, kurio galingumas didesnis negu 30 proc. arba su kitokiu kuro rusiu). Taciau realios situacijos dar nezinau, susidursiu tik rudeni (pakeiciau varikli is 318 i 328), tikiuos sportinis LASF pasas man pades:)
Jeigu esi labai aukstas - geriau rinkis sedana, kadangi coupe kiek zemesnis stogas. Coupe svorio centras zemesnis, taciau ir pati masina kiek sunkesne uz sedana, vieningos nuomones kuris kebulas geriau sportui - nera.
Kadangi biudzetas tik 20klt ir tai pirmas projektas - siulau pasitaupyti. Su E46 i 20klt neitilpsi.
Pvz. stabdzius palikti standartinius, tik su naujais stabdziu diskais ir gerom sportinem (!) kaladem (pvz Carbon Loraine) ir geru sportiniu stabdziu skysciu, armuotom stabdziu slangelem. Veliau, pagal poreiki galesi deti didesnius.
Paprasti lankai kainuoja apie 3500Lt (kaina daug maz standartine), nepamirsk lankus nuvesti i galinio balkio tvirtinimo vietas (lanku dejikai turetu apie tai zinoti, man dare Igoris Panevezi ir Ekstremvita Vilniuje, viskas ok). Buna lankai "custom cage", jie perpus lengvesni, bet kainuoja daugiau negu dvigubai, ideti galetu Samsonas Motorsport (su tokiais lankais masina bus lengviau parduoti i uzsieni).
Kartu su lankais uz papildoma mokesti tau pagamins ir sedyniu tvirtinimus pagal FIA reikalavimus.
Pigiausiai, taciau graziai ir kokybiskai lankus deda Ekstremvita Vilniuje (ne reklama, o tik patarimas, E36 coupe sudejo labai graziai, jokiu bangavimu sulenkimo vietuose, siules idealios, grazus tvirtinimai prie kebulo).
Transmisija - butinai LSD. Reduktoriaus perdavimu reikalingu Kacerginei as nezinau, taciau gal ziedininkai patars, maksimalkes manau uzteks 220kmh.
Dvieju masiu smagrati teks ismesti, o deti nuo E30 M20 variklio su geru sankabos disku (gali buti keramika, bet ja lengva sudeginti, todel pradziai rinkis civiliskesni diskeli).
Powerflex ivores visai geras variantas, taciau Lietuvoje gamina pigesnes ju kopijas. As rinkaus minkstesnes (powerflex), kadangi masina ne ziedine ir gumos turi likti gumom, nors ir pilnavidurem, kadangi smugiu pakaba gauna daug:)
Nors ir neforsuosi variklio, taciau tepalo temperaturis gauge ir geri tepalai (pvz Castrol 10W60 apsaugo iki 170C) gales tau padeti issaugoti varikli (kadangi ausinimo skyscio temp gali buti normoje, o tepalo temp gali jau buti virs 150C). Na ir nepamirsk gero ausinimo (galingas el ventiliatorius, galbut prireiks ir tepalo ausinimo radiatoriaus).
Amortizatoriai - labai svarbus dalykas ir apie juos galima kalbeti amzinai, geru brendu yra pakankamai daug, B12 kit as nebandziau ir nezinau ju tinkamuma Kaciargai, bet tik zinau, kad visi geltoni Bilstein veikia labai gerai ir labai gerai sureguliuoti, o vat pigiu (iki 1000eur) coilover kokybe as kiek abejoju... Pvz. ralyje su kaikuriais isvis pavojinga vaziuoti (pvz XYZ GravelRally galiniu amortizatoriu eiga zymiai trumpesne, negu stock!, o kietumo reguliavimas yra tik istraukimo). Bet cia yra visokiu nuomoniu:) Faktas tas, kad geri amortizatoriai gales apsaugoti tave nuo avarijos.
Sedyne patarciau tureti su ausim, parinkti pagal uzpakali (pasimatuoti parduotuveje). Dirzus aisku 6 tasku. Perkant salma turek omeni, kad homologacija pasikeite (dabar SNELL, o ne raudonas lipdukas British standart) ir jau daug kur reikalaujama HANS,t.y. salmas turi tureti klipses. Salmai su pasibaigusia homologacijos turi buti labai pigus.
Na o kas daugiau - shortshift (juos gamina ir Lietuvoje, pvz Kaune BMW irp.lt gamina daug naudingu dalyku), patogus vairas, geros padangos, ratlankiai su teisingu isnesimu ir plociu., zmogaus, kuris zinotu apie Kaciargos trajektorijas (be to Kaciargoje isleisi daug litu ant kuro veltui) ir daug laisvo laiko sukti km:)


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.30
Amžius:
35
Pranešimai:
226
Miestas:
Silale - Kaunas
Automobiliai:
525i [E34], [E39] ir [E34] 525 tds
Skype:
gestautasster
Nekuriant naujos temos. Koks swap montavimo ir kainos atzilgiu yra geriausiais pradedanciajam, megejiskam driftui. Pvz i E39 kebula. Kazka esu girdejes, kad kazkuriu metu 7 klases 4.0l varikli galima uzkurt prijungus vos keleta laidu.

_________________
Mano pirmas auto - BMW


StandartinėParašytas: 11 Kov 2016, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.19
Pranešimai:
23
Automobiliai:
Bmw 530da 99
Sveiki, Noreciau paklaust del ismetimo, kaip pigiau ir geriau pasidarius ismetima, variklis m54b25, coupe kebule, yra tik kolikas ir downpipas. galvojau susirast nuo 325i ar 328i ismetima visa ir tiesiog modifikuot biskuti ( rezonatoriai, bakelis), gal kas daretes kazka panasaus, ar zinot, kas tuom uzsiema prieinamom kainom :)?, tikslas, nutylinti varikli, tiek, kad neatkreiptu tiek daug demesio savo garsu, nes garsas tai... ir tuo paciu neprarast galios per laisvu ismetimu, nes masina yra su TA ir noretusi nebijant pareigunu pasivazynet savaitgali mieste, ir tuo paciu savu chodu iki ruklos poligono :D, miestas Kaunas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery