Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 00:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Kov 2012, 08:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Kažką atkapsčiau, tikiuosi žmogus gal žino ką sako.

Cituoti:
Very early european models only had ABS as an optional extra but I've never seen an E36 without ABS. Drivers airbag was standard in the UK in late 1993. Late model euro 318iS had the option of an M-Tech body pack.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 26 Kov 2012, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
abs visuose E36 yra. nera tik davikliu. pats blokas dedamas buvo i visas. taip kad i bet kuri E36 susidek daviklius ir veiks tas abs.

cia prie tu uzgesimu. pas mane buvo krovimo rele o dar tiksliau angliukai susibaige. tai budavo prie sankryzos nori pradet vaziuot net uzgesti nes elektra pasibagia :D o krovimo rele tikrai ne 200lt, o gal ~20-30 mokejau. be to sita dalyka galima nesunkiai testeriu pasitikrint.

P.S. net ideju nauja krovimo rele apie 2 savaites nebuvo normalaus krovimo. pries dedamas pastebejau kad generatoriuj ant inkaro labai isdrozti grioveliai. ai kol neprisitryne angliukai prie inkaro ar tai inkaras prie angliuku tol nebuvo krovimo. dabar viskas ok. o siaip nelabai suprantu uz ka ten moket 200lt. generatorius srote 50lt. angliukai 30lt. isidet didelio mokslo ir intelekto nereikalaujantis darbas.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2012, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
37
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
200 ir as mokejau, keite rele , guolius , ziedus nes irgy pragrauzti buvo, siaip paciam galima viska pasikeisti isskyrus tos ziedus , nes jie presuojami.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2012, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
nu taip nes cia juk dagas. vietoj to kad pakeistu tik angliukus pakeis ir visa genera nes jis jau naudotas. panasiai ir eoltas daro.
as jau su tokiais reikia keist pasimokiau kai galva veziau i remonta. dabar pries ka nors keiciant pasiziuriu pats. o ir siaip keist ner ko kol nebuvo jokiu bedu.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2012, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.29
Pranešimai:
67
Automobiliai:
E36/5 316
ex E36 320 m50 91
Tai va, vakar nuvariau į variklio diagnostiką. :) kompas jokių klaidų neprimetė, tiesiog žarna gaudė ora kuri ateina i oro srauto matuoklę, tai sutepė su kažkokia surišamaja medžiaga ir užviniojo izoliacijos, poto pareguliavo ten viską. tai net nustebau koks skirtumas važiuojant, apsukos kyla tai nepastebėtinai greičiau ir visai kitas variklio darbas :)) Aišku dabar pirmoje vietoje Žėrutis ir nauja šlanga, nes izoliacija didelio pasitikėjimo nekelia :)


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
32
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Tai smagu kad susutvarkei trauka, nes as pats vargstu su traukos trukumu. Uzeina kartais auto pasidaro buka arba uzeina tikrai gerai traukia ir tai buna dazniausiai uzsilus iki darbines temp , ant salto trauka visada gera. Dariausi diagnostika, tai ismete is Instrument cluster stai tokia klaida: 11 - Cooling liquid sensor voltage is not plausible. Ar jinai gali but susijus su traukos trukumu. Beje mano oro zarna, nuo oro srauto matuokles iki sklendes yra sukta aplink lipnios izoliacijos tai gali ir but nevisai sandari. Jei gali parasyk kiek mokejai uz nauja oro zarna.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.29
Pranešimai:
67
Automobiliai:
E36/5 316
ex E36 320 m50 91
žėruryje orginali 69lt, o taivano 35lt, tai imiau aišku orginalią :) tik dar viena šlanga trūkus dabar tik pamačiau.. tai izoliacija užsukau... Tik va dabar klausimas kyla ar ji speciali eina ar papraščiausiai chamutas užsideda kuris užsandarina vieną pusę šlangos kuri eina į variklį, o kita į oro srauto matuoklę :))


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
32
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Manau kad su chamutais uzsiverzia ir viskas. Dar klausimas ar tau nors kiek apsukos sokinedavo ant laisvu apsuku?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.29
Pranešimai:
67
Automobiliai:
E36/5 316
ex E36 320 m50 91
šokinėjo kaip pasiutusios :)) net prigesdavo variklis retkarčiais :))


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
turbo22 rašė:
Dariausi diagnostika, tai ismete is Instrument cluster stai tokia klaida: 11 - Cooling liquid sensor voltage is not plausible


O minciu nera pasikeisti ta davikli?


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 09:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
pas mane tokia klaida carsoft'as dave, keiciau davikli, pakeista pravodke (del kitu priezasciu), kompas ir vis tiek ta klaida yra :)
o pati voltaza pasitikrint nesunku, i fyske turi ateiti 5V davus degima.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 13:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
32
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
Galvoju jy pasikeist, bet turbut reikia nuimt ir ysiurbima visa kad prie jo prieit ar nebutina? Ir dar beje all in music, pas tave ant m50 eina du davikliai ausinimo skyscio temperaturos, vienas skydelui, o kitas kompui, pas mane m52 stovi vienas double kartu ir skydelui ir kompui. Tai ydomu ar abu tu keitei ar viena kazkury ?


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.29
Pranešimai:
67
Automobiliai:
E36/5 316
ex E36 320 m50 91
pakeista paskutine kiaura zarna, bmw atgyjoo ir kuras susitvarke :))


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
turbo22 rašė:
Galvoju jy pasikeist, bet turbut reikia nuimt ir ysiurbima visa kad prie jo prieit ar nebutina? Ir dar beje all in music, pas tave ant m50 eina du davikliai ausinimo skyscio temperaturos, vienas skydelui, o kitas kompui, pas mane m52 stovi vienas double kartu ir skydelui ir kompui. Tai ydomu ar abu tu keitei ar viena kazkury ?

as keiciau motoro temp davikli. engine coolant sensor. kitas yra termometer sending unit, ar kazkas tokio. engine coolant sensor klaida ir buvo. tipo "voltage is not plausible".
pas mane daug ardyti nereikia, jei yra irankiai. pasidaryk pats skyrelyje yra tema.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Bal 2012, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
del slangu klausei tai nelabau supratau apie kurias cia. is gofros aina 2 slangos. viena i alsuokli kita i LEV. prie gofros ne viena slanga neprisukta chamutu nes ir taip jos vos uzsideda ant tu plastmasiniu alkuniu. prie LEV taip pat jokio chamutu. is LEV i kolika kur aina buvo nesilaiko paciam kolike. tai reiktu pasiziuret. ten gi ner jokio slegio beveik.

del temp tai pats ieskojau slieku. prie variklio daviklio net be ipatingu irankiu gali prieit. realiai googlej parasius apie ji rasi nemazai info kaip galima prieeit prie davikliu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery